Moro.. mikäs täs velipojan autos nyt ku paljo jarru valo?? joka vaihdettiin uuteen ja se chekki kontrolli sanoo vieläki että check brake lights... vaikka ne pelaa..?? piitääkö kuitata jotenki???
No niin se ongelma hävis.. käytin molemmat jarruvalot vielä irti ja laiton takas... nyt palaa vaan check brake linings eli tämähän on kulumisen tunnistin homma... koska palat näyttävät olevan aika loppu
kui paljon muitten 528 tomaatilla kuluttaa? mulla on maantiellä siinä 9-10 ja kaupunki ajosta ei ole selvyyttä 12-14 varmaan. tuntuu ainakin maantie kulutus isolta. tai sitten ei
BMW 528iA touring e39
Honda cbr 900 rr fireblade
EX. BMW 325 E36, BMW 540 IA E34, BMW 525 TDS E34, BMW 730i E32, BMW 520i E34
kui paljon muitten 528 tomaatilla kuluttaa? mulla on maantiellä siinä 9-10 ja kaupunki ajosta ei ole selvyyttä 12-14 varmaan. tuntuu ainakin maantie kulutus isolta. tai sitten ei
Ex 528iA Touring meni maantiellä jopa alle 8L. Keskikulutus 11-13L
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
kui paljon muitten 528 tomaatilla kuluttaa? mulla on maantiellä siinä 9-10 ja kaupunki ajosta ei ole selvyyttä 12-14 varmaan. tuntuu ainakin maantie kulutus isolta. tai sitten ei
Ex 528iA Touring meni maantiellä jopa alle 8L. Keskikulutus 11-13L
19" kiekoilla menee väkisin mainitsemasi 12-14 kaupungissa. Maantiellä tasan 7 navin mukaan ajettaessa 100kmh, eli käyppäs luetuttaa vikakoodit! Mulla viallinen MAF aiheutti sen että maantiellä kulutus oli 8+++.
Auto e39 540 -99 ja aina kun laittaa kylmänä käyntiin, niin alkaa ääntämään tuo kattien esipuhallin vai mikä lie? Saako tuon puhaltimen pois kytkettyä ja onko siitä mitään haittaa?
Mitenkäs tuolla jarrucleanerillä käytännössä pitäisi toimia kun etsitään imuvuotoja?. Tuossa hiukan kokeilin suihkutella kaikkialle ja ei tullu vikakoodeja ja mielestäni käyntiäänikään ei muuttunut..
Tosin tutkin vain pintapuolisesti. alapuolellehan en nyt tosiaan päässy käsiks. ja moneen muuhunkaan paikkaan.
Edelleenkin etsin sitä laiskuutta ja hidasta vastausta kaasun nostoon. Vaikeuttaa/hidastaa vaihteiden vaihtamista kun pitää odotella hetki että kierrokset laskee..
lahden pääkatastus konttorilla. pomppas co pitosuuksista 2000 kierroksil, samoin lambda 2000 kierroksilla, sekäsekä hc pitosuus joutokäynti.
Valot liian ylös edestä samoin sumari, takavalojen umpiot ei oikeat..
Pois lähtiessä pakoputki halus välttämättä jäädä konttorille ..
otti keskellä kiinnikkeet kiinni siihe nostohärpäkkeesee -> joha alko möreet äänet.
noh ajoivat sit sen auton matalemmalle nosturille ja nostettii ylös. sain siinä ropata pakoputken takas kohilleen.. kiinnikkeet oli vääntyny ja siten irrottanu pakoputken siit keskijatkopalasta. paukuttelu takas kohilleen ja kiinnikkeiden kääntö sivuttai ja matka jatkuu.
...
Siitä sit seuraavaan.. Epäilen noita imuvuotoja edelleen, mutta mitenkäs varmistat. tilasin kolmisen erilaista tiivistettä imusarjaan ja ensviikol tarkotus laitella kiinni.
Mistä tuo HC arvo yleensä tulee näissä M52:ssa et miks lambda arvo noin suuri?.
Missä tarkalleen sijaitsee navi yksikkö touringissa ja mitä kaikkea tarvii purkaa, että pääsee käsiksi? Tarkoitus olisi päivittää 16:9 näyttöön oikea kuvasuhde ohittamalla videomoduuli ja saako siihen jostain valmiin johdon liittimillä?
Purin tuossa aikani kuluks ja harjotuksen vuoks koko imusarjan.. tarkistin joku viis eri tiivistettä. 2kpl lohkon ja sarjan välissä. oli mustaa töhnää joka ei lähteny tiivisteestä pois, muuten kyllä mielestäni joustavat. samoin sit ekan läpän ja sarjan välissä oleva kumi tiiviste, joustava oli, ja läppien välissä oleva tiiviste, mielestäni se ei kyllä kovin tiukkaan kiinni purista ja ihmettelen et miten se ees siellä voi tiivistää.
Separaattorin ja sarjan välinen kumi mollukka oli mielestäni parhaat päivät nähny. kovettunukin hiukan.
Tuo ruttuputki on pieniä halkeamia täynnä mutta ei vielä läpi asti.
Putki joka menee tuolle jolleki vakuumipumpulle?
osa 14 oli hiukan sieltä päästä halki mutta en kahtonu oliko läpi asti.
Avatessani tuo imusarja lohkosta totesin että keulan pääty oli mielestäni löysällä verrattuna peräpäätä.
Kasattuani en vielä osaa sanoa olisiko jotain muutosta, tosin pitänee vielä tuo pakoputkikin tarkistaa kun tuntui että se murisi siihen malliin ja resonoi että jotain hämminkiä on siinäkin :/, olisi pitäny paremmin tarkistaa siel katastuskonttoril. ois saanu niiden laskuu sen
Tilasin jo noiden läppien väliset tiivisteet ja sarjan ja lohkon välisen tiivisteen.
Purin tuossa aikani kuluks ja harjotuksen vuoks koko imusarjan.. tarkistin joku viis eri tiivistettä. 2kpl lohkon ja sarjan välissä. oli mustaa töhnää joka ei lähteny tiivisteestä pois, muuten kyllä mielestäni joustavat. samoin sit ekan läpän ja sarjan välissä oleva kumi tiiviste, joustava oli, ja läppien välissä oleva tiiviste, mielestäni se ei kyllä kovin tiukkaan kiinni purista ja ihmettelen et miten se ees siellä voi tiivistää.
Separaattorin ja sarjan välinen kumi mollukka oli mielestäni parhaat päivät nähny. kovettunukin hiukan.
Tuo ruttuputki on pieniä halkeamia täynnä mutta ei vielä läpi asti.
Putki joka menee tuolle jolleki vakuumipumpulle?
osa 14 oli hiukan sieltä päästä halki mutta en kahtonu oliko läpi asti.
Avatessani tuo imusarja lohkosta totesin että keulan pääty oli mielestäni löysällä verrattuna peräpäätä.
Kasattuani en vielä osaa sanoa olisiko jotain muutosta, tosin pitänee vielä tuo pakoputkikin tarkistaa kun tuntui että se murisi siihen malliin ja resonoi että jotain hämminkiä on siinäkin :/, olisi pitäny paremmin tarkistaa siel katastuskonttoril. ois saanu niiden laskuu sen
Tilasin jo noiden läppien väliset tiivisteet ja sarjan ja lohkon välisen tiivisteen.
Vaihoin tulpat takaisin niihin mitkä tuossa oli kun sain auton. joko vainoharhautta mutta tuntui kuin auto olisi käynyt tasaisemmin ja vähän vähemmän kengurua taas...
Itse olin laittanu nuo jotku boschin nelikärki longlife mokomat.
semmosta tälläkertaa että, mikäs tuo mittaristoon ilmestyny keltanen valo on, tuli luistoneston valon viereen. vasemmalle puolelle. sellanen missä on 2autoa päällekkäin/vierekkäin!:think ja mites vitussa sen saa pois?
-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
semmosta tälläkertaa että, mikäs tuo mittaristoon ilmestyny keltanen valo on, tuli luistoneston valon viereen. vasemmalle puolelle. sellanen missä on 2autoa päällekkäin/vierekkäin!:think ja mites vitussa sen saa pois?
Onkos tuo jonkin aktiivisen/adaptiivisen vakionopeudensäätimen lamppu?
Comment