E39 kysymyksiä ja vastauksia XIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
Ainakaan risaamatta jotain.Originally posted by peto2 View Post...ja raidetangon pää on irrotettava koska sisäpään nivelessä ei ole niin paljoa liikerataa että tolpan saisi muljautettua auton ulkopuolelle
Muistaakseni joku foorumilla oli vääntänyt sisäpään rikki tms. kun ei ollut irroittanut raidetangon päätä vaihdossa.
Comment
-
Mistähän johtuu M54B30 taaja nakutus? Muutenkin auto kuulostaa oudolta, ääni häviää kyllä itestään lopulta. Mitä oireita disa-venttiili tekee? Vai mistä johtuu:think ja auto on manuaali jos se asiaan vaikuttaa.
Comment
-
Ettei vaan venttiilinnostimet nakuta. Tekee itelläkin aika usein kylmänä jokusen sekunnin. Disasta kuuluu enemmänkin rahisevaa ääntä rikkinäisenä, ja ääntää koko ajan.Originally posted by Worldfuture View PostMistähän johtuu M54B30 taaja nakutus? Muutenkin auto kuulostaa oudolta, ääni häviää kyllä itestään lopulta. Mitä oireita disa-venttiili tekee? Vai mistä johtuu:think ja auto on manuaali jos se asiaan vaikuttaa.
Comment
-
Mistäköhän se johtuu sitten et kuulostaa vähän joltain vanhalta pajerolta, kuuluu semmonen huokaava ääni kun kaasua antaa:think ja sitten se häviää itestään. En tiedä onko sitten normaalia, vai onko sieltä jotain hajoomasOriginally posted by lihakimpale View PostEttei vaan venttiilinnostimet nakuta. Tekee itelläkin aika usein kylmänä jokusen sekunnin. Disasta kuuluu enemmänkin rahisevaa ääntä rikkinäisenä, ja ääntää koko ajan.
normaalisti se kumminkin toimii.
E: Ja sillon kun toi nakutus kuuluu, niin toi käyntiääni on outo. Äsken autoa käytin, niin kuulosti taas normaalilta eikä nakuttanut.Last edited by Worldfuture; 18-06-2018, 12:42.
Comment
-
M5 vuotaa öljyä öljykorkin välistä. Onkohan korkissa vaan väljää vai tekeekö painetta jostain muusta syystä? Onko mäissä jotain tyypillisiä paikkoja jotka pitäisi tsekata? Tilasin uuden korkin jotta sen saa suljettua pois.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
Korkissa on tiiviste, joten veikkaan tiivisteen olevan syyllinen vuotoon.Originally posted by 174000 View PostM5 vuotaa öljyä öljykorkin välistä. Onkohan korkissa vaan väljää vai tekeekö painetta jostain muusta syystä? Onko mäissä jotain tyypillisiä paikkoja jotka pitäisi tsekata? Tilasin uuden korkin jotta sen saa suljettua pois.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Mistäs edullisimmin jarrutilkkeet eteen? Levyt, palat, liukutapit ja muut asennusvermeet, mahdoton hoppu kun ei ole niin voisi taas kantaa veronsa ulkomaille
EDIT: Eipä nuo Profiteileltäkään tosiaan kalliita ole, joka nurkkaan levyt Meyle original, febi bilstein palat ja meyle orig. käsijarrusetti niin alle 200€ / kaikki auton jarrut
Last edited by Gize; 19-06-2018, 08:30.Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
Tuolta taitaa kuitenkin noi Meylet tulla per pyörä, ja Febit per akseli :thinkOriginally posted by zener View PostPalat tulee aina per akseli.Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
En ole koskaan vielä nähnyt paloja myytävän per nurkka. Hintakin jo kertoo, että ei siinä ole pelkästään yhden nurkan palat. Jättäsin meylen osat kyllä ostamatta, laatu ei todellakaan ole lähelläkään alkuperäistä. Se, että kirjoittavat original quality on pelkkää markkinointi huttua. Jos osiin haluaa vähän enemmän panostaa, niin ATE, Textar, Brembo jne.Originally posted by Gize View PostTuolta taitaa kuitenkin noi Meylet tulla per pyörä, ja Febit per akseli :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Oma ääni ATEn osille, levyt ja palat. Käsijarruosiksi vain BMW original teile marmorilta (ei ole paha hintaero ja ne myös kestävät).Originally posted by Gize View PostEDIT: Eipä nuo Profiteileltäkään tosiaan kalliita ole, joka nurkkaan levyt Meyle original, febi bilstein palat ja meyle orig. käsijarrusetti niin alle 200€ / kaikki auton jarrut
Asennukseen alumiinipastaa.
Comment
-
Iso kiitos, jotenkin tosiaan (tyhmänä) oletin että tuolla ei original qualitya huudeltaisi jos se ei sitä ole, kun auto kerran valittu...onneksi en kerennyt tilata.Originally posted by HTK12 View PostEn ole koskaan vielä nähnyt paloja myytävän per nurkka. Hintakin jo kertoo, että ei siinä ole pelkästään yhden nurkan palat. Jättäsin meylen osat kyllä ostamatta, laatu ei todellakaan ole lähelläkään alkuperäistä. Se, että kirjoittavat original quality on pelkkää markkinointi huttua. Jos osiin haluaa vähän enemmän panostaa, niin ATE, Textar, Brembo jne.
Jos sitä sitten pistäisi levyt Bremboa ja vaikka Zimmermanin palat, ne voisi ainakin laittaa turvallisesti tilaukseen, kun siinä selkeästi mainitaan 4kpl. Kai niillä laatu on sentään pysynyt, vai onko sekin essonbaaritietoa
edit: En edes tiedä mistä itselle jäänyt huono kuva ATEn levyistä, vaikka hietasekin tuossa niitä suosittelee... Onkohan niillä ollut joskus joku vikaerä tmv.Last edited by Gize; 19-06-2018, 12:58.Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
Kiitoksia tarkennusta peto ja muurahainenOriginally posted by peto2 View Post...ja raidetangon pää on irrotettava koska sisäpään nivelessä ei ole niin paljoa liikerataa että tolpan saisi muljautettua auton ulkopuolelle
Vanha iskari roikkukin sit jumissa alapää-pantojensa sisällä yön, oli annettava lekaa sen lisäksi että kampesin pantarakoa meisselillä ja nuijalla, eikä yöllä voi kolistella
...
Nyt ongelma on ettei uus etutolppa uppoa paikoilleen kyseiseen panta kohtaan. 1cm pitäisi alapäästä mennä syvemmälle pannan sisälle, heitänkö hilut kiinni suurin osa on jo.. ja ajan lenkin ja tolppa hakee paikalleen vai parempia heittoja?
Varsin shaiba keksintö jokatapauksessa toi etupää e39:n insinööreiltä =/Nykyiset:e39 530i & e36 325
---------------------------------------------------
Exät:
vw golffi
e46 328 -00
e30 320 -87
e30 325 -83
e36 325 -91
e36 328 -98
e30 325 M-tech1 -87
Comment
-
Kyllä sen pitäisi mennä paikoilleen kunhan siellä ei ole ihan poskettomasti kuraa välissä.Originally posted by e30_M-tech1 View PostKiitoksia tarkennusta peto ja muurahainen
Vanha iskari roikkukin sit jumissa alapää-pantojensa sisällä yön, oli annettava lekaa sen lisäksi että kampesin pantarakoa meisselillä ja nuijalla, eikä yöllä voi kolistella
...
Nyt ongelma on ettei uus etutolppa uppoa paikoilleen kyseiseen panta kohtaan. 1cm pitäisi alapäästä mennä syvemmälle pannan sisälle, heitänkö hilut kiinni suurin osa on jo.. ja ajan lenkin ja tolppa hakee paikalleen vai parempia heittoja?
Varsin shaiba keksintö jokatapauksessa toi etupää e39:n insinööreiltä =/
Myös tarvike iskareissa saattaa olla "paksu" hitsaus ja ei sen takia uppoa perille.
Comment


Comment