Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/E61 Automaattilaatikon öljyt (ZF 6HP26) IHMEELLISTÄ!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • exautisti
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 1267
    • oulu

    Ei vain mahda pitemmän päälle toimia mikäli turbiinia ei päivitetä vastaamaan 535d:tä. Muista laatikon eroista minulla ei ole tietoa,mutta esim.Siekkisen konehuolto osaisi tähän vastata paremmin...
    -99 punane passatti

    https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964

    Tuikun softat
    Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
    BMW Maahantuonti ammattitaidolla
    Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
    Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..

    www.mcars.fi

    Kysy 041-5056506

    https://www.facebook.com/MCarsOulu/

    INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star

    Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti

    Comment

    • böntti
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2011
      • 2855
      • Tampere

      Se voi olla, Siekkinen varmaankin osaisi kerta tuosta turbiinista.
      -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
      -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
      -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
      -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

      -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

      Comment

      • Matson^
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2008
        • 2113
        • Seinäjoki

        Onkohan tuota 35d:n laatikon softaa mahdollista laittaa 25d:hen?
        Sehän on ihan hirveä kuminauhan venyttäjä vakiona..
        | BMW G30 X-Drive M-Sport |
        | Nissan Navara TREK-1 |
        ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

        Comment

        • suppari
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 4049
          • Turku

          On varmaan mahdollista.
          sigpic
          P:0409699000

          JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
          tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
          huollot/korjaukset!

          BMW E&F sarjaan.
          Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
          8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
          AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

          Comment

          • böntti
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2011
            • 2855
            • Tampere

            En tiedä 25d laatikosta, saattaa olla eri ohjainlaitteella kuin 30d ja 35d. Pitäis sp-dateneista katsoa.

            edit. Ainakin GKE191:een löytyy 25d-, 30d- ja 35d-softa.
            Last edited by böntti; 13-06-2015, 17:03.
            -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
            -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
            -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
            -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

            -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

            Comment

            • Vesa
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2010
              • 363
              • Oulu

              Originally posted by böntti View Post
              Oulussa kun näytät asuvan niin otappa käyttäjään Kissvesala yhteyttä, saatte softan vaihdettua ja sitten näkee että miten toimii. Softan saa toki myös palautettua vakioksi.
              No niin, nyt on laatikko softattu 535D:ksi, kiitos Kissvesalan. Laatikko käyttää nyt paremmin hyväkseen moottorin vääntöä ja vaihtaa isompaa silmään hiukan aikaisemmin. Samoin pitää saman vaihteen pitempään eikä vaihda niin herkästi pienempää. Toimii erinomaisesti piristetyssä 530D:ssä eli voin suositella.
              Nykyiset:
              BMW F11 535DA xDrive -15
              Toyota Yaris Hybrid -20

              Exiä noin 60 kpl...

              Comment

              • foursquare
                Bimmer Rookie
                • Jun 2012
                • 76
                • Lahti

                Tänään bongattu laatikon öljyvuoto omasta kulkineesta. Laatikonpohja ihan märkä ja merkkaa maahan. Syttyyköhän näissä jokin merkkivalo kun määrä menee liian pieneksi?? Kun ei mikään stefa olis.. 249tkm mittarissa.
                530dA E60 -orientblau metallic

                Comment

                • -rik
                  BTCF Member
                  • Nov 2009
                  • 827
                  • Rovaniemi

                  Ei syty valoja. Huomaa kyllä kun laatikon käytös muuttuu huonompaan suuntaan.
                  ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |

                  Comment

                  • casino
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2007
                    • 663
                    • Keski-Suomi

                    Originally posted by foursquare View Post
                    Tänään bongattu laatikon öljyvuoto omasta kulkineesta. Laatikonpohja ihan märkä ja merkkaa maahan. Syttyyköhän näissä jokin merkkivalo kun määrä menee liian pieneksi?? Kun ei mikään stefa olis.. 249tkm mittarissa.
                    Kannattaa pikaisesti korjata. Vuotaa luultavasti joko sähköpistokkeeen läpiviennistä tai pohjan tiivisteestä. Veikkaan pistoketta...
                    Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
                    Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
                    http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3

                    e39 -530d touring 11/1999
                    ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979

                    Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto

                    Comment

                    • foursquare
                      Bimmer Rookie
                      • Jun 2012
                      • 76
                      • Lahti

                      Originally posted by foursquare View Post
                      Tänään bongattu laatikon öljyvuoto omasta kulkineesta. Laatikonpohja ihan märkä ja merkkaa maahan. Syttyyköhän näissä jokin merkkivalo kun määrä menee liian pieneksi?? Kun ei mikään stefa olis.. 249tkm mittarissa.
                      Juu öljypohjan tiivisteen välistä tulee. Samalla menee siis öljyt vaihtoon kun tuon pohjan vaihtaa. Hitto kun ei pääse nyt hyödyntämään ''life time öljyä''
                      530dA E60 -orientblau metallic

                      Comment

                      • Shuko
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2004
                        • 739
                        • Forssa

                        Originally posted by foursquare View Post
                        Hitto kun ei pääse nyt hyödyntämään ''life time öljyä''
                        Eikö kierrokset vielä humppaa noilla kilometreillä? ZF:n kuitenkin sanoo vaihtoväliksi oliko se max 80k, eli on siinä "life" jos toinen jo mennyt. :P
                        G31 520d M-Sport '18
                        Ex: E61 530dA M-Sport, E38 750i, E32 740, E32 735iA Kailine

                        Comment

                        • Hemi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 18880
                          • Pirkanmaa

                          Originally posted by Shuko View Post
                          Eikö kierrokset vielä humppaa noilla kilometreillä? ZF:n kuitenkin sanoo vaihtoväliksi oliko se max 80k, eli on siinä "life" jos toinen jo mennyt. :P
                          Ajatella, tuohonkin olisi pitänyt vaihtaa niillä ”legendaarisilla” "ZF suosituksilla”
                          laatikkoöljyt jo 12-13-kertaa, kun tähän asti on päästelty yli miljoona niillä BMW:n omilla huoltosuosituksilla, eli ilman yhtäkään vaihtoa. Missähän kohtaa ne öljyjenvaihdot alkaa maksamaan huoltokaaressa itsensä takaisin?:

                          Das Internetportal zum Thema Auto. Hier finden Sie Testberichte, Kaufberatung und mehr als 700.000 Autos im Automarkt.

                          Comment

                          • repsa
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2006
                            • 1365
                            • Lempäälä

                            Originally posted by Hemi View Post
                            Ajatella, tuohonkin olisi pitänyt vaihtaa niillä ”legendaarisilla” "ZF suosituksilla”
                            laatikkoöljyt jo 12-13-kertaa, kun tähän asti on päästelty yli miljoona niillä BMW:n omilla huoltosuosituksilla, eli ilman yhtäkään vaihtoa. Missähän kohtaa ne öljyjenvaihdot alkaa maksamaan huoltokaaressa itsensä takaisin?:

                            http://www.autobild.de/bilder/unser-...109.html#bild1
                            Enmää kyl tajua tätä sun hirmuista ristiretkeä ikiöljyjen olemassaolon todistamisesta.

                            Mutta vastaus kysymykseesi, se öljynvaihto maksaa itsensä takaisin juuri sillä hetkellä kun venttiilipöydästä on kulunut joko mekatroniikan runkoon venttiilistä kulumaolka ja vaihteet takertelee, tai öljy menettää kokoonpuristusominaisuuksiaan ja muuttuu turbiinin sisällä öljyleikkuriksi sulattaen siipipyörästön.

                            Raja tulee useimmiten siinä 200-250tkm kohdilla jos mennään samoilla öljyillä.

                            Eihän tässä tietysti ole muuta haittaa, kuin kuluttajille jotka itse maksavat korjauksen ja joutuvat sillä autolla kulkemaan päivittäin ansaintapaikalle.
                            5c jetta 1.2TSI 140/220
                            530e m-sport alpinweiss3 vakio
                            a4 cabi 220/300
                            vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

                            Comment

                            • heifetz
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2015
                              • 429
                              • Finland

                              Kuka pk-seudulla tekisi laatikko-ölpän vaihdon E61:seen? Marmori ei moiseen operaatioon suostunut vaikka ajettu jo 240tkm. Kuulemma vaihdos tekee enemmän tuhoa kuin jos ei vaihda..?
                              Ex. E61 525dA LCI Spacegrau Edition Fleet Plus
                              Ex. E81 118d LCI Bluewater

                              Comment

                              • foursquare
                                Bimmer Rookie
                                • Jun 2012
                                • 76
                                • Lahti

                                Originally posted by Shuko View Post
                                Eikö kierrokset vielä humppaa noilla kilometreillä? ZF:n kuitenkin sanoo vaihtoväliksi oliko se max 80k, eli on siinä "life" jos toinen jo mennyt. :P
                                Kyllähän ne vähän humppaa. Ja siis on tuohon joskus 100k tienoilla vaihdettu nuo öljyt kirjan mukaan.
                                530dA E60 -orientblau metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎