Originally posted by fraatti
View Post
EGR hässäkkä ja softaus
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by zakspeed View PostSiihen on ihan bmw huollossa laite millä ne imukanavat ja venttiilit saa oikeasti puhtaaksi. Tässä vasta n47 520xd tiputti kulutusta 0,3-0,5 litraa sadalle + plus muut toimintaan liittyvät hyodyt. Riippuu paljolti karstan määrästä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by suosukeltaja View PostMillaisia kokemuksia on puhdistuksen jälkeen, onko tullut huomattavia eroja?
Miten kannattaa kannen kanavia putsata vai onko parempi jättää koskematta?
Onko tähän aineita vai meneeko mekaanisesti poistamiseksi?
Leave a comment:
-
-
Imusarjan ja -kanavien puhdistus
Millaisia kokemuksia on puhdistuksen jälkeen, onko tullut huomattavia eroja?
Miten kannattaa kannen kanavia putsata vai onko parempi jättää koskematta?
Onko tähän aineita vai meneeko mekaanisesti poistamiseksi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Paltsi View PostOnko tästä takaisinkutsusta Suomessa ollut merkkejä? Itselle tuli juuri alle 101tkm ajettu 520xd LCI ja mietityttää mitä EGR:lle pitäisi tehdä, jottei ole kohta tulessa koko laitos. Tosin oma auto ensirekisteröity jo 09/2014, joten ei menisi blogissa olleen aikaikkunan sisään.
Leave a comment:
-
-
Onko tästä takaisinkutsusta Suomessa ollut merkkejä? Itselle tuli juuri alle 101tkm ajettu 520xd LCI ja mietityttää mitä EGR:lle pitäisi tehdä, jottei ole kohta tulessa koko laitos. Tosin oma auto ensirekisteröity jo 09/2014, joten ei menisi blogissa olleen aikaikkunan sisään.
Leave a comment:
-
-
Kyselin Oulun Wetteriltä takaisinkutsuista, mutta ei ollut ainakaan vielä mitään tietoa mun auton osalta. Egr coolerin bypass putki vuotaa.
BMW F11 535d Xdrive (7/2012)
Leave a comment:
-
-
Tuossa lähteessä, tuo valmistusajankohta 20d kohdalla kyllä tarkoittaa b47 mottia. Aika pienellä otannalla vieläpä. Kutoskoneisissa sitten pidemmältä ajanjaksolta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 314da View PostNythän noihin x20d moottoreihin on ilmeisesti tulossa takaisinkutsu.
On siinä merkkihuollolla taas ihmettä kun EGRistä löytyy tulpattuja versioita, saattaa välillä vikavalot palaa päivityksien jälkeenja sitten on taas ruuhkaa viripajojen ovella kun joutuu hakemaan virisoftan takaisin. Koskeekohan tuo takaisinkutsu B47 vai N47 moottoria?
Leave a comment:
-
-
Nythän noihin x20d moottoreihin on ilmeisesti tulossa takaisinkutsu.
On siinä merkkihuollolla taas ihmettä kun EGRistä löytyy tulpattuja versioita, saattaa välillä vikavalot palaa päivityksien jälkeenja sitten on taas ruuhkaa viripajojen ovella kun joutuu hakemaan virisoftan takaisin. Koskeekohan tuo takaisinkutsu B47 vai N47 moottoria?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kailinds View PostEsimerkiksi Ecuhelsinki.fi tekee tuon sekä koodaamalla että halutessasi myös tulppaamalla. Teetin juuri tuon omaan autooni. Koko homma kesti reilun tunnin. Samalla voi ottaa vähän lisää tehoa ja vääntöä moottoriin.
Leave a comment:
-
-
ja perseelleenhän nuo valmistusajatkin menee, eiköhän tuo koske ihan ensimmäisestä F10/F11 lähtien ja kaikkia malleja.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pyyn0 View PostEteläkoreassa on lähtenyt kesäkuussa erilähteiden mukaan 20-30kpl vitosta tulille, pääsääntöisesti 520d,tiedä sitten miksi kun sama ongelma koskee kutoskoneitakin.
Eu.ssakin alkaa recall: https://www.bmwblog.com/2018/08/08/b...ves-in-the-eu/
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janilind View Post”Jäähdytysnestettä saattaa vuotaa järjestelmään, mikä puolestaan voi johtaa moottorin syttymiseen”. Koskee vain nelisylkkysiä, muka?
Mikäs tossa jäähdytysnesteen vuodossa aiheuttaa palovaaran? Vuoto ilmeisesti tuolta egr coolerista kyseessä?
Eikös kutosiakin ollu lähteny tulille?
Eu.ssakin alkaa recall: https://www.bmwblog.com/2018/08/08/b...ves-in-the-eu/Last edited by pyyn0; 09-08-2018, 02:18.
Leave a comment:
-
Leave a comment: