Onko kellään M60 veiviä irrallisena? Tarvis tietää veivien leveys :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60/M62 kysymyksiä II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by jannmann View PostArrowin sivuilta varmaan näkis kans. Tuskin heittää paljon vakiosta.
Leveys varmaan alapäästä?Last edited by peto2; 27-03-2015, 21:09.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Gedd View PostHuohotinmysteeri.
Huohotin pitää erilaisia ääniä ja värinöitä, pärisee oikein kunnolla ja tuntee kädellä vahvan värinän huohottimen takaa kun kokeilee. Sitten kun sitä napauttaa niin joskus ääni ja värinä häviää ja ujellus siirtyy keskelle imusarjaa.
Huohotin on uusi ja varmistin vielä äsken että kalvo on puhas.
Onko tuon huohottimen kannalta olennaista että imusarjan etuosaan tuleva putki tiivistyy tiukasti huohottimeen (onko imusarjan etuosassa jonne putki menee isompi alipaine tms?) vai mikähän tuossa nyt voisi olla...?
Comment
-
-
Potilas on e39 535ia -99 230tkm saksantuonti. Ei aina tahdo käynnistyä, pyörittää muttei starttaa. Kylmänä toimii hyvin. Pari kertaa sammunut kesken ajon, kun starttaa muutaman kerran lähtee. Akku testattu on kunnossa, sanovat kyllä että purkaa akkua. Lataus kunnossa 14v.
vikakoodit: 113camshaft sensor
140output thermostat map cooling
13 oxygen sensors- heater for cat
5 oxygen sensors-heater for cat (bank2)
33 camshaft control
Nokka-akselien asentoanturit (ilm 2kpl) tilaan maanantaina ja vaihdetaan. Onko väliä otanko kl-varaosista vai marmorilta? Mitä mieltä muista koodeista?
Ja miten kulutusmittarin saa nollattua? Kun viiksen napista painelee kulutuksen kohtaan ja pitää nappia pohjassa tulee teksti prog ja mankan nappien tekstit vaihtuu mutta nollaaminen ei onnistu.
Comment
-
-
Originally posted by 28schnitzer View PostPotilas on e39 535ia -99 230tkm saksantuonti. Ei aina tahdo käynnistyä, pyörittää muttei starttaa. Kylmänä toimii hyvin. Pari kertaa sammunut kesken ajon, kun starttaa muutaman kerran lähtee. Akku testattu on kunnossa, sanovat kyllä että purkaa akkua. Lataus kunnossa 14v.
vikakoodit: 113camshaft sensor
140output thermostat map cooling
13 oxygen sensors- heater for cat
5 oxygen sensors-heater for cat (bank2)
33 camshaft control
Nokka-akselien asentoanturit (ilm 2kpl) tilaan maanantaina ja vaihdetaan. Onko väliä otanko kl-varaosista vai marmorilta? Mitä mieltä muista koodeista?
Ja miten kulutusmittarin saa nollattua? Kun viiksen napista painelee kulutuksen kohtaan ja pitää nappia pohjassa tulee teksti prog ja mankan nappien tekstit vaihtuu mutta nollaaminen ei onnistu.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostJos auton meinaat saada toimimaan niin alkuperäisvalmistajan valmistamia antureita ainoastaan kannattaa ostaa. Ostopaikkana voi toimia myös kl, riippuen siitä mitä myyvät.
Comment
-
-
Mikäs seuraavaksi syyniin M62TU jos tyhjäkäynniltä survaisee nopeasti kaasun pohjaan niin yskäisee kerran ja sitten lähtee ja todennäköisesti samaan liittyvä vika kun paikallaan hieman nostaa tasakaasulla kierroksia niin röpeltää putkessa ja kierrokset humppaa hieman? Jostain syystä siis pätkii mutta vain näissä mainituissa tilanteissa.
Muuten toimii 100% kuten pitääkin, jos kaasua painaa inasen hitaammin pohjaan tai kun on kuorma päällä, ei mitään ongelmia. Vain ilman kuormaa paikallaan.
Tulpat vaihdettu, imuvuodot tarkastettu ja bensansuodatin uusittu. Ei anna koodeja. Jakopää tehty. Imusarjan tiivisteet, huohotin ja alipaineletkut uusittu.
Voiko puola oireilla noin? Luulisi että kuormallakin pätkisi jos puola.
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostOnko jokaiseen m62 pataan omat suuttimet vai käykö ristiin..? Hakusessa ois pari suutinta m62b35, vanokseton... saa tarjota privaanF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Onko kenelläkään Tampereen lähistöllä ylimääräistä varmuudella hyvin toimivaa 9/98-> maffia lainata? Heräsi epäilys että onkohan maffi menossa kun long term fuel trimit molemmissa lohkoissa -8.
Edit: No jos ajattelis ihan ite, niin voisi päätellä että rikkinäinen maffi veisi fueltrimmit plussan puolelle. Eli lienee tuo jonkun kuiteista näkyvän nyrkkipajan 400 euron "teho-ohjelmointi" josta ei ole tarkempaa tietoa laittanut vähän liikaa soossia koneeseenLast edited by Gedd; 02-04-2015, 06:51.
Comment
-
-
Tyhjäkäynti vai kierroksilla? Tyhjäkäynnillä miinus vois merkitä vuotavaa suutinta tai bensanpaineen säädintä.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostTyhjäkäynti vai kierroksilla? Tyhjäkäynnillä miinus vois merkitä vuotavaa suutinta tai bensanpaineen säädintä.
Pysyy samana siitä riippumatta antaako höristä tyhjäkäynnillä tai pitää kierroksia korkeammalla.
Suuttimien vuodosta ei muuta tietoa muuta kun että pian ajon jälkeen otin bensakiskon ylös eikä yksikään suutin ollut kostea, että täysin auki ei ole jäänyt. Ja molemmissa lohkoissa on samat trimmit eli pitäisi vuotaa yhtä paljon molemmilla puolilla.
Mitenkäs tuota bensapaineen säädintä voisi testata, ei ole painemittaria itsellä.
Saattaisi liittyä tuo rikkaalla käyntiin viittaava fueltrimmi jotenkin siihen, että kun tyhjäkäynniltä polkaisee nopeasti kaasun pohjaan niin kone aivan aavistuksen empii/yskäisee ja paukauttaa putkessa ja tulee kunnon bensankatkuinen tumma pilvi putkenpäästä.
Tai sitten on tosiaan se jonkun pajan ohjelma vedetty turhan rikkaalle?
Edit: Eikös näissä ole bensanpaineen säädin filtterissä? Juuri uusittu oem filtterillä ja alipaineletku joka sille tuli tuntui olevan ehjä.Last edited by Gedd; 02-04-2015, 11:20.
Comment
-
Comment