Originally posted by Tommix
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko normaalia, että automaatti-ilmastointi puhaltaa välillä näillä pakkasilla todella voimakkaasti vähän aikaa ja "vaeltelee" muutenkin, vaikka auto on lämmin. Ilma on kuitenkin säädetyn lämpöistä.
Auto E61 05/2007.Last edited by Aceishigh; 22-12-2012, 17:50.Old golfers never die, they only lose their balls.
BMW 740d xDrive (06/2014).
Comment
-
-
Originally posted by Aceishigh View PostOnko normaalia, että automaatti-ilmastointi puhaltaa välillä näillä pakkasilla todella voimakkaasti vähän aikaa ja "vaeltelee" muutenkin, vaikka auto on lämmin. Ilma on kuitenkin säädetyn lämpöistä.
Auto E61 05/2007.
Huurteentunnistin kojetaululla nostaa puhaltimen nopeutta, jos ilmankosteus nousee liikaa.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Vaihtelin tänään E61 535d vm. 07 (ajettu 132tkm) laitteeseen termareita ja huomasin ahtoputken irroituksen yhteydessä, että siellä on jonkin verran öljyä.
Tiedän kyllä näiden turbolaitteiden kanssa pelanneena, että tuolla on aina jonkin verran öljyä. Mutta mikä on liikaa/viittaa turbojen pettämiseen?
Liitteenä kuva, tosin melko huono sellainen mutta pääasia varmaan selviää.E61 535d M-Sport -07
BNR32 / S14 / S30 / 521
Comment
-
-
Originally posted by TeppoA View PostVaihtelin tänään E61 535d vm. 07 (ajettu 132tkm) laitteeseen termareita ja huomasin ahtoputken irroituksen yhteydessä, että siellä on jonkin verran öljyä.
Tiedän kyllä näiden turbolaitteiden kanssa pelanneena, että tuolla on aina jonkin verran öljyä. Mutta mikä on liikaa/viittaa turbojen pettämiseen?
Liitteenä kuva, tosin melko huono sellainen mutta pääasia varmaan selviää.
Normaali määrä, ei tarvitse huolestua.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostOn, jos sulla on laajennettu ilmastointi.
Huurteentunnistin kojetaululla nostaa puhaltimen nopeutta, jos ilmankosteus nousee liikaa.
saako se ilmastoinnin hiutale nappi myös olla päällä talvella, kun sehän syttyy aina kun painaa ''auto'' nappia?. Itse olen sen hiutaleen sammuttanut siitä aina perään.
Ja myöskin tässä laajennettu versio.530dA E60 -orientblau metallic
Comment
-
-
Originally posted by foursquare View PostNyt tyhmä kysymys mutta,
saako se ilmastoinnin hiutale nappi myös olla päällä talvella, kun sehän syttyy aina kun painaa ''auto'' nappia?. Itse olen sen hiutaleen sammuttanut siitä aina perään.
Ja myöskin tässä laajennettu versio.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostNormaali määrä, ei tarvitse huolestua.
Tuollainen noro tuli kun otin ahtoputken pois.
Putsasin sen ja kohta oli jo uudestaan, mutta sen jälkeen ei enää tullut lisää.
Ehkä sitä oli kertynyt vain jotenkin tuohon läpän kohtaan.
Mikään muu ei kyllä viittaa mihinkään vikaan, vetää normaalisti eikä vingu.E61 535d M-Sport -07
BNR32 / S14 / S30 / 521
Comment
-
-
Originally posted by timber^^ View PostKoko laturin tilasin eikä hintakaan ollu nuin paha. Miten tuo laturin vaihto, onko kukaan vaihtanu? mitä kautta helpoiten pääsee käsiksi? :think
Kuulemma nykyautoissa jo 150tkm jälkeen alkaa tavanomaisesti laturit poksahtelee. Melko julma kooltaan tuo laturi kyllä..Lamborghini Gallardo
Ex:
F87 M2
F82 M4
F15 X5M50d
F31 330d
E60 M5
E46 M3
E63 645ci
E60 530d -07 M5D satinwhite
E36 M3 Turbo
E30 325 cäbi -92
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostMitäs se tekee havaittuaan pizzaa? Vai havaitseeko pelkän laatikon? :think
puhallin Alkaa töhisemään jumalattomasti lasiin..
onko näissä sit joku huurteentunnistus ja mistä se sen tunnistaaE61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View Postonko näissä sit joku huurteentunnistus ja mistä se sen tunnistaa"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Autossa syttyi eilen "coolant level too low" Sama herja tuli 3-4viikkoa sitten. Silloin lisäsin 3-4dl nestettä, kunnes oli paisuntasöiliössä maximi merkin kohdalla.
No eilen sinne meni taas n.3-4dl sitä tavaraa ennenkö nestepinta nousi max merkkiin. (koneen/nesteiden lämmöt tällöin n.60 astetta) Ajon jälkeen tai vaikka auto olisikin seissyt jonkin aikaa, paisuntasäiliön korkin avatessa kuuluu normaali suhahdus, eli sielä on normaali paine. Eli ainakaan ei pitäisi vuotaa mistään?
No tänään tein sellaisen havainnon kun laitoin lämmittimeen auton, että käynnistelen ja siirrän autotalliin ja rupean tutkimaan. LETKUlämmitin oli n. tunnin verran lämmitellyt, rupesin harjaileen lumia autosta ja aukaisin konepellin ja kuuntelin tuon laitoksen elämää, pitää semmosta porinaa/kohinaa parin sekunnin sykleissä (samanlainen ääni kun puristelee vesiletkuja) en tiedä onko tuo sitten kuuluuku tuo asiaankin. Aukaisin siitä sitten paisuntasäiliön korkin, no sieltä rupes nestettä valumaan yli, ei mitenkään paineella mutta lorisemalla. Letkut olivat n. käden lämpöisiä vs eilen moottori +60 eli ei lämpötilasta johtuvaa ainakaan voi olla. Voisiko tämä letkulämmitin kuitenkin olla syypää tähän nesteiden katoamiseen, kun näköjään nousee nestepinta noin ylös sen lämmittäessä ja poristaessa? Mitään Märkää vuotoja ei letkuissa äkkiseltään näkynyt, mutta menen talliin jatkaan harjoituksia.ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
Comment