Originally posted by Muurahainen
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
On tuo vaan melkoisen hölmö versio, tulee vauriot paneelin/aukon reunoihin. Oikea tapa on työntää paneelin pystyreunan ja kehyksen väliin joku ohut muovisuikale ja vetää paneeli irti. Esim. vanhasta luottokortista saa leikkaamalla juuri sopivan ja kestävän suikaleen, yksi suikale riittää.Originally posted by Nicer Back View Post
Comment
-
Huomenta.
Nyt se sitten antautu saksanlahja prkl...
Ajelin just töihin ja pelitti ihan normaalisti. Parkkeerasin työpaikan pihaan ja huomasin että savua tulee pellin alta --> pelti auki ja kappas vaan öljyä siellä täällä ja öljyvana renkaan jälkien välissä.
Pikkusen meinas säikäyttää et nytkö palaa koko vehe.
Mitä tuossa hämärässä näin, niin ainakin motin etuossa roiskeita ja apparin puolen kylki öljyssä... Tarttee hetken päästä (kun vähän jäähtyy) käydä lampun kanssa ihmettelemässä ja kattoo onko koneessa enää öljyä ollenkaa ja vuotaako toisellekkin puolelle. Öljykorkin kun aukasin (melkein heti sammutuksen jälkeen), niin paineet oli vielä koneessa normaaliako ???
Sit vois melkein ottaa veikkauksia mitä mahtaa olla edessä?? Ei oo aikasemmin ollu öljyvuotoja koneessa.
Iltapäivällä ajelen (työnnän) auton halliin ja puran muovit pois koneen päältä nii näkee vähän paremmin.
E39 520i -99 (98) about 290tkm mittarissa.Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
Kevyt arvaus olisi täältäpäin.Originally posted by Kiwes View PostHuomenta.
Nyt se sitten antautu saksanlahja prkl...
Ajelin just töihin ja pelitti ihan normaalisti. Parkkeerasin työpaikan pihaan ja huomasin että savua tulee pellin alta --> pelti auki ja kappas vaan öljyä siellä täällä ja öljyvana renkaan jälkien välissä.
Pikkusen meinas säikäyttää et nytkö palaa koko vehe.
Mitä tuossa hämärässä näin, niin ainakin motin etuossa roiskeita ja apparin puolen kylki öljyssä... Tarttee hetken päästä (kun vähän jäähtyy) käydä lampun kanssa ihmettelemässä ja kattoo onko koneessa enää öljyä ollenkaa ja vuotaako toisellekkin puolelle. Öljykorkin kun aukasin (melkein heti sammutuksen jälkeen), niin paineet oli vielä koneessa normaaliako ???
Sit vois melkein ottaa veikkauksia mitä mahtaa olla edessä?? Ei oo aikasemmin ollu öljyvuotoja koneessa.
Iltapäivällä ajelen (työnnän) auton halliin ja puran muovit pois koneen päältä nii näkee vähän paremmin.
E39 520i -99 (98) about 290tkm mittarissa.
Olisko huohotin mennyt tukkoon/jäihin?
Comment
-
-
paljon mahdollista... olisko heittää lonkalta, että mistä mahtaa löytyä ?Originally posted by McBeast View PostKevyt arvaus olisi täältäpäin.
Olisko huohotin mennyt tukkoon/jäihin?Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
Ootko lukenu? http://www.btcf.fi/forum/showthread....19#post2606619Originally posted by Kiwes View Postpaljon mahdollista... olisko heittää lonkalta, että mistä mahtaa löytyä ?
Comment
-
Olisiko ongelmana ne kaasupumput? Maksanee noin 150€ koko nippu eli omat pumput lasille ja luukulle. Ohjeet vaihtoon löytyy TISsistä ja muistaakseni täällä foorumillakin mokomat on.Originally posted by PP440 View Postjaahas nyt on sitten vissiin touringin takaluukun saranat väsähtäneet lopullisesti.. ei jaksa pitää luukkua ylhäällä. Mitäköhän moisten uusiminen kustantaa? :think Ei laskeudu sähköisesti, mutta lukittuu kyllä -> ei tarvii paiskata.
Comment
-
Kiitokset tästä, tarvitsee tarkastaa.Originally posted by mijuko View PostOotko lukenu? http://www.btcf.fi/forum/showthread....19#post2606619
Majoneesia ei ainakaan öljykorkkiin tule, mutta voi toki olla tuolla putkessa...
Jatkan iltasella tutkimista.Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
Huohotinhan sielä on tukossa (jäässä), 98% varma juttu!
Ei varmaan ole viimisen viikon aikana jäätynyt kuin kaikista M52/54 koneista
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
Tosiaan pihdeillä kääntämällä irtoaa tuo moottorin puoli säädöistä.Originally posted by zener View PostJep, sivuttais säätö oliki jo rikki tuosta umpiosta ku sain nuo auton matkassa. Eilen oli -34c ni rupes yhtäkkiä näyttään tuo umpio sihen metrin päähän ni rapsahti tuo korkeudensäätöki.
Ja muovit on todellakin rapeaa tavaraa. Käsittämättömän rapeaa.
BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
Originally posted by Jube View PostHuohotinhan sielä on tukossa (jäässä), 98% varma juttu!
Ei varmaan ole viimisen viikon aikana jäätynyt kuin kaikista M52/54 koneista
Itelläkin oli tuo jäässä/tukossa, mutta onneksi oli separaattorilta öljytikulle menevä putki katkennut, niin roiskinut sieltä koneen kylkeen öljyä, litra meni 500km aikana
Mutta onneksi se putki oli rikki, niin ei sen suurempaa sotkua/vauriota sattunut itselleni..
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Tuolla kuvineen http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=354754Originally posted by Kiwes View PostKiitokset tästä, tarvitsee tarkastaa.
Majoneesia ei ainakaan öljykorkkiin tule, mutta voi toki olla tuolla putkessa...
Jatkan iltasella tutkimista.
Comment
-
Se venttiilikoppaan tuleva putki (pitkä putki 90-kulma) on näkyvin osa, eli jos se on eristetty niin oletettavasti siihen on vaihdettu "cold country" huohotin:thinkOriginally posted by Jonski| View PostMistäs tuon huohottimen näkee, että se on se talviversio? Tuli haettua tänään 530ia m-sport -02. Mistähän sen varustelistan sais? Peilinlasithan tuohon pitäis uusia, kun ovat ihan piloille menneet.
Varustelista >> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=231905
Last edited by mijuko; 09-02-2012, 18:23.
Comment
Comment