Eikö noita sulkuja olisi voinut harjoitella jossain muussa viestiketjussa?
E39 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by janke View Post(QUOTE=peto2;3150648)muutan hakasulut normisuluiksi jotta tagit jäävät näkyviin..
esim.
(QUOTE=janke;3150642)Jotakin diipadaapaa(/QUOTE)
=
poistetaan osa tekstistä
(QUOTE=janke;3150642)Jotakin(/QUOTE)
=
Joko nyt
(QUOTE=peto2;3150648)muutan hakasulut normisuluiksi jotta tagit jäävät näkyviin..[/QUOTE]
No eihän se nyt ihan vissiin onnistunut...tonne -> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?p=3150680
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Buickkari View PostSaako facelift version ajovalojen tasosäädön tappeja Pk.seudulta jostain firmasta ettei tarvi tilata mistään ?
Comment
-
-
Originally posted by Kettunen View PostKatalysaattori alkoi vuotamaan ja katsastus odottaisi!
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostSen voi hitsata:
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=277180
Sen verran hankalassa paikassa oleskelevat, joten ajattelin uusia!
Comment
-
-
Originally posted by Kettunen View PostOlin lukenut tuosta, mutta kyseessä on 15v vanhat katit, ei niistä uusia saa!
Sen verran hankalassa paikassa oleskelevat, joten ajattelin uusia!
Mulle laitettiin fulda steelin rosteri sarjat ja yksi katti auton alle. Vaati aikalailla työtä, mutta siellä on eikä toistaiseksi vuoda.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostNuo schmiedmanin systeemit vaatii aikalailla puukotusta sopiakseen.
Mulle laitettiin fulda steelin rosteri sarjat ja yksi katti auton alle. Vaati aikalailla työtä, mutta siellä on eikä toistaiseksi vuoda.
Comment
-
-
Nollasin tänään auto.comin ohjelmalla vikakoodeja sekä vaihdoin ajotietokoneen kielen saksasta englanniksi. Tämän jälkeen kulutusmittari on alkanut näyttämään aivan liikaa. Heti kun hiemankin painaa kaasua on kulutusmittari tapissa.
Mikäköhän sieltä on nyt seonnut?:think
Ja toinen kysymys kauko-ohjattua keskuslukitusta koskien. Eli se ei toimi enkä saa sitä toimimaan sillä avainten ohjelmointi ohjeelllakaan. Keskuslukko toimii kyllä ovesta avaimella vääntämällä normaalisti.
Mistäköhän kannattaisi alkaa vikaa selvittämään?Last edited by juho-85; 04-10-2013, 08:00.F01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
Tilattu i4 M50
Exät:
e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84
Comment
-
-
pähkinänkuoressa: olen vaihtamassa E38 730iA autoa E39 autoon, hyvin toden.näk. 2.5tds koneella olevaan. Mitä pitää huomioida ja mitenkä auto eroaa teknisesti isosta bensamyllystä?
-Mikä laatikko, kuvia, teknistä piirrosta, mikä mylly? Miten vaihteistosta saa selvää verrattuna 5hp18?
-Bensan ja dieselin ero, sen verran että joskus diisselillä ajanut kuormaa ja pakua, mutten tds
-paljonko 525tds on n. kulutus 2013 vuonna?
-jälkiasennus vakionopeudensäädin mahdollinen ja paljonko maksaa?
-näistähän saa tehtyä pakettiauton ottamalla takapenkit irti ja selkänojat alas ja remmit irti? näin oli ideana ja työjuhdaksi.
-1din vai 2 din soittimet 1998 mallissa?
-mitkä km rajat ovat 2.5tds myllylle kuoleman toisella puolella? Entäs laatikko ja muut osat?
-bensamyllyyn saisi tehoa jos laittaisi jotain turboja ebaysta yms, mitenkäs dieselin laita? lastutusta ja kädet ristissä että kone kestää? Isompaa turboa? Minkälaista? Mitenkäs auton koneen purkaminen eroaa kiisseliin verrattuna esim kannen irroittaminen?
-kolmelitrasessa 220hp ja tässä uudessa 143 mutta vääntö about samanlainen, mitenkäs tämän huomaa käytännössä?
vaihtokohde tod.näk. 2.5tds ajettu about 430tkm
vastaajalle kiitos ja olut jos HKI suunnalla
p.s saa nauraa, viski maistuu
p.s2 juho, kun vaihoit kieltä siellä valikossa oli se consumption tyyliin jotain 10/l tai jotai, gallonoissa yms, ittellä kävi sama ja näytti joskus 22 litraa sataselle, kun vaihdoin US englishiin, enkä UK =DLast edited by Tyramies; 03-10-2013, 21:38.-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Comment
-
-
Originally posted by Tyramies View Postpähkinänkuoressa: olen vaihtamassa E38 730iA autoa E39 autoon, hyvin toden.näk. 2.5tds koneella olevaan. Mitä pitää huomioida ja mitenkä auto eroaa teknisesti isosta bensamyllystä?
-Mikä laatikko, kuvia, teknistä piirrosta, mikä mylly? Miten vaihteistosta saa selvää verrattuna 5hp18?
-Bensan ja dieselin ero, sen verran että joskus diisselillä ajanut kuormaa ja pakua, mutten tds
-paljonko 525tds on n. kulutus 2013 vuonna?
-jälkiasennus vakionopeudensäädin mahdollinen ja paljonko maksaa?
-näistähän saa tehtyä pakettiauton ottamalla takapenkit irti ja selkänojat alas ja remmit irti? näin oli ideana ja työjuhdaksi.
-1din vai 2 din soittimet 1998 mallissa?
-mitkä km rajat ovat 2.5tds myllylle kuoleman toisella puolella? Entäs laatikko ja muut osat?
-bensamyllyyn saisi tehoa jos laittaisi jotain turboja ebaysta yms, mitenkäs dieselin laita? lastutusta ja kädet ristissä että kone kestää? Isompaa turboa? Minkälaista? Mitenkäs auton koneen purkaminen eroaa kiisseliin verrattuna esim kannen irroittaminen?
-kolmelitrasessa 220hp ja tässä uudessa 143 mutta vääntö about samanlainen, mitenkäs tämän huomaa käytännössä?
vaihtokohde tod.näk. 2.5tds ajettu about 430tkm
vastaajalle kiitos ja olut jos HKI suunnalla
p.s saa nauraa, viski maistuu
p.s2 juho, kun vaihoit kieltä siellä valikossa oli se consumption tyyliin jotain 10/l tai jotai, gallonoissa yms, ittellä kävi sama ja näytti joskus 22 litraa sataselle, kun vaihdoin US englishiin, enkä UK =D
En tiedä saako noihin ei commonrail vekottimiin mitään fiksuja lastuja.
Jos vertaat 530d:tä ja 525tds:ää niin aika paljon tehokkaamman oloinen tuo 530d
Soitin ei ole 1 tai 2 din mallinen ollenkaan. Noihin on tosin olemassa adapteri settejä mutta aina meinaa tulla hassun näköinen.
Noin paljon pörräiltyyn ei kannata alkaa turboa suurentamaan. Hajoaa se muutenkin.
Ja tuo kulutus on mailia per gallona tyylinen jenkkien mallissa.
Comment
-
Comment