Originally posted by buksin-1
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ajoin auton pihaan ja sammutin. Aamulla, kun pitä lähtee, niin ei starttaa. Kaikki sähköt toimii kyllä ok, mutta startti ei pyöritä ollenkaan eikä edes naksahda.
Koitin antaa lisää virtaa toisesta akusta, mutta mikään ei muuttunut. Takaa oikealta (noin sulakerasian suunnalta) on jo aikaisemin aina välillä kuulunut jotain ihme ininää startatessa, mutta nyt sekin loppui. Mikähän siinä sitten....
Comment
-
-
Originally posted by MikaLaaksonen View PostMulla vilkkuu. MItä se tarkoittaa? Muuta, kun että ne on rikki..Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by teemu.k View Postmikäs tuossa mun autossa vois olla vikana kun ei pelaa automaattinen korkeuden säätö eikä kaarrevalot? varuste listalta löytyy xenonit kaarrevaloineen. auto on bmw e60 vm.2004 Auto ei tee "valotestiä" ylös alas.. kun laittaa valot päälle :thinkLast edited by watt; 24-06-2012, 10:05.
Comment
-
-
Originally posted by teemu.k View Posteipä tuo ole vilkkunut. Palaa kylläkin kun valot syttyy automaatilla päälle. Normaalia? :think ei oo kyllä mitään elon merkkejä kun valoja laittaa päälle ja poisKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by joccede View PostMitäs merkkiä ihmiset suosittelis alustaksi? Olis tarkotus joku korkeussäädettävä alusta hankkia. Kelpaako FK'n Silverline kitti vai kannattaako vaan suosiosta ostaa jotain muuta? Kaikki vinkit tervetulleita
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by joccede View PostMitäs merkkiä ihmiset suosittelis alustaksi? Olis tarkotus joku korkeussäädettävä alusta hankkia. Kelpaako FK'n Silverline kitti vai kannattaako vaan suosiosta ostaa jotain muuta? Kaikki vinkit tervetulleita
itellä ollu D2 kuukauden päivät kiinni ja hyvin rokkaalöytyy säätöjä
Sininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostNiin, tuli mieleen että ei tuota valojen kalibrointia tapahdu jos katkaisijasta valoja päälle ja pois laittaa. Ymmärtääkseni vain kun auton starttaa/laittaa virrat pääle ja katkaisija on A- asennossa. Helppo testata, ajat auton lähelle seinää, sammutat, valokatkaisija A-asenoon ja virrat päälle. Mallista riippuen pitäisi valojen kääntyä sivusuunnassa (LCI:ssä lisäksi ylös-alas) edestakaisin.
Pitää tänään illalla kokeilla että toimisko
Comment
-
-
akku s**tana
Akku pääs tyhjäksi, apuvirralla käyntii, ajettu kyllä lyhyttäki matkaa ja valot oli parkissa päällä että ei varmaa ihan tiensä päässä ole, mutta kysytää nyt varalta. Pystyykö näihin e60 ite vaihtaa sen akun vai pitääkö käyttää jossaki asiantuntevassa liikkeessä vaihattamassa? Auto 530D -06.
Comment
-
-
Lisää.
Eli tasaseen puskee päänsärkyjä.
Autoon vaihdettiin joku aika sitten oikealta edestä taaempi tukivarsi, ajelin sillä muutaman päivän ilman mitään ihmeempiä, yhtenä aamuna lähdin autolla liikenteeseen niin ratti suoraan ajettaessa vinossa oikealle.
Jonkun aikaa jo täristänyt 80km/h jälkeen. Vanteet ovat suorat, tasapainoitettu x3 ja renkaissa on ilmaa, eikä myöskään koluttu kuoppia. Pyöränkulmat on kyllä aika perseellään ja ne menossa kohta säädettäväksi mutta vaikuttaako noin paljon? takana on myös aika sileet kumit.
Myös pari päivää sitten alkoi kuulumaan joku vikinä konehuoneesta tyhjäkäynnillä, kiihtyy kun painaa kaasua, noin 35tkm sitten vaihdettu se kuuluisa Kampiakselin hihnapyörä kun vulkanointi petti eli se tuskin menossa uudestaan?
Sattuisko joillain olemaan kuvaa mistä löydän kuskinpuolen ajovalon rullan millä saan käännettyä jumiin jääneen kurvivalon suoraksi kun nyt ääriasennossa vasemalle?:think
Comment
-
-
Originally posted by jani.to View PostSattuisko joillain olemaan kuvaa mistä löydän kuskinpuolen ajovalon rullan millä saan käännettyä jumiin jääneen kurvivalon suoraksi kun nyt ääriasennossa vasemalle?:think
Itse avasin umpion ja pyöritin käsin poikittaismoottorin akselia. Saako sen umpion ulkopuoleltakin tehtyä?BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostRullan?
Itse avasin umpion ja pyöritin käsin poikittaismoottorin akselia. Saako sen umpion ulkopuoleltakin tehtyä?
Ei saa eli vain sisältä.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by timber^^ View PostAkku pääs tyhjäksi, apuvirralla käyntii, ajettu kyllä lyhyttäki matkaa ja valot oli parkissa päällä että ei varmaa ihan tiensä päässä ole, mutta kysytää nyt varalta. Pystyykö näihin e60 ite vaihtaa sen akun vai pitääkö käyttää jossaki asiantuntevassa liikkeessä vaihattamassa? Auto 530D -06.
Comment
-
Comment