Minkäs kokoiset suuttimet M6x sarjan koneissa on?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Olisko viimesiä ehdotuksia viasta ennen ku rupeen kiskoon putkistoo irti kattien tarkistusta varten?
Viat:
Ei kierrä yli 3000rpm
Ei jaksa mennä edes tasamaalla
Savuttaa ku pieni höyryjuna
Oikeen puolen putkesta tulee enemmän savua
Tehty:
Huohottimen venttiili vaihdettu (ennen tätä kerkesi imasemaan kohtuu hyvän määrän öljyä)
Tulpat vaihdettu"My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment
-
-
Originally posted by Powr View PostOlisko viimesiä ehdotuksia viasta ennen ku rupeen kiskoon putkistoo irti kattien tarkistusta varten?
Tehty:
Huohottimen venttiili vaihdettu (ennen tätä kerkesi imasemaan kohtuu hyvän määrän öljyä)
Kokeile ottaa lambdat irti pakosarjoista. Jos moottori kiertää vähän paremmin ja lambdojen rei´istä puhaltaa pakokaasua reiän täydeltä, niin katit on tukossa.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostOireet natsaa kyllä sopivasti katteihin ja ja palamaton öljy tukkii katit todella tehokkaasti. Eihän moottori sentään sammunut öljyn määrästä palotilassa?
Kokeile ottaa lambdat irti pakosarjoista. Jos moottori kiertää vähän paremmin ja lambdojen rei´istä puhaltaa pakokaasua reiän täydeltä, niin katit on tukossa."My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment
-
-
mä oon hiukan ihmetelly kun tuo seiska tekee kylmänä semmosta että kaasupolin tuntuu olevan on/off ensimmäiset ~2km..
tasaisen 40-50km/h nopeuden ajaminen vittumaista kun heti kun hipaisee kaasupolkimeen niin alkaa kiihtymään ja kun hiukka höllää niin tippuu moottorijarrulle.
ominaisuus ollut ostamisesta lähtien mutta viime kesänä lämpösillä keleillä ei tuota havainnu lainkaan mutta syksyllä kelien viilettyä tuli taas esille.
vika vai ominaisuus?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Vaihteiston "warm up" vaihto-ohjelma aiheuttaa hieman kuvaamasi ongelman tyylistä käytöstä. Lisäksi ainakin näin vanhemmiten vaihdot tuon ohjelman aikana ovat hieman töksähtäviä (4 autossa ollut 5hp30). Aikoinaan oli e32 5hp30 lootalla, siinä sai tuon ohjelman pois käytöstä käyttämällä ohjelmavalitsimen winter-asennossa. Uudemmissa adaptiivisella ohjauksella olevissa tuota ei voi tehdä. Mutta koita heti käynnistyksen jälkeen kiihdyttää johonkin ~60km/h vauhtiin niin huomaat, johtuuko tuo kuvaamasi käytös tästä ominaisuudesta. Vaihteiston pitäisi lopettaa tuo warm up vaihto-ohjelman käyttö, kun nopeus nousee jonnekkin 60 päälle.
Originally posted by peto2 View Postmä oon hiukan ihmetelly kun tuo seiska tekee kylmänä semmosta että kaasupolin tuntuu olevan on/off ensimmäiset ~2km..
tasaisen 40-50km/h nopeuden ajaminen vittumaista kun heti kun hipaisee kaasupolkimeen niin alkaa kiihtymään ja kun hiukka höllää niin tippuu moottorijarrulle.
ominaisuus ollut ostamisesta lähtien mutta viime kesänä lämpösillä keleillä ei tuota havainnu lainkaan mutta syksyllä kelien viilettyä tuli taas esille.
vika vai ominaisuus?Last edited by jakusa; 21-04-2012, 00:02.
Comment
-
-
Jakopääremppaa
Venttiilikopan tiivisteitä vaihtaessa huomasin, että keskilaahaimesta oli irronnut pinta (silti laahainpinta yhdessä osassa) ja ketju ihan törkeän löyhällä lohkojen väliltä, joten otin sitten jakopään auki ja nyt täytyy kartoittaa mitä kaikkea vaihtaa Vanos-yksiköt on melko tyyriit, joten onko vieläkin ainut vaihtoehto korjata rallattava vanos (M62B44) ostamalla uudet yksiköt? Joskus oli huhua, että beisansystemsiltä olisi tulossa tiivisteet joilla vanhoistakin saisi melko hiljaiset? Voi toki olla että vaihdan pelkästään ketjun, laahaimet ja tiivisteet (koskematta ajoitukseen) ja annan vanoksen rallattaa
Comment
-
-
Originally posted by VaihtoVirta View PostVenttiilikopan tiivisteitä vaihtaessa huomasin, että keskilaahaimesta oli irronnut pinta (silti laahainpinta yhdessä osassa) ja ketju ihan törkeän löyhällä lohkojen väliltä, joten otin sitten jakopään auki ja nyt täytyy kartoittaa mitä kaikkea vaihtaa Vanos-yksiköt on melko tyyriit, joten onko vieläkin ainut vaihtoehto korjata rallattava vanos (M62B44) ostamalla uudet yksiköt? Joskus oli huhua, että beisansystemsiltä olisi tulossa tiivisteet joilla vanhoistakin saisi melko hiljaiset? Voi toki olla että vaihdan pelkästään ketjun, laahaimet ja tiivisteet (koskematta ajoitukseen) ja annan vanoksen rallattaa
Comment
-
-
Originally posted by VaihtoVirta View PostVenttiilikopan tiivisteitä vaihtaessa huomasin, että keskilaahaimesta oli irronnut pinta (silti laahainpinta yhdessä osassa) ja ketju ihan törkeän löyhällä lohkojen väliltä, joten otin sitten jakopään auki ja nyt täytyy kartoittaa mitä kaikkea vaihtaa Vanos-yksiköt on melko tyyriit, joten onko vieläkin ainut vaihtoehto korjata rallattava vanos (M62B44) ostamalla uudet yksiköt? Joskus oli huhua, että beisansystemsiltä olisi tulossa tiivisteet joilla vanhoistakin saisi melko hiljaiset? Voi toki olla että vaihdan pelkästään ketjun, laahaimet ja tiivisteet (koskematta ajoitukseen) ja annan vanoksen rallattaaLast edited by zener; 21-04-2012, 21:17.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJoko sulla on 350tkm rikki siinä seiskassa? Eikös tuohon nyt mee ketjupyörätkin uusiksi kuitenkin ja sekä tietysti itse kiristin.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postmä oon hiukan ihmetelly kun tuo seiska tekee kylmänä semmosta että kaasupolin tuntuu olevan on/off ensimmäiset ~2km..
tasaisen 40-50km/h nopeuden ajaminen vittumaista kun heti kun hipaisee kaasupolkimeen niin alkaa kiihtymään ja kun hiukka höllää niin tippuu moottorijarrulle.
ominaisuus ollut ostamisesta lähtien mutta viime kesänä lämpösillä keleillä ei tuota havainnu lainkaan mutta syksyllä kelien viilettyä tuli taas esille.
vika vai ominaisuus?sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
pari ksymystä
Moro
Kysymys 1. Autona siis -97 728i ja ongelmana vakionopeudensäädin. Mistä voisi johtua, kun cruisen laittaa päällee niin auto lähtee heti kiihdyttämään, sitten nostaa kaasun ja tekee saman uudestaan. vähän niin kuin kaasuttelee itsestään?? (100kh/m kiihdyttää 120, nostaa kaasun ja uudestaan 120kh/m > )
Kysymys 2. Miten peräkontin työkaluboksin muovimutterin ( pitää boksin kiinni ) saa vaihdettua. On mennyt poikki ja nyt työkaluboksi siis aina auki.E38 728iA -97
EX- E34 518 -90
It's all about BMW
Comment
-
-
Originally posted by blacjack2 View Post
Kysymys 2. Miten peräkontin työkaluboksin muovimutterin ( pitää boksin kiinni ) saa vaihdettua. On mennyt poikki ja nyt työkaluboksi siis aina auki.
Noita varmaan löytyy foorumilta kohtuu helposti ehjiä, mullakin on nurkissa muutama ylimääräinen.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Comment