Onkohan E23 taka-akseli samanlainen kuin E32?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E32 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Masander View PostTilasin tossa powerflexejä 730i vm. 89 ja liikkeessä sanoivat että on olemassa 3 erivahvuista kallistuksenvakaajaa tms. autoon.
Itellä ei oo nyt mahdollisuutta mennä mittaileen vahvuuksia joten voisko joku kertoa minkäkokoiset puslat tonne menee?
E32 etuvakaaja 24 mm normi alustalla, 26 mm m-sport, takanen on 15 mm.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostMitä noita Realoemista kattelin, niin tulokset olis seuraavanlaiset:
E32 etuvakaaja 24 mm normi alustalla, 26 mm m-sport, takanen on 15 mm.
Onko alumiinia vaiko terästä alkuperäisenä?sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Masander View PostJees, entä tietoo tosta etupään tukivarren materiaalista?
Onko alumiinia vaiko terästä alkuperäisenä?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Auto E32 750iA -89 Ja ongelmana että peräpää ei jousta ollenkaan. Pelas moitteetta siihen asti että oli vaihdatettu vasemalle taakse iskarin ja jousipallon/painesäiliön välinen letku. Jos auton nostaa kokonaan ylös ja laskee takaisin alas, niin perä menee maahan, ja käynnistettäessä nousee jälleen pystyyn. Ei vaikutusta mihinkään painaako alustan jäykkyyden S tai K asentoon. Aina kivikova. Ja autossa EDC.. Vaihdanko suosiolla nuo painesäiliöt, vai onko näihin olemassa joku säätö tms?Last edited by Aspoi; 01-06-2011, 23:47.Nyt: E36 323i M-Sport
Ex: 1x E30,E31,E61 2xE46 3xE32 6xE34 6xE36 8xE39
Comment
-
-
Kampiakselin etustefa
Onko kokemuksia m30b30 pataan kampiakselin etutiivisteen vaihdosta? Autodata sanoo ohjeajaksi 1,5 h mutta ohjeita ei tunnu löytyvän, eli mitä ja paljonko pitää purkaa edestä pois. Lisäksi mitä muuta tarttis samalla uusia? Pitääkö jakoketjuun kajota ja koppaa purkaa edestä pois?
Kuningaspultista ei ole tietoa onko joskus ollut irti (momentti se 410 nm). Pulttipyssyllä varmaan nätisti irtois, jos syylärin nostaisi pois edestä.. vai mahtuuko silloinkaan?
Kaikki vinkit tervetulleitaNyt: E39 530d 2002 m-sport
ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by TomPeelo View PostOnko kenelläkään tietoa mahtuuko e32 pyöriin takana 11x18 vanne et19 millä rengastuksella / tarvitseeko kaarien makelointia? :think:think:think:think
Olisi tuollaiset vanteet mutta en ole saanut vielä kenenkään kaverin autoon kokeiltua....Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by TomPeelo View PostOnko kenelläkään tietoa mahtuuko e32 pyöriin takana 11x18 vanne et19 millä rengastuksella / tarvitseeko kaarien makelointia? :think:think:think:think
Olisi tuollaiset vanteet mutta en ole saanut vielä kenenkään kaverin autoon kokeiltua....
Tuossa on 265/30 ja 9,5x18. ET muistaakseni tuota samaa luokkaa oli.
Comment
-
-
Originally posted by TomPeelo View PostOnko kenelläkään tietoa mahtuuko e32 pyöriin takana 11x18 vanne et19 millä rengastuksella / tarvitseeko kaarien makelointia? :think:think:think:think
Olisi tuollaiset vanteet mutta en ole saanut vielä kenenkään kaverin autoon kokeiltua....sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Aspoi View PostAuto E32 750iA -89 Ja ongelmana että peräpää ei jousta ollenkaan. Pelas moitteetta siihen asti että oli vaihdatettu vasemalle taakse iskarin ja jousipallon/painesäiliön välinen letku. Jos auton nostaa kokonaan ylös ja laskee takaisin alas, niin perä menee maahan, ja käynnistettäessä nousee jälleen pystyyn. Ei vaikutusta mihinkään painaako alustan jäykkyyden S tai K asentoon. Aina kivikova. Ja autossa EDC.. Vaihdanko suosiolla nuo painesäiliöt, vai onko näihin olemassa joku säätö tms?sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View Post10" leveä samalla et:llä ei mahdu pyörimään ilman pientä kaarien pokkauksen kääntöä. 11" vaatii jo germanlookkia rengasvalintaan tai sitten kaaret pitää mankeloida kunnolla.
No huomenna saan kokeiltua kaverin e34 m5 alle niitä ja sitten osaa hieman kuvitella tota kaari hommaa et paljonko e34 vaatisi, olen kyllä aikonut 7 etsiä ja siihen noita laitella sitten onko tuos e32 ja e34 kauheeta eroon takakaarissa / mitä siel mahtuu pyöriin???:think ...
Noi vanteet siis 9x18 ja 11x18 ET 26 ja ET 19 ja kumet päällä 245/40 ja 275/35 eli ovat e39/e38 kokoluokkaa..Last edited by TomPeelo; 02-06-2011, 21:22.One and only Bmw M5 s85
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostTähän ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin jousipallot vaihtoon. Tai vanhoihin venttiili ja täyttö sitikkahuollossa 30bar. Mutta voi olla palloista kalvotkin jo rikki, jos ei jousta ollenkaan ja vuotoja tulee lisää vaan jos ei jousta ollenkaan.Eli laitetaan tilaukseen.
Nyt: E36 323i M-Sport
Ex: 1x E30,E31,E61 2xE46 3xE32 6xE34 6xE36 8xE39
Comment
-
Comment