Hävettää muutenkin ajella tuolla, niin ei kehtaa erikseen mainostaa enempi mallia nojoo, Vectra 1,6 ecotecki.
Eli vaihdellaan ensiksi lambda ja ilmansuodatin ja ihmetellään sitten lisää. Kiitos avusta.
Kävi ajatusvirhe. Seos on siis kierroksilla selvästi laihalla - ei rikkaalla. Ilmansuodattimen voi oikeastaan unohtaa, mutta polttoaineensaati kannattaa tarkistaa (suodatin). Lisäksi sytytyspuoli kannattaa tarkistaa.
Lambda on silti veikkaukseni.
Lähtisin ooppelista katteleen ne imuvuodot uudestaan. Jos tyhjäkäynnillä happi on pienempi ku kierroksilla niin eiköhän tuo ennen konetta jostain ilmaa vedä, tai sitten kannessa joku häikkä ja joku pytty käy vituillaan ja ihmeen kaupalla ei mene rikkaalle.
Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Lähtisin ooppelista katteleen ne imuvuodot uudestaan. Jos tyhjäkäynnillä happi on pienempi ku kierroksilla niin eiköhän tuo ennen konetta jostain ilmaa vedä, tai sitten kannessa joku häikkä ja joku pytty käy vituillaan ja ihmeen kaupalla ei mene rikkaalle.
Kiitos kaikille vääräuskoista auttaneelle. Vaihdoin eilen yöllä lambdan tuohon keksintöön ja läpmen. Ei tosin millään huippu arvoilla, mutta kuitenkin. Eli seuraavaksi imuvuotojen kimppuun.
Pakko vielä sohaista ampiaispesää, mutta ei tuo ooppeli ihan oikeasti nyt niin paska-auto ole Kohtuullisen tasainen kyyti halvalla. Eikä vie paljon bensaa
putkessa voi olla vuoto pakosarja-kattien välisessä olevassa liitoksessa, mutta jotain muutakin vissiin on pielessä? viimeks oli boschin tulpat ja vaihoin ngk voiko toisaan nuo vaikuttaa, oon ainakin kuullu väittelyitä tuosta vuosi sitten mitattu hyvät arvot... apuja?
Auto on uitettu, joten paperit on kastunu ja tulostusmuste hävinny Vahva veikkaus, että Hc:t ainakin on koholla. Jospa nimimerkki Pulkkinen viitsisi kertoa vähän enemmän päästöongelmistaan.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Saako lambda-arvo olla mitä tahansa nykyään kun 1,116 hyväksytään, rajat pitäisi olla 0,97-1,03 :think
Tyhjäk. O2 yli 2, vuotaako putki ? Mikä siinä HC:ssä ihmetyttää, kuitenkin vanha paljon ajettu katiska ?
Saako lambda-arvo olla mitä tahansa nykyään kun 1,116 hyväksytään, rajat pitäisi olla 0,97-1,03 :think
Tyhjäk. O2 yli 2, vuotaako putki ? Mikä siinä HC:ssä ihmetyttää, kuitenkin vanha paljon ajettu katiska ?
Tyhjäkäynnillä lambdaa ei huomioida siksi sillä ei ole mitään väliä
Ajattelin vaan kun HC raja on 100 niin tarviiko huolestua kun tyhjäkäynnillä on HC 80.
Tarvitsee kun lambdakin on noin reilusti pielessä. Käytännössä siellä on palaminen aika heikkoa, joko yhdessä pytyssä tai yleensä koko koneessa. Soppaa kuluu ylimääräistä ja päästöt jää kintaalle.
Comment