Originally posted by rikuh1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Inpa asennus ja asetukset
Collapse
X
-
61 Ford
79 HD
-
-
Originally posted by Tuukkaw View PostSain tolla konstilla asennettua. Kiitos. Mutta ongelmat jatkuu, yhteyttä autoon en saa eli molemma täplät on pimeenä. Jos valitsee moottorin ja koittaa yhdistää niin tulee seuraava ilmoitus: IFH-0003ATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED. Program will be stopped! Portin asetukset oon laittanut com1 ja 1ms.
Voi vaikuttaa kummasti jos ei siellä olekkaan kaapelia.
Comment
-
-
Inpa
en saa nyt niinku mitenkään päin inpaa toimimaan old models e39 taitaa olla et puuttuu jotain filuja mut mistäs nää puuttuvat filut saa ?? yhä kiinostaa jos jollain ois linkki kunnon inpaan mikä tosiaan sisältää lähes kaikki e mallit mut tärkeimmät on toi e39 sekä e34 ja e36 ja tai jos joku jaksais asentaa mulle kunnon inpan pientä korvausta vastaan
Comment
-
-
Originally posted by leppis8181 View Posten saa nyt niinku mitenkään päin inpaa toimimaan old models e39 taitaa olla et puuttuu jotain filuja mut mistäs nää puuttuvat filut saa ?? yhä kiinostaa jos jollain ois linkki kunnon inpaan mikä tosiaan sisältää lähes kaikki e mallit mut tärkeimmät on toi e39 sekä e34 ja e36 ja tai jos joku jaksais asentaa mulle kunnon inpan pientä korvausta vastaan
E34 ja E36 tarvitsevat ads letkun. En sellaiseen inpaan vielä ole törmännytkään missä ei noita autoja löytyisi.
Comment
-
-
Tilasin k+dcan kaapelin ja sain yhteyden autoon mukana tulleella cdllä,mutten päässy moottoriin ja vaihelaatikkoon käsiksi milläänlaila. Tuli scriptfile error. Mikä ohjelma kannattaisi ladata että sais toimimaan, alkaa hermot loppua ko 4 iltaa värkäny. Auto 530d -05 ja tietokone win 7. Olisi erittäin kiitollinen vinkeistä.!
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostMillainen kaapeli sinulla on?
E34 ja E36 tarvitsevat ads letkun. En sellaiseen inpaan vielä ole törmännytkään missä ei noita autoja löytyisi.
oke siis mulla on toi perus k+dcan usb ja se 16-20pin adapteri voisko joku edes jeesata sen verran et saisin ton e39 mallin toimimaan
mutta edelleen apuja kaivataanLast edited by leppis8181; 15-11-2015, 11:02.
Comment
-
-
Bcables.com
Ostin tuolta kaapelin ja softat>>http://www.bcables.com/
Onko kellään kokemusta tosta putiikista?
Asennus menee kuten ne lupaa,mutta sitten jos tulee ongelma ja poistan ne softat niin koneeseen jää jotain, niin että en pääse asentaa uudestaan.
Jos yrittää sieltä dvd:ltä suoraan asentaa exe:stä niin se pyytää salasanaa jota mulla ei ole,joten ei saa sieltäkään.
Mä lähetin niiden infoon meiliä mutta ei ne vastaa ollenkaan.
Tää ongelma selvisi kun netistä löytyi neuvot miten noi softat saa pois.Last edited by KOS56OLAVI; 22-11-2015, 14:13.-E46 330 D Touring
-INPA, NCS EXPERT
Comment
-
-
Uudella bemaristilla olisi vähän kysymyksiä. Ostin tuossa e61 -04 530da:n ja nyt kun olen lueskellut näitä inpa ym. diagnostiikka ketjuja niin tuntuu että noita sovelluksia on noin miljoona ja mistään ei tahdo löytyä suoraan että mitkä ohjelmat pitäisi ladata.
Sen verran olen saanut selville että olen tilannut ebay:n kautta INPA K+CAN USB kaapelin ja sen mukana tulee ilmeisesti joku levy.. mutta kun koneeni levyasema on rikki niin olisi voinut netistä latailla ohjelman jo valmiiksi mutta kun ei tiedä mikä noista nyt pitää ladata ja millä ohjelmalla tekee mitäkin.
Kun on INPA, GT1?, DIS?, EDIBAS? yms. ja kaikista vielä hurja määrä eri versioita.
Osaisiko joku vähän selventää mikä tekee mitäkin ja mikä versio minulla mistäkin pitäisi olla jos halua lukea vikakoodeja ja nähdä eri antureiden antamia arvoja? Läppäri vaihtoehtoina on xp:llä varustettu miniläppäri tai win10 varustettu läpyskä.
Comment
-
-
Originally posted by geeteevee View PostUudella bemaristilla olisi vähän kysymyksiä. Ostin tuossa e61 -04 530da:n ja nyt kun olen lueskellut näitä inpa ym. diagnostiikka ketjuja niin tuntuu että noita sovelluksia on noin miljoona ja mistään ei tahdo löytyä suoraan että mitkä ohjelmat pitäisi ladata.
Sen verran olen saanut selville että olen tilannut ebay:n kautta INPA K+CAN USB kaapelin ja sen mukana tulee ilmeisesti joku levy.. mutta kun koneeni levyasema on rikki niin olisi voinut netistä latailla ohjelman jo valmiiksi mutta kun ei tiedä mikä noista nyt pitää ladata ja millä ohjelmalla tekee mitäkin.
Kun on INPA, GT1?, DIS?, EDIBAS? yms. ja kaikista vielä hurja määrä eri versioita.
Osaisiko joku vähän selventää mikä tekee mitäkin ja mikä versio minulla mistäkin pitäisi olla jos halua lukea vikakoodeja ja nähdä eri antureiden antamia arvoja? Läppäri vaihtoehtoina on xp:llä varustettu miniläppäri tai win10 varustettu läpyskä.
INPA:lla näet kaikki vikakoodit ja anturien live-datat voit katsella. Jos käytät vain INPAA melkein kaikki softaversiot käy. Googlella löytyy asennusohjeet ja yleensä myös linkki sopivaan asennuspakettiin. INPA toimii hyvin sillä xp koneellakin, DIS voi olla melkoisen hidas sillä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostOnko se portti oikeasti com1:ssä?
Voi vaikuttaa kummasti jos ei siellä olekkaan kaapelia.61 Ford
79 HD
Comment
-
-
Originally posted by Tuukkaw View PostAinakin kun johdon tökkää läppäriin kiinni niin tulee laitehallintaan teksti Usb Serial Port (COM1). On kyllä vaikein ohjelma asentaa mitä vastaan tullut.
Halusiko tuo ihan oletuksena tehdä Usb seriaalista COM1:n?
Yleensä nuo haluavat olla jotain ihan muuta. Vaarana on että laitteistolla on com 1-4 osoitteet käytössä vaikka fyysistä porttia ei olisikaan.
Comment
-
Comment