morijensta! Sellasta että autosta löytyy puhelin, langaton malli. Se pieni kapula. Auto vm.2003 ja navi löytyy jne. Tarvis saada toi puhelin toimimaan, eli ensinnäkin tarvin sim-kortin tuohon keskikyynernojaan puhelimen alle, käykö normaali pre-paid ? Ja saanko kortin asettamisen jälkeen vaihdettua kielen englanniksi tai jopa suomeksi? Miten se onnistuu? Entä numeroiden tallentaminen ja puheohjaus? Tuohon en searchilla selviä ohjeita löytänyt vailla luon aiheeseen liittyviä topicceja aikalailla. Oisko jollain hyviä ohjeita ja vinkkejä tuohon? Kiitän etukäteen
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
jaa olikos se jossain sulakkeiden numerot ja selitykset suomeksi:thinkEx BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
|Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä
Ei ollu Fallu...
Sotkamo Connection
|
Comment
-
Miten lukkosysteemeihin pääsee käsiksi? On jotenkin jäykkä sisäkahva, varmaan kaipaa voitelua jonnekkin?
Comment
-
Ovipahvit irti, airbagit eestä, eriste irti ja siinähän ne jo näkyykin.Originally posted by Bmw Master View PostMiten lukkosysteemeihin pääsee käsiksi? On jotenkin jäykkä sisäkahva, varmaan kaipaa voitelua jonnekkin?
Comment
-
muihin en osaa vastata mutta miksei rinnakkaiskorttia vain omaan liittymääsi niin ei tarvitse uutta liittymää hankkia?Originally posted by _Rontti View Postmorijensta! Sellasta että autosta löytyy puhelin, langaton malli. Se pieni kapula. Auto vm.2003 ja navi löytyy jne. Tarvis saada toi puhelin toimimaan, eli ensinnäkin tarvin sim-kortin tuohon keskikyynernojaan puhelimen alle, käykö normaali pre-paid ? Ja saanko kortin asettamisen jälkeen vaihdettua kielen englanniksi tai jopa suomeksi? Miten se onnistuu? Entä numeroiden tallentaminen ja puheohjaus? Tuohon en searchilla selviä ohjeita löytänyt vailla luon aiheeseen liittyviä topicceja aikalailla. Oisko jollain hyviä ohjeita ja vinkkejä tuohon? Kiitän etukäteen
mulla (e46 tosin) on kännykkä-adapteriteline kyynärnojan alla jollekkin kivikauden nokialle, mut soittimesta löytyy puhelin valikko ja sinne pystyy tallentamaan numerot yms.. mulla oli bluetoothin kautta entinen puhelin yhteydessä soittimeen.. en tiedä miten se eroaa tuosta ihan auton omasta puhelinsysteemistä.- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
mulla on saunalahti. Pitääpä kysästä jos saa rinnakkaiskortin ja jataa sitte eteenpäin. Eli miten saan sen kielen vaihdettua englanniksi tai suomeksi? Tietty kortin asentamisen jälkeenOriginally posted by Heguli 31 View PostKaikilla operaattoreilla ei edes ole tarjota rinnakkaiskorttia (esim. DNA:lla ei ole).Omaan autopuhelimeen kun kerran tuossa rinnakkaiskorttia kysäisin.-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
Kaverin puolesta kyselen tämmöisiä, että:
"eli kysymys liittyy juurikin tuohon 9/98 tapahtuneeseen päivitykseen niin konepuolella kuin muuallakin autossa. Onko päivityksen ero niin suuri, että kannattaa maksaa tonneja enemmän saman määrän ajetuista tai esim '98 190tkm vertaa 2001 252tkm.. Moottorit siis 528 ja 523.
+ kuinka suuri kehitys KESTÄVYYDESSÄ tapahtui automaattilootan kanssa tuossa päivityksessä?"
Kiitoksia jo etukäteen tietäjille!E34 535i
Comment
-
On se ihan eri auto. Laatikko on parempi uudemmissa, kestoltaan ja toiminnaltaan. Moottorit on molemmissa hyviä.Originally posted by tuittu View PostKaverin puolesta kyselen tämmöisiä, että:
"eli kysymys liittyy juurikin tuohon 9/98 tapahtuneeseen päivitykseen niin konepuolella kuin muuallakin autossa. Onko päivityksen ero niin suuri, että kannattaa maksaa tonneja enemmän saman määrän ajetuista tai esim '98 190tkm vertaa 2001 252tkm.. Moottorit siis 528 ja 523.
+ kuinka suuri kehitys KESTÄVYYDESSÄ tapahtui automaattilootan kanssa tuossa päivityksessä?"
Kiitoksia jo etukäteen tietäjille!
Comment
-
Suurin muutos oli juuri 9/98, kaksi pienempää muutosta 3/99 ja 9/00.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
Mikähän tuota autoani vaivaa, kun se ei mene tasakaasulla mitenkään? Eli, tulee pienikin ylämäki, niin heti vaihtaa pienenmälle vaihteelle ja nopeus tippuu esim 80kmh:sta 70-60 kmh, ja sitten kun alkaa alamäki häämöttää, niin nopeus kyllä nousee, mut voi noustakkin 100kmh. Elikkäs kaasua pitää kokoajan säännöstellä.
Ärsyttää, kun talouden 400tkm ajetussa e-carinassa saa pitää kaasun samassa asennossa koko ajan, eikä nopeus muutu juuri miksikään. Niin.. auto siis 523i -97 automaatti, ajettu 240tkm ja ollut sama vika 4vuotta minulla ollessaan.
Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Carina kaasarikoneella?Originally posted by janke View PostMikähän tuota autoani vaivaa, kun se ei mene tasakaasulla mitenkään? Eli, tulee pienikin ylämäki, niin heti vaihtaa pienenmälle vaihteelle ja nopeus tippuu esim 80kmh:sta 70-60 kmh, ja sitten kun alkaa alamäki häämöttää, niin nopeus kyllä nousee, mut voi noustakkin 100kmh. Elikkäs kaasua pitää kokoajan säännöstellä.
Ärsyttää, kun talouden 400tkm ajetussa e-carinassa saa pitää kaasun samassa asennossa koko ajan, eikä nopeus muutu juuri miksikään. Niin.. auto siis 523i -97 automaatti, ajettu 240tkm ja ollut sama vika 4vuotta minulla ollessaan.
Olen saman huomannut, etenkin Bemareissa. Cruise on pakollinen varuste.
Comment
-
Mitä helvettiä? Ei se kaasupolkimen asento moottorin kierroksia/auton nopeutta kuulukaan säännöstellä vaan poljin vaikuttaa yleensä kaasuläpän asentoon ja sylinterien täytökseen...Originally posted by janke View PostMikähän tuota autoani vaivaa, kun se ei mene tasakaasulla mitenkään? Eli, tulee pienikin ylämäki, niin heti vaihtaa pienenmälle vaihteelle ja nopeus tippuu esim 80kmh:sta 70-60 kmh, ja sitten kun alkaa alamäki häämöttää, niin nopeus kyllä nousee, mut voi noustakkin 100kmh. Elikkäs kaasua pitää kokoajan säännöstellä.
Ärsyttää, kun talouden 400tkm ajetussa e-carinassa saa pitää kaasun samassa asennossa koko ajan, eikä nopeus muutu juuri miksikään. Niin.. auto siis 523i -97 automaatti, ajettu 240tkm ja ollut sama vika 4vuotta minulla ollessaan.
Meinaatko, että auton pitäisi automaattisesti lisätä moottorista ulos otettavaa tehoa ylämäessä kaasun ollessa samassa asennossa?:think
Vai menikö multa jotain ohi ts. phutaanko tässä cruisesta???
Comment
-
Touring jossa takaovissa orggis verhot. Ajattelin kalvotuttaa takalasit tummiksi. Tuleeko hölmön näköinen jos laittaa vaan takakontinlasit? Tai meneekö orggisverhot hukkaan jos kalvottaa takaovetkin?
Comment
-
Pääseekö E39:ssä peräkonttiin irrottamalla takapenkin? Onko välissä ns. välipohjaa? Jos on niin voiko sitä irrottaa muulla tavalla kuin rälläkällä? Kyseessä on E39 -97 520i sedan, jossa kiinteät penkit.
Ongelmana on, että akku on irti ja peräkontin lukko ei toimi mekaanisesti avaamalla.
Comment
Comment