Minne m52tu koneessa kaasuvaijeri menee? Polkimelta lähtee jonnekkin. Saako kaasuläpän liikkumisen todettua inpalla tai vastaavalla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-97 528 on ollu pitkä vieteri jo jonku aikaa ja 15l tankissa ei lähteny enään käyntiin. Tankkasin 20l ja käynnistyi, mutta alko pätkiä kun ajoi nokan ylöspäin. Onko tuossa nyt LEFT SUCKING JET PUMP WITH DISCONN.PART vaiko se normaali pumppu männy? Koettasin muuten tankki täynnä van tympee pumppuja vaihella varmaan jos bensaa täynnä on.Last edited by Hebbu ///M3; 05-04-2012, 09:18.Sotkamo Connection
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMinne m52tu koneessa kaasuvaijeri menee? Polkimelta lähtee jonnekkin. Saako kaasuläpän liikkumisen todettua inpalla tai vastaavalla?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJaa eikös näissä olekkaan puolisähköinen kaasu? Mitenkäs cruise ja dsc toimii, eihän niille ole omaa läppää kunten vanhemmissa?
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostPuolisähköinenhän se juuri on. Cruise/asc/dsc säätää samaa läppää/akselia jota kaasuvaijerikin. Vaijeri liikuttaa akselia vipu/jousisysteemin kautta jonka ansiosta cruise ja asc/dsc voi silti kääntää läppää kiinnipäin vaikka painat kaasua (ja cruise tietty myös ylöspäin, sen huomaa polkimen keventymisenä).
Comment
-
-
Mikähän tuossa ilmastoinnissa voisi "rämistä". Ääni kuuluu auton ulkopuolelle muttei sisälle auton ollessa käynnissä. Ilmastointi toimii kuitenkin normaalisti. Heti kun ilmastoinnin laittaa päälle niin ääni ei kuulu vaan jonkin tovin päästä alkaa kuulumaan.Last edited by +Jompp3-; 05-04-2012, 12:50.-e39 523i
-Yamaha R1
Comment
-
-
mikähän on, kun tuossa talven aikaa sytty moottorin vikavalo palamaan ja käytin vikakoodi lukijassa ja se näytti että kakkos ja kolmos pytty käynyt liian rikkaalla.. no auto kävi ja toimi aivan normaalisti.. vikakoodi nollattiin ja se ei syttynyt enään muutakuin muutaman kuukauden päästä ja sama juttu oli vikakoodeissa.. no nyt syttyi valo.. etsin imuvuotoja joita en löytäny, käytin ilmamäärämittarin pois, putsasin sen. ajelin jonku aikaa vikavalo sammui ja nyt ei ole vähään aikaan syttynyt, mutta jos syttyy uudestaan niin onko muilla ollut samankaltaisia mystisiä ongelmia.. auto siis toimii normaalisti mutta vikavalo palaa, ja on hetkellisesti käynyt liian rikkaalla mistä moinen? :thinke39 530Da m-sport -99 cosmosschwarz metallic
Ex:e39 525iA m-sport -01 cosmosschwarz metallic
Ex: e39 530d m-sport -02 Imolarot II
Ex: e46 320d m-sport -01 Imolarot II
Ex: e39 523i m-sport -00 imolarot II
Ex: e34 535i Diamantschwarz Metallic
Ex: e34 520i -94 Touring Alpinweiss II
Ex :e36 318 is -94 Class II Alaskablau Metallic
Ex: e34 535 iA -90 Shadowline Delphin Metallic
Ex: e36 325i Coupe -92 Diamantschwarz Metallic
Ex: e30 318i -88 Diamantschwarz Metallic
Comment
-
-
Originally posted by tecro View PostRupeisko se ilmastoinnin flekti pyörimään?ja sit jos se ottaa kiinni niihen sen eessä oleviin muoveihin.. nii siitä lähtis ääntä?
Itsellä joskus näin kävi..-e39 523i
-Yamaha R1
Comment
-
-
Potilas 9/1999 530dA, Iriksellä ja cd-vaihtajalla.
Cd-vaihtaja ei toimi talvisin, nollan asteem jälkeen ei löydä ollenkaan levyjä.
Noh sen kanssa olen oppinut elämään, nyt kun oli sitten lämpimämpää niin soittelin rokkia ajellessani.
Cd:ltä on nyt oikea puoli äänetön. Onko tunnettu vaiva? Radiolta ja kasetilta toimii normaalisiti.
Syksyllä toimi normaalisiti.Olli.
Comment
-
Comment