Jebou, sama homma oli täälläkin. Aina tuli normivauhdilla se kaks ekaa vilkutusta ja sit kiivastu ja oli polttimovika.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Tcdoe View PostE39:n vasemman puolen vilkut vilkkuvat liian nopeasti, ikäänkuin olisi polttimo palanut. Kaikki polttimot ehjiä ja oikean tehoisia. Hätävilkut vilkkuvat normaalisti. Kun laittaa vilkun vasemmalle niin kaksi ekaa vilkahdusta tulevat normitahdilla, sitten nopeutuu. Missä vika? Viiksi? Vilkkurele (ei kai kun hätävilkut toimii)?
Comment
-
-
adapteri ??
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostEn tiedä missä vika, mutta peräkärryn kanssa oma auto tehnyt muutaman kerran samaa.__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by Jakuza View PostItsellä sama satunnaisesti kun asensi paskat rekkarikilvenledivalot. Aiheutti kyllä kaikkia muutakin (valomoduulin?) ongelmia.Bmw f11 530d -14 m-sport
Bmw e39 M5 -00
VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i
Bmw e60 525i -04
Ex.Bmw e34 525i -92
Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96
Comment
-
-
Originally posted by ÖÖ. View PostMahtaiskohan joku tietää osanumeroa tuolle ajovalopolttimon lukitusrenkaalle?
Samanmoinen kuin tässä tarinassa tuo "Bulb locking ring".
http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=352818
Vinkkejä otetaan myös vastaan mistä hyvät ja halvat D2S polttomot?
Comment
-
-
Originally posted by ÖÖ. View PostMahtaiskohan joku tietää osanumeroa tuolle ajovalopolttimon lukitusrenkaalle?
Samanmoinen kuin tässä tarinassa tuo "Bulb locking ring".
http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=352818
Vinkkejä otetaan myös vastaan mistä hyvät ja halvat D2S polttomot?Ahneella on aina enemmän!
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View Post97 525tdsa mistä päin aloittaa?
Oireet:
Meikkipeilien valot lopettivat toimimasta, satunnaisest lippojen avaaminen mykistää radion ja/tai MIDin ja ratin säätimet.
Toiminnot palautuvat yhtä satunnaisesfti joko ajon aikana, auton uudeellen käynnistyksellä tai meikkipeilien käytöllä.
Myös sisävalot syttyvät satunnaisesti peilien rassauksella, mutta meikkipeilien valot eivät syty enää mitenkään.
Johto vikaa tai rikkinäistä boksia kai voisi kuvitella.
Omassa oli noiden oireiden lisäksi vielä monitoimiratin nappien toimimattomuus ja bägivalon palaminen. Bägivalo sammu kun veti meikkipeilin auki.
Itsellä ainakin kun radio meni ajon aikana mykäksi, sai sen päälle uudelleen painamalla kellon nappulaa. Tosin mikään muu radiossa ei silti toiminut, näyttö pimeänä, volume säätö ei toiminu, mutta ääni kuului.E39 525 TDSA touring
Ex: E39 523ia touring, E34 525ia touring, E34 535i, E32 735
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi helv. Ei uskalla sitten, 320da oli toinen vaihtoehto, mutta ei sitten sitäkään..._____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJoku väitti, että 530i:t vie öljyä. Mikäs juttu moinen?
Syyksi öljynsyöntiin on tarjottu turhan pitkälle vietyjä sisäisten kitkojen minimointia :think
Comment
-
-
Originally posted by mixxis View PostCorollan osto siis edessä...?
Originally posted by HC91 View PostToiset enemmän, toiset vähemmän - ajaa halvemmilla öljyillä ja kaatelee lisää kun pata pyytää. Alkuun se vähän häiritsi, mutta ei enää. Ei se kuitenkaan ajossa pölläyttele ja dynossakin 220tkm kohdalla irtosi ihan tehtaan speksaamat lukemat.
Syyksi öljynsyöntiin on tarjottu turhan pitkälle vietyjä sisäisten kitkojen minimointia :think
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEli moinen on totta, viekö paljonkin?
-ajotapa
-öljyn viskositeetti
-öljyn haihtuvuus
-yksilölliset erot moottorien kesken
Kolme ensin mainittua vaihtelee itselläkin :think Toisilla menee litra/2000km, toisilla alle litran/10tkm. Itellä on jotain tuolta väliltä, katsotaan nyt mihin asettuu kun öljysuodattimen jalasta ei kuse enää kartanolle ja öljyinä haihtuvuudeltaan vähäinen Teboil 5W-40 Diamond.
Männänrenkaissa on siis eroa M52TU vs. M54:
Aw nm-ring D84.00, stufe 0 1
Aw rechteckting D84X1.5 stufe 0 tue1
Aw oelabstreifring D84 stufe 0 1
NASENMINUTENRING;D=84.00X1.5; 1
Rechteckring 84.000X1.2 asym AN21268 1
Dsf-oelring 84.000X2.0 20-26.5N AN21269
Comment
-
-
Nyt on M54 motista rispaantunut ilmastointilaitteen hihna todella pahasti. En ymmärrä mistä rispaantuminen johtuu. Vaihdoin hihnan syksyllä Vanos -rempan yhteydessä. Vanha hihna oli ihan OK kunnossa. Ilmeisesti uus hihna oli susi tai kämmäsin itse jotain.
Nyt ei oikein olis aikaa eikä mahdollisuutta alkaa uutta hihnaa vaihtamaan. En kuitenkaan uskalla ajaa tuo vanha hihna paikallaan. Voi kait tehdä pahaa jälkeä, jos napsahtaa ajossa poikki (mennä apulaitehihnan väliin, jne.).
Voinko vain katkaista tuon rikkinäisen hihnan ja ajella jonkun aikaa ilman koko hihnaa? Vaihdan uuden, kun on aikaa ja tilaa. Voinko rikkoa jotain, jos ajan ilman tuota hihnaa? Lämmityslaitteen kait pitäisi pelata ilmankin?
Comment
-
-
Taas muutama kysymys.
Auto:e39 525DAT 10/2001
Mitenkäs toi MID oikein irtoaa nätitsti ilman ruhjeita?
Mikä mättää reteoissa kun hiljaa soidessa soi ok mutta volumea kun nostaa "normaalille" kuuntelutasolle tai lujalle niin pätkii, pätkäsyjen välit soi "normaali" volumella ja lujemmalle kääntäessä pätkäsyt pitenee jä välissä soidessa rätisee ja pärisee? Autossa siis jälkiasennettu pioneer soitin ja kontissa (alkuperäinen?) alpinen vahvistin. Virtajohto vahvarille ja kaiutinpiuhat näyttäisi olevan vähintäänkin riittävän paksut virrankulkua ajatellen.
Mikä helsvata on kun kuskin nahkapenkissä(tavallinen) vasemman reisituen selkänojanpuoleisessa päädyssä pistemäinen kohta joka meinaa polttaa persiiseen lisäreijänkun penkin lämmitin päällä? Pieni pistemäinen kohta on siis niin kuuma että esim, paljaalla kädellä kun koittaa niin vois luulla että tupakkaan painaa kättä eli onko lämpövastus kärvennellyt itsensä ihan nahkaan kiinni vai häh. Kohdassa kuitenkaan ei näy mitään ja nahka ihan ehjä. Myös sellainen lievä palaneen käry samalla jos lämmitys täysillä pidempään. Voiko vastuksen vaihtaa tai jotenkin asetella uudestaan paikoilleen vai mitäs tuon kanssa tekis?
Eiköhän näillä tiedoilla taas pärjäisi huomiseenLast edited by NikoTD; 31-01-2011, 18:02.
Comment
-
Comment