Löytyiskö jostain vastaava setti facelift puskurina?
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bmw Master View PostLöytyiskö jostain vastaava setti facelift puskurina?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostÖh, siis tarkoitin facelift normi puskinta
Comment
-
-
Originally posted by Cell View Postasdf1: laita vaan se koodilistaus näytille niin arvotaan sitten lisää.
-65 Nokka-akselin asentotunnistin
-18 EWS (ajonestolaite) - viallinen signaali
-238 Sytytyshäiriö syl. 1
-242 5
-240 3
-243 6
-239 2
- -- 4
-83 Kampiakselin asento- ja pyörintänopeustunnistin
-244 Kampiakselin asema-anturi, segmentti virhe
Auto tomii taas vaihteeks ihan hyvin, vaikka mitään ei oo vielä vaihdettu.Last edited by asdf1; 03-04-2012, 11:21.-05 e61 530d msport
Comment
-
-
Originally posted by jeepster View Postkuis paljon tourinki on painavampi?
sedanissa on ~650e josta käyttövoimaveron osuus ~442e"Mikä kadulla voitetaan,se käräjillä hävitään"
Ex €39 525tds touring glasiergrun metallic (pakettiauto)
Nyk Volvo XC70 D5 AWD - 04 ( pakettiauto)
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View Postmtt-trading http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=288 (toimituskulut sisältyy hintaan)3 x e39
3 x e46
E61 530d LCi
Comment
-
-
Originally posted by Sampsaa View PostSellanen kysymys vielä että onko kenellekään kokemusta tuosta pohjamaalista? Uskaltaako suoraa vetää valmista pintaa vai pitääkö pohjia tehdä uusiksi?
Edit: Siis minulle tullut puskuri oli musta muovinen. Ei pohjamaalia muistaakseni ollut valmiina siihen aikaan kun sen ostin, lienee muuttunut tuo homma sen verran että nyt tulee valmiiksi pohjavärissä.Last edited by Haju69; 03-04-2012, 19:54.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Sampsaa View PostSellanen kysymys vielä että onko kenellekään kokemusta tuosta pohjamaalista? Uskaltaako suoraa vetää valmista pintaa vai pitääkö pohjia tehdä uusiksi?Originally posted by Haju69 View PostNyt en kyllä osaa sanoa kun en itse maalannut. Mutta maalari ainakin sen verran sanoi ettei ollut mitään ongelmia eikä tarvinnut kittailla.
Edit: Siis minulle tullut puskuri oli musta muovinen. Ei pohjamaalia muistaakseni ollut valmiina siihen aikaan kun sen ostin, lienee muuttunut tuo homma sen verran että nyt tulee valmiiksi pohjavärissä.
itse kyllä huomannut tuon tehtaan "pohjamaalin" olevan niin ohut rykäisy pinnassa vaan että yleensä vetänyt sävypohjan vielä alle ennen pintaväriä kun joku kantti menee aina puhki ja helpompaa muutenkin kun maalattavat osat on kaikki saman sävyisiä pohjaltaan(siis olettaen että irto-osia on paljon yhtäaikaa)
tietysti jos jaksat sen verran hipistellä ja varovasti hioa että ei mene kantit puhki ja uskot että uusi maali peittää kunnolla vaikka menisikin niin eikun vaan värit päälle
kyllä se ihan päällemaalattavaa pohjaväriä on mutta ei missään nimessä mikään oikea hiontaväri :think karhentaa pitää joka tapauksessa.Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstäEi ollu Fallu...
Sotkamo Connection
|
Comment
-
-
Originally posted by asdf1 View PostVikamuistin luku (autocom)
-65 Nokka-akselin asentotunnistin
-18 EWS (ajonestolaite) - viallinen signaali
-238 Sytytyshäiriö syl. 1
-242 5
-240 3
-243 6
-239 2
- -- 4
-83 Kampiakselin asento- ja pyörintänopeustunnistin
-244 Kampiakselin asema-anturi, segmentti virhe
Auto tomii taas vaihteeks ihan hyvin, vaikka mitään ei oo vielä vaihdettu.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostSytytyshäiriöt viittais kyllä sinne bensapumpulle, mutta toisaalta siitä ei pitäs tulla taas kampiakselin tunnistin -herjaa. Tässä oli just äskettäin yksi vastaavanlainen laite ihmeteltävänä ja se ei halunnut lähteä oikein helpolla käyntiin ja kävi aika kehnosti kun lähti. Siinä vika oli asentotunnistimessa ja vikakoodeina oli pelkkä asentotunnistin.
Huollon kautta jos tilaa, niin osien hinnat taitaa vähintäänkin tuplaantua.
Eikös nämä pitäis oikeet osat olla? Kampiakselin tunnistinta en tuolta löytäny 9/98-> koneeseen.
Muutenhan tilanne on se että koodit on nyt nollattu ja koitetaan saada auto piuhan päähän heti kun vika uusiutuu jos niitä vikakoodeja ois vähemmän tarjolla.-05 e61 530d msport
Comment
-
-
Auto on 525i vuosimallia 2000. Siinä on ajovalot enkeleillä joten se on ilmeisesti ensimmäisiä facelift-malleja?
Tilasin ebaysta siihen uudet etuvalot.
Liittimet käy muuten ihan hyvin mutta vilkun liitin ei meinaa mennä kunnolla pohjaan asti. Modauksella sekin varmaan onnistuu.
Mikä se mötikkä on mihin menee yksi liitin ja mikä ei mene vilkulle, ajovaloille, pitkille valoille tai enkeleille? Valojen ohjausmoottori tai vastaava? Tuossa uudessa valossa ei meinaan ole kuin samanlainen paikka missä se reikä on ummessa eikä ole mitään liittimen paikkaa.
Jos se on valojen ohjausmoottori niin se on ilmeisesti tarpeellinen? Miten sen saa irti siitä paikastaan ja siirrettyä siihen uuteen valoon? Nyt kun sitä koittaa vetää takakautta niin lähes kaikki sisuskalut yrittää tulla siitä samasta reiästä ulos, eli se on jollain tapaa vielä kiinni, mutta miten.
Tuli vähän pitkä stoori ja yritin kuulostaa selvältä. Sori jos on väärä paikka.
Ex. E39 525i '00
Lexus GS430 '00
Comment
-
-
Originally posted by Late69 View PostAuto on 525i vuosimallia 2000. Siinä on ajovalot enkeleillä joten se on ilmeisesti ensimmäisiä facelift-malleja?
Tilasin ebaysta siihen uudet etuvalot.
Liittimet käy muuten ihan hyvin mutta vilkun liitin ei meinaa mennä kunnolla pohjaan asti. Modauksella sekin varmaan onnistuu.
Mikä se mötikkä on mihin menee yksi liitin ja mikä ei mene vilkulle, ajovaloille, pitkille valoille tai enkeleille? Valojen ohjausmoottori tai vastaava? Tuossa uudessa valossa ei meinaan ole kuin samanlainen paikka missä se reikä on ummessa eikä ole mitään liittimen paikkaa.
Jos se on valojen ohjausmoottori niin se on ilmeisesti tarpeellinen? Miten sen saa irti siitä paikastaan ja siirrettyä siihen uuteen valoon? Nyt kun sitä koittaa vetää takakautta niin lähes kaikki sisuskalut yrittää tulla siitä samasta reiästä ulos, eli se on jollain tapaa vielä kiinni, mutta miten.
Tuli vähän pitkä stoori ja yritin kuulostaa selvältä. Sori jos on väärä paikka.
Comment
-
Comment