Originally posted by Bmw Master
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Niin osaakos joku kertoa mikä on väljää autossa, kun kuuluu vaihdekepin tienoilta erittäin terävästi kun vaihtaa vaihteen tai moottorijarrulle päästää. Kardaanin rättinivel vaihdettu juuri. :think Ja kytkinkin tarvitsisi luultavasti vaihtaa, kun ei kummiskaan luista (ainakaan en huomaa), mutta vaihteet menevät välillä jotenkin vaikeasti päälle?
E: Kysytääs arvon raadilta vielä, että kummat vanteet valitsisitte mustaan E39:iin 18 tuumaisina:
tai
Last edited by Korpraali; 14-02-2012, 21:14.BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Posthttp://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/42/27
Ei näköjään saa painaa, mut kannatinlaakerin esijännityksestä ei sanota mitään. Kai sille ei tarvii tehäkkään mitään. e36:ssa se piti ainakin esijännittää.
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostMitenkäs nuo puhaltimien virrankulutus menee,
Onko sama asia käyttää puhallinta pienimmällä ja isoimmalla? (eri vastuksen kautta kiertäminen, kuitenkin sama virrankulutus?)Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
E39 bemun bensan kulutus
auto on Bmw 523IA Touring 12/97 ja olen autolla ajanut viikon verran ja vie aivan järjettömästi bensaa
.
noin. 15 - 16L/100km seka-ajossa. Onko tuo normaali kulutus? olen ajellut ihan pintakaasulla ja maks. 60km/h ihan tarkoituksella mutta tuon pienemmäksi ei kulutusta saa??
Ei kai tuo ole normaali kulutus tuolle autolle??
Auto käy normaalisti lähtee hyvin käyntiin. Ainut mikä on niin kun lämmöt nousee hienosti puoleen väliin ja nopeasti mutta aika haaleaa ilmaa tulee hyttiin kun auto seisoo paikallaan käynnissä voisiko paska termari vaikuttaa nuin paljon...ja mitä muilla vie vastaavanlaiset bemut?sigpic-BMW 330e M-Sport-
Ex: 2x E30, 1x E34, 9X E36, 2X E39 3x E46, 1xE60, 1xE91
Comment
-
-
Originally posted by biltema View Postauto on Bmw 523IA Touring 12/97 ja olen autolla ajanut viikon verran ja vie aivan järjettömästi bensaa
.
noin. 15 - 16L/100km seka-ajossa. Onko tuo normaali kulutus? olen ajellut ihan pintakaasulla ja maks. 60km/h ihan tarkoituksella mutta tuon pienemmäksi ei kulutusta saa??
Auto käy normaalisti lähtee hyvin käyntiin. Ainut mikä on niin kun lämmöt nousee hienosti puoleen väliin ja nopeasti mutta aika haaleaa ilmaa tulee hyttiin kun auto seisoo paikallaan käynnissä voisiko paska termari vaikuttaa nuin paljon...ja mitä muilla vie vastaavanlaiset bemut?
En tiiä miten toi automaatti tuossa nostaa, mutta M52B25 sedani menee miulla jokatapauksessa talvellakin pikkusen vähemmällä. Taajama-ajossa pikkusen yli kymppiin. Maantiellä sitten kasiin, tai allekkin.
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostPuhaltimen + puhaltimen pääteasteen läpi kulkeva virta on sitä suurempi, mitä lujempaa puhallin pyörii. Pääteaste rajoittaa puhaltimen moottoriin vaikuttavaa jännitettä ja puolestaan puhaltimeen vaikuttavan jännitteen kasvaessa puhallin ottaa enemmän virtaa.
Comment
-
-
Originally posted by biltema View Postauto on Bmw 523IA Touring 12/97 ja olen autolla ajanut viikon verran ja vie aivan järjettömästi bensaa
.
Auto käy normaalisti lähtee hyvin käyntiin. Ainut mikä on niin kun lämmöt nousee hienosti puoleen väliin ja nopeasti mutta aika haaleaa ilmaa tulee hyttiin kun auto seisoo paikallaan käynnissä voisiko paska termari vaikuttaa nuin paljon...ja mitä muilla vie vastaavanlaiset bemut?
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostJoh, mietin et onko sama virrankulutus akulta kun on kaks pykälää puhallusta vai 4 pykälää, Eikös se vastus sielä vie osan siitä virrasta kuitenkin? (olis pitäny lukea ne sähköopin jutut vähän paremmin ;/)
Elektronisesti ohjattu näes.
Comment
-
-
Originally posted by MMF View PostNopea sivukyssäri:
Mikä on tuon "siilin" virallinen nimi?
Mutta sähköteknisesti se ei taida vastus tosiaan olla, vaan elektroniikkaa sisältävä möntti.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Mistä voisi johtua että 523ia -99 vaatii välillä todella pitkän startin että lähtee käyntiin ja välillä taas lähtee heti?
Sen olen huomannut että ei ole väliä onko auto seissyt päivän tai 10min.
Nokka-akseli tunnistimet vaihdettu kun antoi niistä vikakoodin mutta ei vaikutusta asiaan.
Ja ajossa toimii normaalistiLast edited by jkan; 15-02-2012, 16:32.Vikakoodien lukua,Lasien tummennukset, Pienet teippaustyöt, Kolhujen korjauksia PDR tekniikalla sekä pieniä remontti/huoltotöitä. Puh:0408355900
Comment
-
Comment