Originally posted by baier4ever
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mad_Mike View PostLaitettiin vianorilla boosterilla käyntiin auto, jonka jälkeen navin/ajotietokoneen näyttö meni semmoseksi harmaaksi. Radio kuuluu normaalisti ja oon irrotellu akunkenkää/sulaketta n.puoleksi minuutiksi eikä vika kummene. Mikä siellä on nyt paskana? Vielä kysyin asentajalta ennen käynnistystä, et eihä se säre mitään, nii vastaus oli ei.530XD LCI M-Sport
ex E39 530iA M-Sport
ex E39 530dAT
Comment
-
-
Tuli käytyä tänään tuohon öljysuodattimen jalkaan tiiviste ja uusi suodatin samalla. Huomenna olis ryhdyttävä aamusta tuohon vaihto-operaatioon. Kellään vinkkejä? Luultavasti ainakin laturi, putsarit, IMM jne. purettava edestä pois. Öljyjä ei kuulemma ole "pakko" vaihtaa tai valuttaa pois tuon operaation takia. Onkos se tosiaan vaan noilla kolmella kuvan pultilla kiinni?
Täytyis päästä vielä täältä Varkaudesta huomenna Kuopioon illasta ja muutama päivä käydä töissä niin pitää saada huomenna kasaan.
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
Originally posted by Magirus View PostTuli käytyä tänään tuohon öljysuodattimen jalkaan tiiviste ja uusi suodatin samalla. Huomenna olis ryhdyttävä aamusta tuohon vaihto-operaatioon. Kellään vinkkejä? Luultavasti ainakin laturi, putsarit, IMM jne. purettava edestä pois. Öljyjä ei kuulemma ole "pakko" vaihtaa tai valuttaa pois tuon operaation takia. Onkos se tosiaan vaan noilla kolmella kuvan pultilla kiinni?
Täytyis päästä vielä täältä Varkaudesta huomenna Kuopioon illasta ja muutama päivä käydä töissä niin pitää saada huomenna kasaan.530XD LCI M-Sport
ex E39 530iA M-Sport
ex E39 530dAT
Comment
-
-
Originally posted by Magirus View PostTuli käytyä tänään tuohon öljysuodattimen jalkaan tiiviste ja uusi suodatin samalla. Huomenna olis ryhdyttävä aamusta tuohon vaihto-operaatioon. Kellään vinkkejä? Luultavasti ainakin laturi, putsarit, IMM jne. purettava edestä pois. Öljyjä ei kuulemma ole "pakko" vaihtaa tai valuttaa pois tuon operaation takia. Onkos se tosiaan vaan noilla kolmella kuvan pultilla kiinni?
Täytyis päästä vielä täältä Varkaudesta huomenna Kuopioon illasta ja muutama päivä käydä töissä niin pitää saada huomenna kasaan.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Mad_Mike View PostEi tarvi öljyjä vaihtaa, eikä edes suodatinta, kun ei sitä suodattimen kantta tarvi ees irrottaa(ainakaan M54). Ite käytin banjopultin irti yläpäästä ja vaihdon siihen nuo alumiiniprikat. Niille jalanpulteille on kireys n.30nm eikä tarvi mitään tiivisteliimoja kaveriksi.
Onneks tuli varulta otettua noita prikkoja kun toiseen päähän tuota putkea kesällä vaihdoin.
Originally posted by peto2 View Postaika simppeliltä näyttäs -> http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/32/73
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
TA Technix alustat.
Moro ! Onko kellään kokemuksia TA Technix:n Coil Over:sta E39:n alla? Tilasin tommosen korkeussäädettävän alustan ku oli melko halpa, 335€ toimitettuna. Madallusta voi ruuvailla 30-60mm verran. Itellä ja kaverilla on kokemuksia useamman kymmenen tuhanne kilsan eestä MB 190:n alla TA Technix iskareista n. 70-80mm madalluksella ja ainakin niistä jäi hyvä maku. Hinta ja laatu oli ainakin niissä kohallaan
Hyvää itsenäisyys päivää kaikille foorumilaisilleNissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT Tekna+ -19 Black J11B
EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black J11
EX.MB E280 CDI TA Elegance -05 Tanzanite Blue Metallic S211
EX. BMW 520i -97 Schwarz II E39
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit W201
Comment
-
-
Originally posted by tenzo View PostMoro ! Onko kellään kokemuksia TA Technix:n Coil Over:sta E39:n alla? Tilasin tommosen korkeussäädettävän alustan ku oli melko halpa, 335€ toimitettuna. Madallusta voi ruuvailla 30-60mm verran. Itellä ja kaverilla on kokemuksia useamman kymmenen tuhanne kilsan eestä MB 190:n alla TA Technix iskareista n. 70-80mm madalluksella ja ainakin niistä jäi hyvä maku. Hinta ja laatu oli ainakin niissä kohallaan
Hyvää itsenäisyys päivää kaikille foorumilaisille
Niinku sanoit niin myös tässä hinta ja laatu kyllä kohtaa. Mutta jos nyt huonoja puolia keksitään väkistne muutaman satasen setistä niin takajouset on selvästi löysemmät kuin edessä :think
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostOn tästä tullut kirjoiteltua sata kertaa mutta ne viestit aina katoaa tänne. Enivei mulla on nyt ollut 1,5v alla ko. setti ja hyvin toimii edelleen. Tosin en oo kyllä koskaan säätänyt suuntaan tai toiseen kun on kulmat säädetty tolle madallukselle ja talvellakin menee ihan hyvin kolisematta
Niinku sanoit niin myös tässä hinta ja laatu kyllä kohtaa. Mutta jos nyt huonoja puolia keksitään väkistne muutaman satasen setistä niin takajouset on selvästi löysemmät kuin edessä :thinkNissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT Tekna+ -19 Black J11B
EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black J11
EX.MB E280 CDI TA Elegance -05 Tanzanite Blue Metallic S211
EX. BMW 520i -97 Schwarz II E39
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit W201
Comment
-
-
mikä mahtaa olla kun 528 farkku katkasee virrat näytöstä, radiosta ja samalla mittaristosta ei toimi vilkkujen, sumuvalojen, pitkien merkkivalo? valot toimii mutta ei syty valot mittaristossa. Katkee aina välillä mutta rupeaa toimimaan itsekseen vähän ajan päästä. Mikä mahtaa olla ongelma?BMW 528iA touring e39
Honda cbr 900 rr fireblade
EX. BMW 325 E36, BMW 540 IA E34, BMW 525 TDS E34, BMW 730i E32, BMW 520i E34
Comment
-
-
Originally posted by teho_ View Postmikä mahtaa olla kun 528 farkku katkasee virrat näytöstä, radiosta ja samalla mittaristosta ei toimi vilkkujen, sumuvalojen, pitkien merkkivalo? valot toimii mutta ei syty valot mittaristossa. Katkee aina välillä mutta rupeaa toimimaan itsekseen vähän ajan päästä. Mikä mahtaa olla ongelma?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Magirus View PostSe tuli kerranki ku apteekin hyllyltä, kiitoksia!
Onneks tuli varulta otettua noita prikkoja kun toiseen päähän tuota putkea kesällä vaihdoin.
Kiitoksia myös tästä. Ei paljoo selvempää ohjetta enää voi olla
Nyt saa nähdä että oliko tuolla mitään merkitystä kylmänä ja lämmänä esiintyvään nakutteluun. Todennäköisesti ei mutta toivossa on hyvä elää.
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
Mikäs alkoi vaivaamaan 523i ovien lukkoja.
Apukuskin etuovi ja kuskinpuolen takaovi ei tottele keskuslukitusta.
Eli em. ovet jää lukkoon vaikka muut aukevat.
Sama kääntääkö avaimella vai keskuslukitus painikkeella.
Takakontti alkoi temppuilla samaan aikaan, kerran ei auennut millään, ei avausnapista eikä avaimella lukosta.
Nyt taas kontin avaus toiminut, mutta nuo ovet ei.
Auto on 10/95vm. sedan, ja pelkällä keskuslukituksella, ilman kauko-ohjausta.
En tunne E39 korimallia ollenkaan niin apua kaivattais.
Lukot on sulateltu ja öljytty, ei auttanut.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Mad_Mike View PostNäyttö oli menny rikki. (ovh2300€) AVK:lta löyty kuitenki käytetty. Vianor korvasi kaiken, kuten kuuluukin ja työt tehtiin Wetterillä. Nyt on uus Varta AGM akku ja boosterit kierretään kaukaa
Yhdellä korjaamolla oli rakennettu parista akusta apuvirtakärryt, jotka oli varustettu virtakytkimellä. Kengät laitettiin akkuun kiinni, ja kun kengät oli kiinni sitten kahvasta virta päälle. Ei kipinöi, ja minimoi virtapiikistä aiheutuvat vahingot.
Comment
-
Comment