Originally posted by TheRipper
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E65 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Tuota luokkaa nuo matot ovat järjestään. Tosin äffäläisten velourmattojen hinta alkaa kivuta 150 euroonNäillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostTuota luokkaa nuo matot ovat järjestään. Tosin äffäläisten velourmattojen hinta alkaa kivuta 150 euroonEx: W114, W123, E34, E83, S211, E61, E39, W220
X308 Jaguar XJ + R1100RT + Ioniq hybrid
Comment
-
-
Originally posted by harriba View PostItse hain E39:siin Ikeasta aidot itämaiset villamatot orkkismattojen päälle. Kumikaukalot kuuluu johonkin lantikkaan tms. traktoriin. Hyvin ne on kuraa kestäneet, onkohan kolmessa vuodessa pariin kertaan pesukoneessa pesty.
Kyllä suomen olosuhteissa kumimatto on ainoa oikea valinta jos ei nyt tosiaan pelkästään tallissa autoon kulje tai päällystetyiltä pihoilta.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostKaupungissa ei ainakaan ole mitään tarvetta kumimatoille. Eikö ihmiset yhtään putsaa kenkiä vaikka kopsauttamalla yhteen ennenkuin autoon menee?
Ja kyllä vaan kuraa ja varsinkin kosteutta täällä maaseudulla sen verran on liikkeellä aina märkään aikaan että sitä sisällekin kulkeutuu jopa omissa jaloissa sen verran että saisi olla kankaisia kerran viikossa pesemässä ja/tai kuivaamassa...no thanks. Siksi kumimatot. Asfalttiviidakossa toki tilanne voi olla toinenkin....F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Ilmastointiasiaa... Tuo sigun kulkine pudottaa pois Auto-asennon päältä kuljettajan puolella. Tämä tapahtuu muutaman kerran 10min sisään käynnistyksestä vaikka painaa takaisin päälle. Ei ennen reilumpia pakkasia tehnyt noin :thinkKesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Originally posted by Arppa View PostIlmastointiasiaa... Tuo sigun kulkine pudottaa pois Auto-asennon päältä kuljettajan puolella. Tämä tapahtuu muutaman kerran 10min sisään käynnistyksestä vaikka painaa takaisin päälle. Ei ennen reilumpia pakkasia tehnyt noin :thinkF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by Arppa View PostIlmastointiasiaa... Tuo sigun kulkine pudottaa pois Auto-asennon päältä kuljettajan puolella. Tämä tapahtuu muutaman kerran 10min sisään käynnistyksestä vaikka painaa takaisin päälle. Ei ennen reilumpia pakkasia tehnyt noin :think
Painelee sormella siitä potikan ympäriltä panelia niin saattaa tipahtaa poisE65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
Comment
-
-
Originally posted by mr81 View PostSe potikka mistä säädät puhaltimen nopeutta "liikahtaa" ja tiputtaa automaatin pois. Kiertele edes takasin ja laita automaatille.
Painelee sormella siitä potikan ympäriltä panelia niin saattaa tipahtaa pois
Sitten toinen raivostuttava vika, iDrive pylpyrä pyörii välillä kuin mielipuoli itsekseen. Onko tuohon mitään neuvoa? Auttaako sitä purkaa ja puhdistaa tms...Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Vaihdoin polttimon juuri ja rupesin vain ihmettelemään, että meneekö tuonne D1S ihan heittämällä vaikka orggis on D2S?
Ballastihan on kiinni lampun kannassa...Taitaa sekin jossain välissä posahtaa, niin olisi kätevää vaihtaa koko höskä samalla. Liitin ainakin äkkiseltään näyttäisi sopivalta.
PS: Motonetin jamppa ei saa kuulemma vaihtaa xenonia, kun pitäisi olla sähkärin koulutus- E65 730d 2003
Comment
-
-
Morjens. Tuli tuossa ostettua tuommoinen 735 e65 ja pientä laittoa löytyy joten kysytäänpäs viisamilta. Ensinnäkin antaa jatkuvana dynamic drive failurea. Vakaajan pumpulta löytyi kaksi ohutta letkua katkeneena ja niiden korjauksella ei vaikutusta ja vikakoodeja ei anna ainakaan autocomilla kun luettiin. Pumpun moottori pyörii sekä kalibrointi tehty eikä vaikutusta. Autoon laitettu jotkut lowtekin melko paljon madaltavat jouset jos sillä merkitystä. Mistähän kannattaa vikaa rueta metsastämään.. ja lisäksi antoi 2 vikakoodia jotain muuttuvasta imusarjasta. Poistettiin koodit mutta pienen ajon jälkeen tuli heti takaisin. Missähän tässä voisi vika olla ja mitä tehtävissä?
Comment
-
Comment