Asioiden yksinkertaistamiseksi (toiveajatteluako?) olen alkanut kallistua tähän ratkaisuun L-Jetronicin tilalle. Kyseessä siis ihan vapari, ei ahtoja tulossa. Pari mietityttävää asiaa:
- Jos tuolta maailmalta tai jostain muualta tilaa DIY-sarjan, niin onko versioilla (0.4.3/0.3.7) olennaista eroa? Yleensä nyt uudempi on ollut olevinaan parempi.
- Orig hammastettu triggeripyörä tuntuu olevan kiven alla ja kallis, niin tuohonhan saa "sileän" pyörän päälle hitsattavaa hammaskehää. Mikä kohta hammastetussa on tarkka TDC?
- Edelliseen liittyen, mikä on paras anturi?
- Entäpä TPS? Mega-turbovehkeessäni oli aikoinaan joku, joka asettui siihen suht kivuttomasti, mutten enää muista mikä...
- L-Jetronicin tyhjäkäyntisäätöä on tähän yhteyteen turha kuvitellakaan, niin mikä siihen ratkaisuksi?
Comment