Originally posted by kmn
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by saulgoltz View PostKiitos vastauksista, automatiikkaan jo aiemmin leipiintyneen entisen Passat-kuskin vaikeeta muuttaa ennakkoluuloja...
Vw:ssä vastaava häiriö olisi tuottanut puolen auton purkamisen, sähkösiä läppämoottoreita ilmakanavista vaihtoon ens alkuun 4-5 kpl:tta...
Joten pientähän tämä vielä on....
Laiskuuden maksimoimiseksi, voisiko joku vielä kertoa mistäpäin tuo venttiili löytyy...?
Venttiilit sijaitsevat konetilassa kuskinpuolella.
Ainakin omassa 530d autossani.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostOdotahan vain, kyllä ne läppämoottoritkin pitää vielä vaihtaa
Venttiilit sijaitsevat konetilassa kuskinpuolella.
Ainakin omassa 530d autossani.
Kiitos vinkistä, ja toivottavasti ei ainakaan ihan heti tuota jälkimmäistä...
Juuri nyt menossa uskottelu itselle, että ei se puhaltimen moottori VOI olla menossa....Siili vaihdettu, ja silti puhallusteho vaihtelee miten sattuu....
Comment
-
-
e39 M sport??
Aloitan taas bemareiden parissa, pari kyssäriä..
Eli nyt hakusessa e39 farkku tai sedan. Kertokaa nyt tyhmälle kun kattelee autoja ja kun myydään m-sport mallia niin mistä sen tietää mikä on m-sport??
Näkee autoja myytävän m-sporttina kun on laitettu pelkkä ratti tai etupuskuri ko. malliin.. Eli selviääkö se todellinen M-sport status vain soittamalla bemarille valmistenumeron kanssa?
ps. varmaan on threadeja muualla aiheesta, kysynkin nyt e39 tietäjiltä...
Kiitos ja anteeks
Comment
-
-
Originally posted by WIGE View PostAloitan taas bemareiden parissa, pari kyssäriä..
Eli nyt hakusessa e39 farkku tai sedan. Kertokaa nyt tyhmälle kun kattelee autoja ja kun myydään m-sport mallia niin mistä sen tietää mikä on m-sport??
Näkee autoja myytävän m-sporttina kun on laitettu pelkkä ratti tai etupuskuri ko. malliin.. Eli selviääkö se todellinen M-sport status vain soittamalla bemarille valmistenumeron kanssa?
ps. varmaan on threadeja muualla aiheesta, kysynkin nyt e39 tietäjiltä...
Kiitos ja anteeks
autosta M-sportia, taitaa se takapuskurikin olla aivan erilainen ja sisällä ovi/kojelautalistat ym.
Sinänsä jos pelkän ratin vaihdolla myydään M-sportina, on melko naurettavaa.Odota että joku asiantuntija/ko.mallin omistaja vastaa tähän.Tältä foorumilta tuo tieto löytyy 100% varmasti.Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Jos tässä haetaan aitoa M-sportia, niin 100% varmuudella vastauksen saa vain auton varustelistasta, joka voi löytyä valmiiksi auton huoltokirjasta tai merkkiliikkeestä kysymällä runkonumeron perusteella. Pelkästään visuaalisesti tunnistamalla tumma katto-/pilarien verhoilu on varmasti sellainen, joka jälkiasennuksena jää todennäköisimmin tekemättä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by WIGE View PostAloitan taas bemareiden parissa, pari kyssäriä..
Eli nyt hakusessa e39 farkku tai sedan. Kertokaa nyt tyhmälle kun kattelee autoja ja kun myydään m-sport mallia niin mistä sen tietää mikä on m-sport??
OPTIOT:
705 M Sport Suspension II
710 Multifunction Steering Wheel include. Cruise Control
710 M Style Leather Steering Wheel w/ Airbag (E34T)
715 M Aerodynamic Package
788 M Light Alloy Wheel w/ Tire Mixing
775 Roofliner, Black
775 Individual Roof Headlining Anthracite
481 Sport Seat - Driver/Passenger
ehkä sen sporttisuuden kuitenkin tekee pääasiassa alusta, ratti ja penkit tuntumaa ajatellen.
Ja loputhan onkin sitten pelkkään muovia ja silmänruokaa... puskurit, listat, merkit, ym...
jotakin varmaan vois vielä lisätä:think
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostItse veisin akun ensin kuormitustestiin.Jos akku on iäkäs,niin sen varaukykykin on varsin olematon,etenkin pakkasilla.Toki nuo latausarvotkin on huonot,jos kerran joutokäynnillä akusta virta katoaa,eikä lisäänny/pysy vakiona.Eli suomeksi sanottuna ensin akku satavarmasti hyväkuntoiseksi,joko lataamalla tai uusimalla.Ja sitten laturi kondikseen huoltamalla tai uusimalla.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostPelkästään visuaalisesti tunnistamalla tumma katto-/pilarien verhoilu on varmasti sellainen, joka jälkiasennuksena jää todennäköisimmin tekemättä...pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
Originally posted by jsr85 View PostTämän on saanut erillisenä lisävarusteenakin, ilman m-sporttia.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Kiitoksia vastauksista
Eli jos on m-sport niin siinä on ainakin puskurit, kylkilistat, ratti ja tod.näk musta kattoverhoilu?
Tosiaan täytyy olla tarkkana noissa kun tuolla myydään yksilöä jopa panssarilaseilla ja kuulostaa jo vähän uskomattomalta... Ja yksi on alkup. tehdas m-sport missä tosin ei ole m-sport takapuskuria ja etupuskurista puuttuu sumarit jne.. Tietty saahan sitä pyytää ja myydä ja tyhmä ostaa/maksaa...
Mitäs muuten tuo individual tarkoittaa e39:eissä?? tai shadowline? Näkyy yksi olevan individual black shadow?? Onks noi "myyntiargumentteja" vai jotain oikeita härpäkkeitä?
Comment
-
-
Originally Posted by Juize
Tuli joku aikaa sitten hommattua ensimmäinen BMW (e39 523i vm-99).
Vilkkuviiksessä on BC-nappi ja mittarin näytössä näkyy ulkolämpötila.
BC-nappia painettaessa näytössä ei vaihdu hetkellinen kulutus, keskikujutus jne.
Onko mahdollisesti napissa, johdotuksessa tai liittimissä vikaa, vai onko olemassa versiota jossa on BC-nappi viiksessä, mutta ei pientä ajotietokonetta?
Originally posted by mekstrm View PostJohdot poikki viiksen sisällä. Tyyppivika, helpohko korjata.
Johto korjattu ja BC-nappi toimii niin kuin pitääkin.i20 iX xdrive 40 -22, Sophisto Grey Brilliant Effect
ex G31 530e -20 lci M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic
Comment
-
-
Originally posted by WIGE View Post
Mitäs muuten tuo individual tarkoittaa e39:eissä?? tai shadowline? Näkyy yksi olevan individual black shadow?? Onks noi "myyntiargumentteja" vai jotain oikeita härpäkkeitä?
Shadowline tarkoittaa että ikkunanlistat jne ovat (matta)mustia kromin sijasta, voi olla muutakin - fiksummat tarkentakoon.
Comment
-
-
Originally posted by WIGE View PostMitäs muuten tuo individual tarkoittaa e39:eissä?? tai shadowline? Näkyy yksi olevan individual black shadow?? Onks noi "myyntiargumentteja" vai jotain oikeita härpäkkeitä?
Comment
-
-
E39 valojen korkeus säätö.
Autossani on automaattinen korkeuden säätö ja kojelaudassa se rulla josta saa muutaman aseteen säädettyä korkeutta, mutta onko autossa vielä konehuoneessa jotain jolla saa korkeutta lisättyä tai pienennettyä? Laittelin autoon Ksenon sarjan, toimii hyvin ja on kirkas, mut lähivaloilla ajaessa valot vaan tuntuu näyttävän suoraan tiehen ja mielestäni liian alas.
Comment
-
Comment