Originally posted by Powr
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
-
-
Jeps eli ei ollu remontilla muuta vaikutusta kuin kierroksia ottaa vähän enemmän. Ei silti jaksa mennä minnekkään.
Tärisee ku pieni eläin tyhjäkäynnillä ja muutenki käy niin kuin diisseli.
Olisko se nytte sitte hajottanu katit vai?
Ja semmosen huomion tein että vasemmasta pakoputkesta tulee enemmän savua kuin toisesta.
Rupee palaan käämit pikkuhiljaa...."My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment
-
-
Originally posted by Powr View PostJeps eli ei ollu remontilla muuta vaikutusta kuin kierroksia ottaa vähän enemmän. Ei silti jaksa mennä minnekkään.
Tärisee ku pieni eläin tyhjäkäynnillä ja muutenki käy niin kuin diisseli.
Olisko se nytte sitte hajottanu katit vai?
Ja semmosen huomion tein että vasemmasta pakoputkesta tulee enemmän savua kuin toisesta.
Rupee palaan käämit pikkuhiljaa....
Käy hakkaamassa auton alla ja kuuntele koliseeko, tai koliseeko esim takapöntössä jos ei itse katissa.
Tulpat ja puolanhatut pitää putsata kunnolla kliinerin avulla ja kuivata hyvin, ei tartte olla paljoakaan kosteutta niin ei toimi kunnolla.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostItse tein niin alunperin kun seiskan ostin, että ostin eteen Meyle HD -setin ja nyt kesällä sitten saa luvan kaikki etupään tukivarret vaihtua Lemförderiin. Meylet kestivät vajaa kolme vuotta ja 35 tkm. Suorista alatukivarsista on kumi toisesta rikki ja toisesta erittäin haurastunut. Täristää jarruttaessa, joten reaktiotankojen puslat ja/tai pallonivelet ovat entiset. Aivan luvattoman huonot ovat hintaansa nähden. Halvemmalla olisi päässyt kun olisi suoraan Motonetistä hakenut tukivarret.F01 740D -10
EXät:
E70 x35d -09 / E65 730D -05 / #e65 735 -02 / e34 520i -89 / #e28 520i -86 /#e32 730 -92 Pussikyykky / #e36 325 cabriolet -93 / e39 540ia Touring -99 / e36 316coupe -94/ #e39 523i -96/ #e46 330D Touring -04/ #e34 520i -95 / #e32 730iA -91 bmvip / #e38 740iA -00 / #e39 525 tds NATOuring -97 / #e36 328i Touring -95 # e34 525i Touring -92
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostJos kerran tulpat uineet öljyssä niin todennäkösesti pätkinyt sytytystä ja raakaa bensaa pääsyt kateille josta syystä voi olla kyllä paskana.
Käy hakkaamassa auton alla ja kuuntele koliseeko, tai koliseeko esim takapöntössä jos ei itse katissa.
Tulpat ja puolanhatut pitää putsata kunnolla kliinerin avulla ja kuivata hyvin, ei tartte olla paljoakaan kosteutta niin ei toimi kunnolla.
Painelen hallille putsaileen tulppia ja tulpanhattuja sekä koputteleen katteja"My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment
-
-
Originally posted by Powr View PostKiitokset!
Painelen hallille putsaileen tulppia ja tulpanhattuja sekä koputteleen katteja
Ovat ennen katteja, tulee vuotoa putkeen niiden reijistä ja jos putket eivät virtaa saavat vähän hengitystä tuota kautta.
Kuulostaa pahalta mutta jos katit on kovin tukossa toimii paremmin. Helppo diagnoosi.
Comment
-
-
Originally posted by Latvis_ View PostMihinkäs tuo viittaa kö vanhempien kolikasissa putkesta tulee reilusti valkoista savua? Ja tämä koneen ollessa lämmin. "Huohotinkalvoventtiilli" rikki/ tukossa? Muita oireita tässä ei savutuksen lisäksi tuntuisi olevan... :think
V8 koneet osaavat höyrytä aika hyvin jos ajellaan lyhyempiä matkoja.
Comment
-
-
hellou taas eli antenni onkelmaa edellee...
laitanko siis tuon amp johdon joka on tuossa antennikaapelissa teipattuna tuohon uuden mankan antenni (sininen) johtoon kiinni? eli radio kuuluu huonosti... sain jo aiemmin linkin joka oli lontooksi mut en ymmärrä mis täs auton takaluukus on jokin muu mötikkä mistä irrotetaan toinen pää tuosta amp johdosta???
mites muuten jos midin ottaa pois aiheutuuko jotain vikoja tms?
_________________________
...se on luonteen heikkoutta!!!
Comment
-
-
Originally posted by Jarjestaja View PostItse tuli laitettua säädettävä alusta niin johan rupes puslia klonksumaan... reaktiotangon puslat on nyt powerflexit ja eturukivarsiksi tuloo topranit, raidetangonpäiden merkkiä ei muista. notta saapa nährä miten ne kestää:think
Nimimerkillä vaihdoin juuri alkuperäiset 317tkm ajetut tukivarret uusiin lemfördereihin, kun kaksi neljästä nivelestä oli päässyt väljäksi.
Comment
-
Comment