Pari tuhatta km ajeltu Speeduinolla, vakio M50B25 suuttimet auttamattomasti loppui kesken etanolille täysin siirtyessä ja nyt on 627cc (@3bar ja 677cc@3,5bar) EV14 (0280158123) paikallaan. Pohjalla tuo säätö millä nyt ajeltu vakio suuttimilla, deadtimeja noille EV14 ei oikein Boschin dokkareista löydy, pitänee koettaa kokeellisesti määrittää mutta aluksi heitin MS4x -sivun antamista arvoista skaalaillen 1,0ms opening time-arvon ja kertoimet niin että 12,7V:llä 100% ja 8,6V:llä 253%. Req_fuel on muutettu 6,2.
Auto käynnistyy mutta käy rumasti täristäen ja hiton paksulla (afr 10 bensan asteikolla) ja kysymys kuuluukin voiko nuo arvatut suutinparametrit olla noin pahasti metsässä vai mättääköhän jokin mekaanisesti? IAT anturin piuha katkesi liittimen juuresta suuttimien vaihdon yhteydessä, ennen kuin ehtii korjata laitoin testiä varten IAT density kertoimet vakioksi tämänhetkisen ulkolämmön mukaan. Pitänee koodista tsekata vaikuttaako tuo anturitieto muualle, ymmärtääkseni ei.
Auto käynnistyy mutta käy rumasti täristäen ja hiton paksulla (afr 10 bensan asteikolla) ja kysymys kuuluukin voiko nuo arvatut suutinparametrit olla noin pahasti metsässä vai mättääköhän jokin mekaanisesti? IAT anturin piuha katkesi liittimen juuresta suuttimien vaihdon yhteydessä, ennen kuin ehtii korjata laitoin testiä varten IAT density kertoimet vakioksi tämänhetkisen ulkolämmön mukaan. Pitänee koodista tsekata vaikuttaako tuo anturitieto muualle, ymmärtääkseni ei.
Comment