Originally posted by Vmatti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4 keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Noista umpioista.
En osaa sanoa liittyykö ’laatu’ jotenkin siihen tässä(kin) yksilössä, että on demoauto kyseessä.
Yksilö jota itse koeajoin, apukuskin ovi aukeni takkuilevasti ja lasi ei avatessa tippunut sitä pykälää alas joka kerta. Myyjä sanoi, että näissä demoissa voi olla pieniä laatupoikkeamia..?
Samoin kertoi jostain ekasta heille saapuneesta iX:stä, jossa jotain ovien lukkoja oli pitänyt säätää huollossa heti.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Ei tuo kyllä kauhean hyvää kuvaa anna BMW:stä jos demoautot on noin heikkolaatuisia. Niillähän niitä kauppoja kuitenkin pitäisi saada aikaan... :think
Ei hyvältä kuullosta.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Mielestäni nämä koeajoautot on niitä joita myydään 6kk jälkeen asiakkeille.
Lehdistöautot oli niitä "esituotanto" versioita.
Saa korjata jos olen väärässäF01 740D xDrive Individual LCI
Kawasaki H2SX SE
Exät:
F10 520D, F10 520D xDrive, F10 530D
Kawasaki Z750 -04, Suzuki Hayabusa -08, Kawasaki ZZR1400 -12
"Trust your instincts, be yourself"
Comment
-
-
Originally posted by Vmatti View PostNo niin - pari tuntia ajeltu i4 M50:stä sekalaisilla teillä erilaisilla asetuksilla.
Ei voi sanoa muuta kuin että hieno peli kaikkinensa - istuu käteen heti ensi metreistä alkaen.
Ei pahaa sanottavaa miltään osa-alueelta. Hyvä kokonaisuus ja sopii sekä sporttiseen että comfort ajeluun.
Hyvin "repii" Sport Boost asennossa.
Onneks olkoon niille jotka ovat ajoissa tilanneet ja saavat kohta puolin ajokkinsa alleen.
Tilat tietysti saattaa joillakin rajoittaa ostamista mikä on ymmärrettävää.
Mutta yksi juttu paistoi pahasti silmään: molemmat ajovaloumpiot olivat ihan sumeet ja vettä/kosteutta umpioden sisäpuolella. Ei normaalia minusta ainakaan. Eikä kirkastuneet yhtään tuon 2h ajon aikana.
Edestä:
Vasen:
Oikea:
Ja kysymys: miten ja missä lataustilanteessa toi AC rajoitus toimii? Type 2 latauksessa myöskin?
Comment
-
-
Originally posted by vilma View PostKeulasta kyllä niin järkyttävän ruma ettei mitään tolkkua
Aikansa tuotoksia.
Jahka noita isomunuaisia maskeja alkaa muissakin malleissa olla niin sitten siihen tottuu vieläkin paremmin.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostMinä olen vähän jo alkanut tottua tuohon keulaan.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Onneksi BMW viimein muotoili autosta sellaisen että pystyi merkkiin siirtymään. Vuosikausia ikäänkuin halusin BMW:n mutta ruma muotoilu esti ja mentiin sitten nelirinkulalla, jonka keula (iso grillialue) ja kori (A/S vitonen) sopivat silmään. Bemarin mallien keula ja kökkö C-pilari aiheuttivat pahoinvointia (pl. 8 sarja toki).
Sähköinnostuksen myötä oli katseltavissa avoimemmin muitakin merkkejä, mutta esim eräs amerikkalainen malli on vaan niin törkeä edestäpäin että ei vaan pystynyt. ei siinä tosin koeajon perusteella olisi kelvannut moni muukaan asia. Onneksi siis BMW teki keulan ja korimuotoilun osalta erittäin kauniin ratkaisun ja vielä kun muukin paketti on merkille tyypillisesti kunnossa niin i4 oli selkeä valinta! Maailmanlaajuinen myyntimenestys alleviivaa sen, että nämä muutamat bensalenkkari-somehuutelijat ovat pienen pieni joukko, jotka ovat jääneet muutoksen pelossa poteroihinsa. Noh, fiksuimmat sieltä hoksaa sitten aikanaan kaivautua uloskin.
Comment
-
-
Originally posted by vilma View PostKeulasta kyllä niin järkyttävän ruma ettei mitään tolkkuaExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by schwarze View PostTäysin samaa mieltä. Onneksi ei ole auton vaihto vielä ajankohtainen niin josko noihin munuaisiin ehtii tottua kymmenessä vuodessa. Muuten tämmönen olis varmaan kyllä hieno.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Onhan tuo keula hirveimpien joukossa mitä autoteollisuus on ikinä tuottanut. Kun lähdetään siitä että linjat ei sovi loppuautoon mitenkään niin eihän se voi hyvältä näyttääkään. Nykykehityksellä G30 jää viimeiseksi malliksi jonka huolii pihaan.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Onko niin että Volvon sporttipaja Polestar on ymmärtänyt sähköautojen idean - tehdään auto joka näyttää edelleen autolta eikä lähdetä kikkailemaan turhan takia. Tekniikka ja käyttis viimeisen päälle.F01 740D xDrive Individual LCI
Kawasaki H2SX SE
Exät:
F10 520D, F10 520D xDrive, F10 530D
Kawasaki Z750 -04, Suzuki Hayabusa -08, Kawasaki ZZR1400 -12
"Trust your instincts, be yourself"
Comment
-
-
Originally posted by suppari View PostNäyttäisi entisten autojen perusteella olevan vielä noin 15 vuotta aikaa, eiköhän ne munuaiset siinä ajassa jo silmään totu
I4 on eka sähköpenari joka kokonaisuutena on herättänyt mielenkiintoni, sopis meidän talouden käyttöön mainiosti. Missään tapauksessa ei ollut tarkoitus dissata tätä mallia muuten. Munuaiset.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
Comment