Originally posted by kaikkone
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
kokoajan :/Originally posted by Bmw Dreamer View Post"Samaa" vikaa kyselin tuossa aikasemmin. Enkä oikein jaksa uskoa ite laakeriin, kun ei klappia tunnu.
Tuleeko sulla kokoajan vai tasasesti pätkittäin?
Pitäis ehtiä kattomaan ja pyörittelemään selviäiskö mitään..
Oikealta puolelta?, luulisi painon vähentyessä äänen lähtevän pois.Originally posted by Bmw Master View PostTakapyöränlaakeri.
Vasemman puolen etu ja taka laakeri on vaihettu, oikealta ei. Vasemmalta takaata vaihettiin sen takia kun ääni oli tosiaa siltä puoleta sekä hiukan oli klappia takana, ei auttanut, voisha sitä tietty jossakin välissä vaihtaa tuonne oikeallekin puolelle tasapuolisuuden vuoksi
Comment
-
E39 takapyörälaakerit kannattaa aina vaihtaa pareittain. Välttäisin tarvike laakeria ja laittaisin orginal teilen. Tai niin aina itse teen.Last edited by Bmw Master; 15-01-2012, 15:34.
Comment
-
Niin no näihin hän se vaihto käy vihellellen...Originally posted by Bmw Master View PostE39 takapyörälaakerit kannattaa aina vaihtaa pareittain. Välttäisin tarvike laakeria ja laittaisin orginal teilen. Tai niin aina itse teen.
BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
No niimpä, itellä kävi munkki että sivullinen avitti vaihossa, hänellä oli töissä prässi jolla pisti paikoilleenOriginally posted by Bmw Dreamer View PostNiin no näihin hän se vaihto käy vihellellen...
FAG:n laakerin laitoin, päteväksi merkiksi on haukuttu.Originally posted by Bmw Master View PostE39 takapyörälaakerit kannattaa aina vaihtaa pareittain. Välttäisin tarvike laakeria ja laittaisin orginal teilen. Tai niin aina itse teen.
Comment
-
eikös se ole heti akulta lähtevässä plussakaapelissa :think ainakin ex 525i oli..Originally posted by Rocla View PostMissäs se päävirtakaapelin räjähde sijaitsee ihan niikuin tarkalleen ?
EDIT: 1999 530d touring.- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
Terno
Onkos (ja varmasti on) interwebissä sivustoa, missä oheistetaan erinlaisten lisävarusteiden retrofittausta? e38.org:issa oli jotain, mutta ei sitä mitä hain....
Comment
-
-
Onhan siinä heti akun päällä sellainen valkoinen lattarasia, sen sisällä on isoja sulakkeita.. Kansi auki ja ihmettelemäänOriginally posted by Rocla View PostPitääkö purkaa sivuverhoukset pois että näkee vai pääseekö heiluttelemaan akun kotelon kautta?
Onko erillistä päävirtasulaketta?E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
se kontin apparinpuolen sivukotelo/kansi auki, en nyt muista onko farkussa sen ihmeellisemmin kuin sedanissa, eli pelkällä kahvalla lukittu se sivukotelo.Originally posted by Rocla View PostPitääkö purkaa sivuverhoukset pois että näkee vai pääseekö heiluttelemaan akun kotelon kautta?
Onko erillistä päävirtasulaketta?
saattaa siihen päästä käsiksi siitä akun kotelostakin mutta se sivukotelo aukeaa sekunnissa
- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
Muttei semmoista ruuviliuskahelvettiä kuin e34:ssä?Originally posted by _nixu_ View PostOnhan siinä heti akun päällä sellainen valkoinen lattarasia, sen sisällä on isoja sulakkeita.. Kansi auki ja ihmettelemään
Perhana kun ei meinaa akussa riittää puhti tuohon webastoon, pahimmoiltaa jää taas tuo ajomatka niin lyhyeksi ettei kärsisi käyttää pian ollenkaan.
Akku antaa kyllä ladattuna vähän yli 80% luvatusta CCA arvosta, että pitäisi varmaan se ensimmäisenä uusata ja katsoa sitten.
Asensia viimetalvena oikein kiinteän laturinkin, mutta jotenkin se jää aina kytkemättä päälle.Olli.
Comment
-
Mistä hyvät semmoiset kuoret? Saisivat luonnollisesti näyttää aika paljon oikeilta BMW valoilta.Originally posted by Jube View Post.
Parhaan kombinaation saa kun vaihtaa pre-xenoneihin facelift look kuoret
Vaatiiko vanhanmallin xenonumpio paljon saunottamista?
Nimim. yhden facelift xenonin irroittaneena eipä kiinnostaisi kiroilla niin paljoa...Olli.
Comment
-
pre facelift umpion kuorihan on nipussa pelkillä muoviklipsuilla.. noihinhan myydään tuota orkkis kuorta ihan varaosanakin, toisin kuin faceliftiinOriginally posted by Rocla View PostMistä hyvät semmoiset kuoret? Saisivat luonnollisesti näyttää aika paljon oikeilta BMW valoilta.
Vaatiiko vanhanmallin xenonumpio paljon saunottamista?
Nimim. yhden facelift xenonin irroittaneena eipä kiinnostaisi kiroilla niin paljoa...F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Että Xenonissakaan ei ole liimaa?Originally posted by peto2 View Postpre facelift umpion kuorihan on nipussa pelkillä muoviklipsuilla.. noihinhan myydään tuota orkkis kuorta ihan varaosanakin, toisin kuin faceliftiin
Noh mistä oikeasti sen näköiset tarvikekuoret että näyttää uudemmalta?Olli.
Comment
Comment