Originally posted by Kinner
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
-
-
Tämmöinen ongelma olis tälläkertaa...auto 98 520ia uudemmalla koneella.
Viikko sitten motarilla 100km/h vauhdista auto alko hyytymään. Ei menny edes kaasu pohjassa mihinkään. Tätä kesti noin kilometrin ja auto alko toimimaan normaalisti.
Nyt teki sit uudestaan saman kaupungissa. Auto alko hyytymään ja ajoin sit tien sivuun -> tyhjäkäynti huonoa ja kone meinaa sammua. Ei ota kierroksia kun max 3k ja niillä kohdilla alkaa "röpöttään pompottaan".
1. Eka uudelleenkäynnistys ja vika poissa hetken poissa. Ottaa kierroksia vaikka tappiin asti. Uudestaan liikkeelle ja vika palaa.
2. Toinen startti. Lähtee vähän huonommin käyntiin. Tyhjäkäynti tosi huono / auto sammuu.
... Seuraavat pari starttia samaan malliin.
3. Auto käyntiin.. Tuntuu toimivan. Kilsan verran ajoa ja vika palaa. Auto jää tienposkeen pariks tunniks.
4. Takas autolle ja toimii kun junan vessa. Ei mitään vikaa ja pystyn ajamaan huollon pihaan (päälle 10km)
Huollossa sanoivat, että vikakoodeja on jäänyt semmonen kasa muistiin etteivät viitsi arpomalla osia alkaa vaihtaan, kun eivät saaneet vikaa ilmenemään uudestaan. Vahvoin veikkaus on kuulemma nokka ja/tai kampiakselin asentotunnistimet.
Onko tuon kuvauksen pohjalta heittää mitä osia kannattas lähtee vaihtaan? Onko nuo anturit se paras vaihtoehto?-05 e61 530d msport
Comment
-
-
Originally posted by asdf1 View PostOnko tuon kuvauksen pohjalta heittää mitä osia kannattas lähtee vaihtaan?
Ne koodit olis pitäny ottaa ylös eikä tukehtua siihen paljouteen, jos siellä on ollut seossäädön koodit, niin tuo about vahvistaa pumpun pysähtymisen ajossa. Nyt kun ne koodit on vaan nollattu hiki otsalla niin osabingo on valmis alkamaan325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostBensapumppu.
Ne koodit olis pitäny ottaa ylös eikä tukehtua siihen paljouteen, jos siellä on ollut seossäädön koodit, niin tuo about vahvistaa pumpun pysähtymisen ajossa. Nyt kun ne koodit on vaan nollattu hiki otsalla niin osabingo on valmis alkamaanF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by snupixx View Post-96 523 kojetaulussa teksti: check .... ngs. Keskimmäisestä sanasta ei saa selvää koska pikselit hukassa. Osaako joku neuvoa mitä tarkoittaa?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostBensapumppu.
Ne koodit olis pitäny ottaa ylös eikä tukehtua siihen paljouteen, jos siellä on ollut seossäädön koodit, niin tuo about vahvistaa pumpun pysähtymisen ajossa. Nyt kun ne koodit on vaan nollattu hiki otsalla niin osabingo on valmis alkamaan
Vikakoodien suuren määrän aiheutin varmaan minä itse, kun autoa käynnistelin, kaasuttelin ja koitin ajella.
Vika ois tosiaan helpompi löytää jos ne koodit pystyis lukemaan itse. Eli luku heti tien päällä kun vika ilmaantuu. Nyt tosin joutuisi vian ilmaantuessa pysähtymään ja hinaamaan auton varikolle jotta välttyis niiltä ylimääräsiltä koodeilta... tms.Last edited by asdf1; 02-04-2012, 17:30.-05 e61 530d msport
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postjos itellä sattuu olemaan lukuvehkeet niin koodit kannattaa ekana poistaa ja ajaa niin kauan että vika uusiutuu. -> uudestaan lukemaan koodit niin ei pitäisi olla hirveitä määriä vanhoja ja haamuvikoja vaan pelkästään ne mitä haetaan
asdf1: laita vaan se koodilistaus näytille niin arvotaan sitten lisää.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostSieltä näkee inpalla mitkä on tuoreita ja mitkä ei, ikävä jäädä jonnekin tienpäälle vian selvittämiseksi
en oo huomannu muuta lisäinfoa kuin kierrosluvun ja nopeuden :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Sampsaa View PostMistä löytyy halvalla e39 tarvike puskureita? Eteen täytyisi löytää m-sportin etupuskuri kun nykyinen meni rikki..LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment