Ja vielä mystisemmäksi menee. Pelasi ihan hyvin vajaa viikon mutta sitten alko taas temppuilu ja yhen pakkas yön jälkeen teki tenän kokonaan. Ainoa vaan että nyt kyllä rele kytkee bensa pumpun ja soppa kyllä liikkuu mutta silti ei starttaa, pitänee alkaa selvittämää tuleeko kipinä. MIKÄ tämmöstä voi aiheuttaa? voiko virtalukon pohja aiheuttaa. Kytkentä kaaviot auttas iha hemmetisti mutta ite en oo ainakaa interwebistä löytäny vaikka haku on ollu kova
Nonnii eli vaihettu bensapumpun rele ja akku ladattu täytee laturilla. Ankaraa testiajoa kohta 5 päivää ja hyvi toimii tais jäähä ne sekoilut siihe *koputtaa puuta* en oo avannu relettä että oliko vika siinä. Akun miinuskenkä oli hivenen löysällä vaikka luulin kiristäneeni sen viime kerralla No nytku sai toimimaa ni haikein mielin myyntiin, menee taloudelline tilanne sen verran epävarmaksi et joutunee seiskasta luopumaa
Mahtuukohan kenties e32:seen 8x18" et20 ja 245/45/18" rengastuksella rattaat pyörimään?
Mahtuu, taakse menisi leveämpääkin.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tuli käytyä leimalla ja hylätty sieltä tuli. HC tyhjäkäynnillä hiukan yli 400 mutta kierroksilla hyvin rajojen sisällä niin kuin kaikki muutkin lukemat. Parkkipaikalla hiukan ihmeteltyä otin maffin liittimet vuoron perään irti ja kuskinpuolelta käynti muuttui selvästi huonommaksi mutta repsikan puolelta ei juurikaan ollut vaikutusta käyntiin.
Eli voiko toisen puolen maffissa olla vikaa joka aiheuttaa tuon HC-lukemat tyhjäkäynnillä?
Auto on E32 750 -89.
Comment