Ei voi kyllä kun ihmetellä, että miksi ne auton sähköt pitää mennä sotkemaan noilla omilla virityksillä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEi voi kyllä kun ihmetellä, että miksi ne auton sähköt pitää mennä sotkemaan noilla omilla virityksillä.
Joskus tuntuu että kaiken johdon yms. sähkötarvikkeen ostaminen pitäisi tehdä luvanvaraiseksi. Se on just tota kun 90 prosentilla tekijöistä ei ole vähäisintäkään käsitystä mitä on tekemässä mutta silti pitää itse vääntää.
Juuri tänään kävin vikakeikalla, vikakuvauksena " tiskialtaasta tulee välillä sähköiskuja".. Välitilavalaisimesta/pistorasiasta maajohto irti ja nollattu vaiheesta.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostJoskus tuntuu että kaiken johdon yms. sähkötarvikkeen ostaminen pitäisi tehdä luvanvaraiseksi. Se on just tota kun 90 prosentilla tekijöistä ei ole vähäisintäkään käsitystä mitä on tekemässä mutta silti pitää itse vääntää.
Juuri tänään kävin vikakeikalla, vikakuvauksena " tiskialtaasta tulee välillä sähköiskuja".. Välitilavalaisimesta/pistorasiasta maajohto irti ja nollattu vaiheesta.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostPun./kelt. on korimodulin lepotilareleeltä tuleva syöttö. Sama syöttö siis myös itse kontin valolle hattuhyllyn alapuolella.
Ne kaikki pun./kelt. johdot on samassa potentiaalissa rimalla kytkettynä apukuskin penkin vieressä maton alla.
Jos tuohon linjaan on kytketty ulkopuolinen jännitesyöttö, niin ei kummakaan, jos lepotila ei toimi normaalisti.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostJoskus tuntuu että kaiken johdon yms. sähkötarvikkeen ostaminen pitäisi tehdä luvanvaraiseksi. Se on just tota kun 90 prosentilla tekijöistä ei ole vähäisintäkään käsitystä mitä on tekemässä mutta silti pitää itse vääntää.
Juuri tänään kävin vikakeikalla, vikakuvauksena " tiskialtaasta tulee välillä sähköiskuja".. Välitilavalaisimesta/pistorasiasta maajohto irti ja nollattu vaiheesta.
En nyt itekkään ihan hirveästi näistä ymmärrä mutta on tossa yks E30 Megaruutalla ja boksi tinattu ite ja kasattu paikoilleen että jotain hajua jostain ehkä on.
Comment
-
-
Palaan vielä tuohon mun laatikko ongelmaan sen verran että tutkein äsken sitä solenoidia ensin ei antanut pistää vaihdetta silmään ku ns mäntä lukitsi kepin P asentoon... Sammutin ja käynnistin uudelleen niin mäntä painui alas ja nyt vaihteet pystyi kytkemään päälle jopa ilman jarrupolkimen painamista... Eli olenko oikeassa jos luulen että ton solenoidin vaihtamalla vois korjaantua? Mitäköhän noita sais? Tarvii varmaa pistää schmiedmannille sähköpostia ku en itse löytänyt edes osanumeroa kyseiselle osalleSkoda Octavia RS 2016
EX:3xE30, 8xE34, 2xE39, 2xE36, 1xE46
Comment
-
-
Originally posted by Rikke_ View PostPalaan vielä tuohon mun laatikko ongelmaan sen verran että tutkein äsken sitä solenoidia ensin ei antanut pistää vaihdetta silmään ku ns mäntä lukitsi kepin P asentoon... Sammutin ja käynnistin uudelleen niin mäntä painui alas ja nyt vaihteet pystyi kytkemään päälle jopa ilman jarrupolkimen painamista... Eli olenko oikeassa jos luulen että ton solenoidin vaihtamalla vois korjaantua? Mitäköhän noita sais? Tarvii varmaa pistää schmiedmannille sähköpostia ku en itse löytänyt edes osanumeroa kyseiselle osalle
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostSkoda Octavia RS 2016
EX:3xE30, 8xE34, 2xE39, 2xE36, 1xE46
Comment
-
-
E39 530d tarvitsis isompia suuttimia ja tiedossa on että 535d suuttimet sopii mutta sopiiko m57n moottorista suuttimet? Noita kun löytyy nurkista hiukan helpommalla ja halvemmalla ja ainakin m57n koneessa taitaa riittää yli 300hp. Foorumit ja netit kahlattu läpi eikä ole tietoa löytynyt. Onko kukaan tämmöstä tehnyt?
Comment
-
-
Originally posted by Nnimimerkki View PostE39 530d tarvitsis isompia suuttimia ja tiedossa on että 535d suuttimet sopii mutta sopiiko m57n moottorista suuttimet? Noita kun löytyy nurkista hiukan helpommalla ja halvemmalla ja ainakin m57n koneessa taitaa riittää yli 300hp. Foorumit ja netit kahlattu läpi eikä ole tietoa löytynyt. Onko kukaan tämmöstä tehnyt?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Mitä tämä tarkoittaa 4A[074]CAN MD_IND signal error?
Tuo luistoneston valo syttynyt pari kertaa siinä vaiheessa kun on laittanut auton käyntiin ja silloin tuntui kun saisi liikaa bensaa, että ei heti saa kieroksia ja silloin syttynyt toi luiston eston valo mutta sammunut sitten myöhemmin. Mistä voisi johtua ja mitä toi vikakoodi tarkoittaa?
Auto e39 535i M62 1998.Last edited by DarkWarder65; 29-07-2020, 17:54.E39 535i M62 1998
Comment
-
-
Originally posted by alppiE39 View PostOisko kellään selkeetä kuvaa e39 mittariston kytkentäkaaviosta?
99vm 520i.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostIsolla vai pienellä ajotietokoneella? Mitä siis olet tekemässä?
Kaikki vikavalot tulee yhdellä liittimellä mittariston oikeeseen reunaa.
Pitäis selvitellä ku airbag valo ei syty ollenkaan ku laittaa virrat päälle ja leima ukko tietenki vaatii että syttyis virtojen kanssa
Comment
-
-
Originally posted by alppiE39 View PostTuo on vissiinki pienellä ajotietokoneella.
Kaikki vikavalot tulee yhdellä liittimellä mittariston oikeeseen reunaa.
Pitäis selvitellä ku airbag valo ei syty ollenkaan ku laittaa virrat päälle ja leima ukko tietenki vaatii että syttyis virtojen kanssaE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
Comment
-
Comment