kyll tuo nopeuden vaihtelu itsellkin tuli huomattua kun thn laitokseen vaihtoi, edellinen auto oli audi a8 ja sekin mielestni meni melko tasaista nopeutta kun vain poljinta piti paikallaan, tied sitten ett tuntuuko vain kun on erilainen koko poljinsysteemi. hyvinp tuohon on jo reilussa kk tottunut. Nyt alla siis 98vm 528, ei facelift. Kerro toki jos vikaa lytyy niin saa itsekkin laittaa tuon kuntoon Ja sori aakkosista, puhelimella kirjoitettu niin ei jostain syyst toimi kaikki kirjaimet taalla
No ei mitään.
Katsastuksessa ne vaan puhuu yleensä etummaisesta alatukivarresta joka saattaa sitten aiheuttaa hämmennystä kun yleensä tuosta osasta puhutaan nimellä reaktiotanko. Vai mitä nyt tarkoitit tuolla kysymyksellä?
Onko muuten normaalia että E39 preface halogeeni umpioista löytyy "DC" merkintä?
Pitäis sieltä jostain löytyä HC merkintä jos kyseessä on halogeeni umpio. Jos en väärin muista niin mulla on molemmat :think
Jos on pelkkä DC merkintä ja halogeenit niin se umpio ei ole hyväksytty halogeeneille, eikös se ole sitten laiton?
Elikkä osteli tossa bemarin ja voisko joku järkevä kertoa että miten tota bemarin öljytikkua tulkitaan sen päässä on semmonen nuolen muotonen muovi missä on kaksi välikköä pitääkö öljyn olla siinä välissä vai kuinka.?:think
mulla on saunalahti. Pitääpä kysästä jos saa rinnakkaiskortin ja jataa sitte eteenpäin. Eli miten saan sen kielen vaihdettua englanniksi tai suomeksi? Tietty kortin asentamisen jälkeen
#1: CD-vaihtaja / mankka sekoilee. Kun vaihtaa CD-changerille painamalla mode-nappia niin ei löydä levyjä, eli ei soi. Sitten kun sen jälkeen vaihtaa takaisin vaikka radiolle niin mankka ei tottele enään volumenappia, vaan soi niin helvetin kovalla. Vika lähtee kun käyttää virrat pois, ja tulee aina takaisin kun yrittää soittaa CD:tä.
#2: Minkälainen homma olis vaihtaa 535i:hin venttiilikopan tiivisteet, jossain DIY:tä? En löytänyt.
Comment