Mitäs raati veikkais 301tkm ajetun dieselin viaksi, kun välillä joutuu antamaan pitkän startin. Monesti harjaantunut starttikäsi päästää avaimesta liian äkkiä. Tokalla koitolla hörähtää sitten heti. Jos starttaa käyntiin asti, niin saa verraten pitkään sahata. Ei tunnu olevan kiinni lämpötiloista, eli satunnainen vika. En ole ehtinyt vielä piuhaan kytkeä, enkä tiedä koska ehtisinkään. Joten ajattelin kysästä mihin kannattais varautua.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mitäs mieltä pojat on tämmösestä teholastusta?
http://tinyurl.com/cfm3bqy
Ei olis pahan hintane (~130€) vaikka ihan vaan kokeilumielessä.
Onhan toi aika kova lupaus et tulis 525i:hin 24hp ja 40nm lisää tehoa.
Ex. E39 525i '00
Lexus GS430 '00
Comment
-
-
Originally posted by Late69 View PostMitäs mieltä pojat on tämmösestä teholastusta?
http://tinyurl.com/cfm3bqy
Ei olis pahan hintane (~130€) vaikka ihan vaan kokeilumielessä.
Onhan toi aika kova lupaus et tulis 525i:hin 24hp ja 40nm lisää tehoa.
Comment
-
-
Originally posted by Late69 View PostMitäs mieltä pojat on tämmösestä teholastusta?
http://tinyurl.com/cfm3bqy
Ei olis pahan hintane (~130€) vaikka ihan vaan kokeilumielessä.
Onhan toi aika kova lupaus et tulis 525i:hin 24hp ja 40nm lisää tehoa.BMW 523i E39 MY1999
Comment
-
-
Hello. Ei kulkinen startaa, perkele! Joten kyselläänpäs viisaammilta apuja. Eli kun avaimesta kääntää, niin ei inahdakkaan. Siis virrat tuloo ihan normaalisti ja sitä pitäs olla ihan riittämiin(laitoin ihan muodonvuoks c-tekin kiinni). Emäntä sano että se on muutamia kertoja lähteny aika tahmeesti käyntiin, sillain smooaamalla! Esim. tänään aamulla läks kuulemma aika vaivalloisesti, mut sit taas päivällä ihan normisti. Tiedossa on, että yksi hehkuista on pimeänä, ollu jo tovin aikaa, mut ei kai se tollasta tee? Oisko vika startissa? Jos näin, niin missä se on ja minkä näköstä mötikkää lähtis etsimään? ..jos sitä vaikka vähän kolauttelis...
Editttt..jep jep, eli virtaa on kyllä.Last edited by KuPa; 13-04-2012, 20:17."530da touring -00"
Comment
-
-
Originally posted by KuPa View PostHello. Ei kulkinen startaa, perkele! Joten kyselläänpäs viisaammilta apuja. Eli kun avaimesta kääntää, niin ei inahdakkaan. Siis virrat tuloo ihan normaalisti ja sitä pitäs olla ihan riittämiin(laitoin ihan muodonvuoks c-tekin kiinni). Emäntä sano että se on muutamia kertoja lähteny aika tahmeesti käyntiin, sillain smooaamalla! Esim. tänään aamulla läks kuulemma aika vaivalloisesti, mut sit taas päivällä ihan normisti. Tiedossa on, että yksi hehkuista on pimeänä, ollu jo tovin aikaa, mut ei kai se tollasta tee? Oisko vika startissa? Jos näin, niin missä se on ja minkä näköstä mötikkää lähtis etsimään? ..jos sitä vaikka vähän kolauttelis...
Editttt..jep jep, eli virtaa on kyllä.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostVika varmaan startissa, ei se kopauttelemalla kuntoon tule, vaihtoon vaan. Siellä se imusarjan alla lähellä tulipeltiä majailee.) mahdollista vaihtaa itse, tälläsen semiamatöörin? vai suosiolla taas kerran hinaukseen ja pajalle.
"530da touring -00"
Comment
-
-
Originally posted by jarzap View Post-96 523:nen alkaa tiputtamaan bensaa vänkärin takapyörän seutuvilta kun tankaa yli puolen tankin, onko näissä joku tietty kohta mikä pettää vai pitääkö alkaa purkamaan tankkia pois tarkempia selvityksiä varten. :think540iA -00 M-sport
Vikakoodilukua ja virtamittauksia pihtimittareilla 20mA..400A. Myös tallentavat jännite- ja virtamittaukset.
Comment
-
-
Originally posted by Mikhou View Post535seen jos teetätän putkiston alkuperäistä vastaavaksi tuleeko ongelmia leimalla ?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostAlkuperäistä vastaava putkisto niin mikäs siinä vois olla tekijä mikä katsuria haittais?
joku vielä kertoo mitä x ja y ovat niin muistini on palautettuF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Jostain lueskellut ja ymmärtänyt, että kattiin asti täytyy olla alkuperäistä / e-hyväksyttyä, mutta sen jälkeen sitten ei varmuutta ole löytynyt..
Katti olisi tarkotus jättää jokatapauksessa paikalleen, kaikki siitä taaksepäin vaihtuu.E53 X3 3.0sd -07
ex:
E87 120d -06
E46 m3 -01
E39 535i -98
E36 318 cabriolet -96
Comment
-
Comment