Nämä teho jutut on kyllä kummallisia, kun välillä on tehoja ja välillä ei:think Minun täytyy tällä kertaa sanoa, että tuo minun 523 on toiminut pirteänä nyt pitkän aikaa ja tehot ovat olleet tasaisesti tallella.:think Tuossa jo työ-kaveritkin ihmettelivät, kun kuljetaan nelistää töissä ja ohittelin tuossa autoja, niin kyselivät että mitä olen tehnyt autolle kun nyt lähtee ihan eri tyyliin ja tuntuvasti.... Ehkä minulla noi vanoksen tiivisteet olivat ratkaisevassa tekijässä tuohon asiaan. Edelleenkään kuiteskaan 523ia ei jaksa mennä vitosella tasaista vauhtia siinä 1500-1800rpm kierroksilla.
Onko kukaan tuolle putkistolle tehnyt mitään? Kiinnostaisi, jos joku on laiittanut jonkun sortin "tehoputken" ja onko kasvanut muuta kun äänet!?
Olen lukenut, että e39:ssä on hyvin virtaava putki, mutta mites vanhetessa? Jos putkistossa jotain irtoaa, tai kerää karstaa tiettyyn paikkaan ja estää näin pakokaasun "Optimaalisen" virtauksen:think Vai, näkyiskö tukkoisuus päästötestissä?
Onko kukaan tuolle putkistolle tehnyt mitään? Kiinnostaisi, jos joku on laiittanut jonkun sortin "tehoputken" ja onko kasvanut muuta kun äänet!?
Olen lukenut, että e39:ssä on hyvin virtaava putki, mutta mites vanhetessa? Jos putkistossa jotain irtoaa, tai kerää karstaa tiettyyn paikkaan ja estää näin pakokaasun "Optimaalisen" virtauksen:think Vai, näkyiskö tukkoisuus päästötestissä?
Comment