Kun olette noita ryynejä kuivaillu / vaihtanu, niin mitä ootte tehny sille läpimärälle "paperille" joka on ryynien päällä? kylmästi uuniin vaan vai jopa roskiin ja jotain sopivaa paperia päälle? uudet ryynit odottaa asennusta ja huomenna ois tarkotus lähtä värkkäilee sen kanssa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Tasonsäätö
Collapse
X
-
Originally posted by Kiwes View PostKun olette noita ryynejä kuivaillu / vaihtanu, niin mitä ootte tehny sille läpimärälle "paperille" joka on ryynien päällä? kylmästi uuniin vaan vai jopa roskiin ja jotain sopivaa paperia päälle? uudet ryynit odottaa asennusta ja huomenna ois tarkotus lähtä värkkäilee sen kanssa...BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostSuodattimet kuivaa aika nopeasti ihan huoneenlämmössä. Uuni saattaa olla vähän liian kuuma paikka.Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Originally posted by maanmittaaja View PostMikähän mahtaa olla vikana. Self level teksti palanut koko ajan autossa. Kuitenkin tuntunut, että säätö toiminut ihan hyvin. Muutaman kerran on harvakseltaan varoitus jäänyt tulematta/lähtenyt pois, jolloin on nostanut perseen ylös. Ja oikea puoli ylempänä, kuin vasen. Kun ajelee about 10-20km perse pystyssä, niin jossain vaiheessa tulee taas näyttöön varoitus järjestelmän toiminnasta ja perä laskee ainakin alkuun todella hissukseen alemmas. Lopulta kuitenkin oikealle tasolleen.
Tämä käynyt kolme kertaa, joista ekalla kerralla oli keulan korkeusanturin vipu irronnut ja toiminta palasi vivun laitettua "normaaliksi". Toisen kerran se tuli, kun katsoin BMW scannerilla vikakoodit, joita ei muuten ollut tasonsäädössä. Kun seuraavana aamuna lähdin muiden koodien nollailujen jälkeen ajamaan, nousi perä alkuun ylös. Kolmannen kerran se sitten nousi ihan muuten vaan...
Comment
-
-
Minkäslaisia offsetti- ja anturiarvoja olette inpalla saaneet täysin toimivasta ilmaperästä?- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Auton starttaa perä nousee maksimi ylös ja tulee herja mittaristoon. Hetken päästä perä alkaa hiljalleen vajota noin suunnilleen normaalin ajokorkeuteen. Ja pysyy siinä vaikka auto seisoo virrattomana. BMW Scanner kertoi: "controling time, only one side".
Onko meillä jotain muita potentiaalisia vikakohteita tässä kuin korkeusanturit tai johdot tässä tapauksessa?
Edit: Herja ei tule siis välittömästi kun virrat laittaa päälle vaan hetken päästä n. 30sek-2min (en ole kellottanut)?Last edited by JiiP; 08-03-2015, 11:45.Official member of BTCF-Sauna Team
E46 316i -03
Ex: E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85
Comment
-
-
Originally posted by JiiP View PostAuton starttaa perä nousee maksimi ylös ja tulee herja mittaristoon. Hetken päästä perä alkaa hiljalleen vajota noin suunnilleen normaalin ajokorkeuteen. Ja pysyy siinä vaikka auto seisoo virrattomana. BMW Scanner kertoi: "controling time, only one side".
Onko meillä jotain muita potentiaalisia vikakohteita tässä kuin korkeusanturit tai johdot tässä tapauksessa?
Edit: Herja ei tule siis välittömästi kun virrat laittaa päälle vaan hetken päästä n. 30sek-2min (en ole kellottanut)?Official member of BTCF-Sauna Team
E46 316i -03
Ex: E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostKuulostaa tasonsäädön anturi vialta. Tosin viallisilla antureilla perä yleensä jää ylös.Official member of BTCF-Sauna Team
E46 316i -03
Ex: E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85
Comment
-
-
Mites käykö e61 kompura e39?? Mul sytty tasosäädön valo palamaan enkä oo koodeja lukenu vielä, mutta jos on kompura vika nii mul löytyis e61 kompura hyllystä valmiiks...Nykyinen: f34 320d m-sport xdrive -15
Exät: e30 318i m10 jumalmoottori preface -84
e39 530da touring m-sport -01
e53 X5 3.0da -02
e61 530da -04
e91 320i -07
e83 X3 3.0d xdrive -06
e70 X5 3.0d xdrive -07
Comment
-
-
Poika tuossa pikku iltapakkasilla oli ajelulla ja perä tipahti suhauksen kanssa. Eihän se tietenkään katsonut tippuiko molemmat puolet vai vaan toinen.
No vaihtelin rakeet kun ajattelin että kosteutta ja kun koko talven oli tehnyt samaa ( joskus molemmat puolet, joskus vain toinen), mutta aina lämpimässä tai uudelleen starteilla on perä noussut.
No rakeiden vaihto ei tällä kertaa auttanut, ensin oli kuskin puolella painetta mutta sekin tyhjeni hiljakseen ja nyt ei nouse perä ollenkaan.
Kompura kyllä yrittää ja pientä ajoittaista yritystä on, kunnes tietyssä rajassa alkaa apparin puolelta vanteen takaa suhina kuulumaan ja vikailmo paukahtaa tauluun ja perä jää alas.
Olin ensin varma että magneettiventtiilit lopullisesti hajalla, mutta nyt havaittuani tuon suhinan kyseessä lie ilmapussi? Js oikein muistan niin tuo apparin puoli taisi olla useammin alhaalla jo talvella kuin koko perä.
Nyt vaan askarruttaa että miksei toinenkaan puoli nouse ylös vaikka kompura sinnikkäästi yrittää vai vaikuttaako rikkinäinen ilmapussi myös toisen puolen nousuun?
Ei oikein olisi haluja arpoa ja ostaa sekä kompurapakettia sekä pussia.
Tietoa/ arvauksia?
Kiitokset!
EDIT: jaa no nyt kyllä teorisoin että jos se kompuran tuotto menee kaikki rikkinäisen pussin kautta pellolle, niin eihän se toinenkaan palje voi täyttyä..? Magneettiventtiillien syvempää sielunelämää tuntematta. Vahvistakaa nyt joku jotakin että saan osat tilattuaLast edited by Stitch; 19-03-2015, 21:41.
Comment
-
-
Originally posted by Stitch View PostPoika tuossa pikku iltapakkasilla oli ajelulla ja perä tipahti suhauksen kanssa. Eihän se tietenkään katsonut tippuiko molemmat puolet vai vaan toinen.
No vaihtelin rakeet kun ajattelin että kosteutta ja kun koko talven oli tehnyt samaa ( joskus molemmat puolet, joskus vain toinen), mutta aina lämpimässä tai uudelleen starteilla on perä noussut.
No rakeiden vaihto ei tällä kertaa auttanut, ensin oli kuskin puolella painetta mutta sekin tyhjeni hiljakseen ja nyt ei nouse perä ollenkaan.
Kompura kyllä yrittää ja pientä ajoittaista yritystä on, kunnes tietyssä rajassa alkaa apparin puolelta vanteen takaa suhina kuulumaan ja vikailmo paukahtaa tauluun ja perä jää alas.
Olin ensin varma että magneettiventtiilit lopullisesti hajalla, mutta nyt havaittuani tuon suhinan kyseessä lie ilmapussi? Js oikein muistan niin tuo apparin puoli taisi olla useammin alhaalla jo talvella kuin koko perä.
Nyt vaan askarruttaa että miksei toinenkaan puoli nouse ylös vaikka kompura sinnikkäästi yrittää vai vaikuttaako rikkinäinen ilmapussi myös toisen puolen nousuun?
Ei oikein olisi haluja arpoa ja ostaa sekä kompurapakettia sekä pussia.
Tietoa/ arvauksia?
Kiitokset!
EDIT: jaa no nyt kyllä teorisoin että jos se kompuran tuotto menee kaikki rikkinäisen pussin kautta pellolle, niin eihän se toinenkaan palje voi täyttyä..? Magneettiventtiillien syvempää sielunelämää tuntematta. Vahvistakaa nyt joku jotakin että saan osat tilattuaVikakoodien luku ja nollaus INPA/DIS
Comment
-
Comment