Originally posted by kailinds
View Post
EGR hässäkkä ja softaus
Collapse
X
-
Onko kukaan tulpannu b47 egr lauhuttimen vesikiertoa? Tutkin tuota ja se olisi mahdollista tulpata sillalailla , että sorvaa lohkon ja lauhuttimen väliin "sokean" yhdysputken epdm o-renkailla ja heivaa muovisen reijällisen mäkeen . Lisäksi tulppaa pakosarjan päästä lähön. Oisko tässä järkeä?Last edited by repolainen; 26-03-2019, 21:21.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ptikkala View PostKoolerin lapusta kuva ja ainakin itselle kokkolasta sen perusteella varattiin tarkistus aika jossa kuvattiin lauhdutin sisältä
Olivat tietojen mukaan vuotaneet eli vuoto ei olis ollu egr itsessään.
Saa nähdä oliko diagnoosi oikea..:think
Leave a comment:
-
-
Koolerin lapusta kuva ja ainakin itselle kokkolasta sen perusteella varattiin tarkistus aika jossa kuvattiin lauhdutin sisältä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silencio View PostMielenkiinnosta mistä nämä BMW:een kamppaniat sais selville mitä kulloonkin on menos?
Oma auto on 4/11 530xd niin ei kuulu vissiin takaisinkutsu ryhmään?
Luulin oman nestevuodon tulevan muualta, mutta kun sain pohjamuovin irti niin näki, että koneen etuosasta jostain vesipumpun yläpuolelta tulee. Eli ilmeisesti egr??
Eli vuotaako egr lohkoon tulevat o-renkaat yleensä vai onko yleisempää että egr:ssä on murtumaa tai muuta vikaa, josta vuotaa ulospäin?
Egr on jo ohjelmallisesti poistettu niin pitää sit poistaa kokonaan tollasella valmiilla tulppasarjalla. Pitää ilmeisesti kuitenkin jotenkin jättää egr näytille jos meinaa jatkossa leimata.. :think
Tämä setti vissiin ihan käypänen?
Leave a comment:
-
-
Mielenkiinnosta mistä nämä BMW:een kamppaniat sais selville mitä kulloonkin on menos?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ptikkala View Post535xd 2011/11 F11 ja kooleri on niitä tarkistettavien listalla olevia.
Autollasi ei ole akuuttia tulipaloriskiä joten se "joutaa" odottamaan jatkoa.
Leave a comment:
-
-
535xd 2011/11 F11 ja kooleri on niitä tarkistettavien listalla olevia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ptikkala View PostTänään käytin omaa kikotinta egrn tarkistuksessa... venttiilistä oli vikakoodia, mutta BMW muuttanut takaisinkutsua niin, että vain vuotavalla koolerilla olevat paketit vaihdetaan. Minulla ei kooleri vuotanut niin ei vaihdeta. Tulpat tilattu...
Leave a comment:
-
-
Tänään käytin omaa kikotinta egrn tarkistuksessa... venttiilistä oli vikakoodia, mutta BMW muuttanut takaisinkutsua niin, että vain vuotavalla koolerilla olevat paketit vaihdetaan. Minulla ei kooleri vuotanut niin ei vaihdeta. Tulpat tilattu...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janilind View PostOmassani ei kannen kanavissa kauheesti ollu tavaraa, mutta imusarjassa oli ihan reippaasti. 180tkm mittarissa tuolloin about. Ei ole vaikea, mutta on kyllä paskanen homma - tosin 1400e jos maksaa teetettynä niin saa ollakkin vähä paskanen homma ja silti tekee itse hymyssä suin.. ite jätin läpät paikalleen.
-K
Leave a comment:
-
-
Originally posted by suosukeltaja View Post215tkm.
Kun vaihdoin hehkun ohjainyksikköä oli putki aika tukossa.
Tuskin pidemmältä on sen paremmassa kunnossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zakspeed View PostKärsivällisyyttä varmasti ja aikaa tarvitaan liotus/mekaanisella raaputtelulla riippuen karstan määrästä kanavissa. Imusarja myös ottaa aikaa saada auki. Dieseleissä karsta tosin bensakoneita pehmeämpää.
Paljonko autolla menty?
Kun vaihdoin hehkun ohjainyksikköä oli putki aika tukossa.
Tuskin pidemmältä on sen paremmassa kunnossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by suosukeltaja View PostTuolla rahalla kyllä alkaa jo itse tunaroimaan vaikka kannen kanavat hiukan arvelluttavatkin.
Paljonko autolla menty?
Leave a comment:
-
Leave a comment: