Originally posted by bemmeri
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Zudi View PostKiitosta ei itseltäni taittunut tuo realoemin käyttö, yritin kyllä sieltä etsiskellä onko tietoa tarkasta sijainnista vai sijaitseekohan mahdollisesti esim kuskin penkin alla?
http://www.realoem.com/bmw/sv/showpa...74#64118368031Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
Comment
-
-
523 ei käynisty enää ennen startin vaihtoa jakso lähtee käyntiin ja toimi moiteita. mut kun tänään vaihoin ehyen startin tilalle nii alko hirmu röpötys kun ois pyörinyt muutamal pytyl vaan ja ei voinut ollenkaan painaa kaasua kun sammu..
-Bensa pumpun pitäs toimia impal ainakin lähti pääle
-bensaa on
-sulakkeet on ehyet
-ei vikakoodeja
oisko maholisesti liimaventiili vika on vähän aikaa vaan pyöritetty.NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
Comment
-
-
Originally posted by erä-koira View Post523 ei käynisty enää ennen startin vaihtoa jakso lähtee käyntiin ja toimi moiteita. mut kun tänään vaihoin ehyen startin tilalle nii alko hirmu röpötys kun ois pyörinyt muutamal pytyl vaan ja ei voinut ollenkaan painaa kaasua kun sammu..
-Bensa pumpun pitäs toimia impal ainakin lähti pääle
-bensaa on
-sulakkeet on ehyet
-ei vikakoodeja
oisko maholisesti liimaventiili vika on vähän aikaa vaan pyöritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostKatsoppa että kaikki imusarjan letkut ovat paikoillaan. Jos vaikka olisi mahti imuvuoto.NO FOODS NO FARMS
Comment
-
-
Originally posted by erä-koira View PostNyt teki sen että ei ollenkaan lupaile käyntiin starttaa kyl iloisesti mut ei käynisty :think imm letku pitää vaihtaaa mut ei se ennen ole siit johtunu noin pahat viat :think
lisäksi: kuinka paljon bensaa on tankissa? toimiiko tankin sisäinen siirtolinja?F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostKyllä niin ison ilmavuodon pitäisi näkyä koodeina/livedatassa. Ainoa mikä ei näy millään tavalla on bensan paine, joten mittaa pa-paine ja käy linjasto läpi (pumppu, suodatin, putket jne).
lisäksi: kuinka paljon bensaa on tankissa? toimiiko tankin sisäinen siirtolinja?NO FOODS NO FARMS
Comment
-
-
Originally posted by erä-koira View Postyks suutin vaan anto polttoainetta pihalleF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postmä kyllä veikkaan ennemmin paineen puutetta kuin suuttimien ohjausta. milloin suodatin on vaihdettu? Toimiiko paineensäädin? vaikka pumppu pyöriikin niin jaksaako se tehdä painetta?
Edit: ny kokeilin suutin kiskon päästä tuleeko naftaa ei tuu eli pumppu/suodatin varmaan mennyLast edited by erä-koira; 15-05-2018, 09:59.NO FOODS NO FARMS
Comment
-
-
Originally posted by erä-koira View PostTankis on 7l ainetta. pystyyks miten sen paineen säätimen testaamaan suodatinta ei oo vaihettu mun aikana on jo aika vaihtaa. Ja pitää värkätä bensan paineen mittari että voi kiskon päästä mitata paineet. Auto on seissy mulla 2v kylmäs navetas mutta oon pyörittäny konetta lämpimäks välil
siirtyykö se 7 litraa tankin oikealle puolelle, vai onko molemmissa lohkoissa yhtä paljon/vasemmalla enemmän? ja laita sinne uutta tavaraa reilusti lisää, niin voi sulkea bensan puutteen pois.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Mitenköhän tommosesta ottais selkoo, että missä mahtaa olla varashälyttimen anturi/tunnistin:think tietty varmaan jälkiasennettu, mutta missä se tunnistin yleensä voisi olla:think ei viitti ovia aina pitää lukossa kun alkaa itekseen piippaileen. Oire alko mun mielestä vasta kun tuli vähän lämpösempi keli.
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostMitenköhän tommosesta ottais selkoo, että missä mahtaa olla varashälyttimen anturi/tunnistin:think tietty varmaan jälkiasennettu, mutta missä se tunnistin yleensä voisi olla:think ei viitti ovia aina pitää lukossa kun alkaa itekseen piippaileen. Oire alko mun mielestä vasta kun tuli vähän lämpösempi keli.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostEpäilen alkuperäsyyttä, koska pitää piippauksen ku laittaa lukkoon. Ja sitten tupla piippauksen kun aukaseeF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment