Originally posted by HTK12
View Post
-> ABS-valo palaa
-> Vikakoodi oik. takapyörän tunnistimesta, asiakas uusinut itse anturin, ei vaikutusta
-> Kokeiltu toista tarvikeanturia, Ei vaikutusta
-> Mitta-arvojen mukaan oikea takapyörä ei anna signaalia
-> Mitattu oskilloskoopilla signaalia
-> Ohjainlaitteelta tulee 5V ja maadoitus, mutta Hall-anturi ei anna signaalia
-> Anturikehä tulee pyöränlaakerin mukana
-> Uusittu oik. takapyöränlaakeri, vetoakselin boori erittäin ruostunut kiinni, irroittamiseen kului aikaa
-> Ei vieläkään signaalia uudella pyörännavalla
-> Mitattu johdot ABS-ohjainlaitteen ja anturin liittimen väliltä 2A kuormituksella, Johdot kunnossa
Ehkä vähän omaa tyhmyyttäkin, kun luvan annoin tuohon laakerin vaihtoon, mutta minähän en näistä mitään tiedä ja auton halusin kuntoon.. Mutta erottaako anturin signaalia mittaamalla onko vika tunnistinkehässä vai itse anturissa?
Comment