Originally posted by Oxtar_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sain vanhasta anturista sittenkin lukeman, 3 k ohmia, saman mittasin oikean puolen etuanturista. Vanha kuskin puolen anturi nyt meni paskaksi irrottaessa, joten sitä ei voi käyttää. Mutta miksi uusi anturi näyttää vain nollaa resistanssina? :think
AD-varaosamyyjä sanoi, että perus yleismittari saattaa itsessään jo särkeä anturin, oskilloskooppi olisi ainoa luotettava keino testaamiseen. Hänen oletuksensa oli, että vastuksen kumminkin pitäisi olla autoissa 3-7 k ohmin luokkaa.
Mikähän voisi olla seuraava vika mitä etsiä, kunhan uuden, toimivan anturin ensin saan jostakin. ABS-boksi jos viallinen on, niin siinä tapauksessa on lyötävä hanskat tiskiinnyk: e39 520i -98
ennen: e34 520i -94
Comment
-
-
Originally posted by valkoinenkupla View PostSain vanhasta anturista sittenkin lukeman, 3 k ohmia, saman mittasin oikean puolen etuanturista. Vanha kuskin puolen anturi nyt meni paskaksi irrottaessa, joten sitä ei voi käyttää. Mutta miksi uusi anturi näyttää vain nollaa resistanssina? :think
AD-varaosamyyjä sanoi, että perus yleismittari saattaa itsessään jo särkeä anturin, oskilloskooppi olisi ainoa luotettava keino testaamiseen. Hänen oletuksensa oli, että vastuksen kumminkin pitäisi olla autoissa 3-7 k ohmin luokkaa.
Mikähän voisi olla seuraava vika mitä etsiä, kunhan uuden, toimivan anturin ensin saan jostakin. ABS-boksi jos viallinen on, niin siinä tapauksessa on lyötävä hanskat tiskiin
Ääni boksille. Käytetty boksi taisi maksaa eselliseen autooni 120e.
Bokseista puheenollen mikähän matolaatikko kyseessä 97 540 hanskalokeron takana johon menee 3 liitintä. Väriltään valkoinen muovinen. Ja ei ole abs boksi se on vähän sivummalla tästä.
Comment
-
-
Originally posted by eiskalt View PostMistäs jengi on noita ilmamassamittareita tilaillut? Mieluiten laadukkaita.
Alkanu TDS:n maf antamaan satunnaisesti n.puolta pienempiä lukemia, kun pitäisi ja ilmeisesti kone sitten syöttää polttoainetta sen mukaisesti. Meno on välillä ihan, kun vaparidiisselillä, mutta ilman savua.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View Posthttps://www.maf-shop.com/ Homma pelaa, tavara lähetään nopeasti ja toimitusaika se mitä nyt yleensä saksasta (eli n.5 arkipäivää).
Comment
-
-
Originally posted by Janna View PostE39 530d ja etuiskareiden vaihto.
Vaatiiko jotain erityistä ottaa huomioon vaihtaessa?
Kiitos jo etukäteen vastauksesta, yritin käyttää hakua mutta se ei oikein tuottanut tulosta..F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostEipä ihmeempiä. Raidetanko kannattaa irroittaa että saa rittävästi liikevaraa jotta iskari mahtuu pois eikä ole vaaraa että raidetankoon tulisi vaurioita.
Comment
-
-
Originally posted by zeneg View PostJuuri näin. Lisäksi iskari tulee asentaa oikeaan asentoon, sen meinaan saa väärinkin paikoilleen alapäästä.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Tuota iskari asiaa pohdiskelin itsekkin talvella, alapäässä ei ollut minkäänlaisia merkkejä (ei iskarissa, navassa ja iskarit samalla varaosanumerolla), mutta iskarihan tulee väkisinkin oikeaan asentoon jos yläpäässä oleva ohjuritappi menee reikäänsä.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Axum View PostTuota iskari asiaa pohdiskelin itsekkin talvella, alapäässä ei ollut minkäänlaisia merkkejä (ei iskarissa, navassa ja iskarit samalla varaosanumerolla), mutta iskarihan tulee väkisinkin oikeaan asentoon jos yläpäässä oleva ohjuritappi menee reikäänsä.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostNavassa ei ole merkintää vaan iskarissa oleva merkki sijoitetaan navassa olevan raon kohdalle. Ja eikös alapään saa väärään asentoon kyllä vaikka yläpää olisikin kohdistustapissa?
EDIT: alapäähän menee oikeaan asentoon jos jousi on asianmukaisesti asennettu.Last edited by Axum; 22-05-2016, 17:15.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Jatkokysymys iskareiden vaihtoon liittyen, kun mies selkeästi ei haluaisi kotipihassa alkaa vaihtamaan,
Että vaatiiko aurausten säätöä tuon jälkeen?
Ja kun ei kuulemma ole jousipuristimiakaan.
Mikä on ohjeaika vaihdolle? Jos kuitenkin käyttäisi maksullista miestä.
Entä ruukaako noissa muuten olla neste va kaasuiskarit noin pääsääntöisesti ja mikä niiden konkreettinen ero on?
Comment
-
-
Originally posted by Janna View PostJatkokysymys iskareiden vaihtoon liittyen, kun mies selkeästi ei haluaisi kotipihassa alkaa vaihtamaan,
Että vaatiiko aurausten säätöä tuon jälkeen?
Ja kun ei kuulemma ole jousipuristimiakaan.
Mikä on ohjeaika vaihdolle? Jos kuitenkin käyttäisi maksullista miestä.
Entä ruukaako noissa muuten olla neste va kaasuiskarit noin pääsääntöisesti ja mikä niiden konkreettinen ero on?
Kyllä siinä varmaan ammattimiehelläkin jokunen tunti menee...parisen sataa saattanee työlle tulla hintaa.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment