Mitä käytännön eroja on m50 vanos ja b28 kansilla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2019
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ooopeee View PostSama osanumero niin ei pitäs eroja olla raaka kansissa.
(m50)b25:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-Sedan/Europe/325i-M50/L-M/jan1993/browse/engine/cylinder_head/Cylinder Head | BMW 3' E36 325i M50 Europe
vanosyksiköllä on ainakin sama numero.e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
-
https://www.realoem.com/bmw/enUS/par...&q=11121703637
Entiiä kumpi nyt ei osaa käyttää tota realoemiaVW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Mitens porukka on hoitanut polttoaineen suodatuksen? Mulla tulee Walbron Hellcat tankkipumppuun se esisuodatin, mutta mikäs linjaan kannattaisi laittaa, että virtaus ei häiriinny jne?
Vakiolinjoilla mennään muuten tässä vaiheessa ja polttoaineena E85.
Lähinnä siis onko jokin vakiotyppinen suodatin mitä voisi käyttää.Last edited by peltju36; 30-08-2019, 15:44.
Comment
-
-
Originally posted by peltju36 View PostMitens porukka on hoitanut polttoaineen suodatuksen? Mulla tulee Walbron Hellcat tankkipumppuun se esisuodatin, mutta mikäs linjaan kannattaisi laittaa, että virtaus ei häiriinny jne?
Vakiolinjoilla mennään muuten tässä vaiheessa ja polttoaineena E85.
Lähinnä siis onko jokin vakiotyppinen suodatin mitä voisi käyttää.
Comment
-
-
Originally posted by peltju36 View PostMitens porukka on hoitanut polttoaineen suodatuksen? Mulla tulee Walbron Hellcat tankkipumppuun se esisuodatin, mutta mikäs linjaan kannattaisi laittaa, että virtaus ei häiriinny jne?
Vakiolinjoilla mennään muuten tässä vaiheessa ja polttoaineena E85.
Lähinnä siis onko jokin vakiotyppinen suodatin mitä voisi käyttää.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by lammenmosku View PostTarkotus olis toullanen E36 M50B25 Vanos peli ahtaa. Mitään älyttömiä tehoja ei oo hakusessa ja budjettikin on rajallinen. Holsetin HX35 oli suunnitelmissa jollain 0.8 ahdoilla. Onnistuuko sen säätäminen vakio eculla ja puolilla?
Sitä vakioecua "säädetään" vaihtamalla sinne eprom eli lastu. Tämä on normiharrastajalta yleensä tekemätön paikka. Moates-niminen firma myy kyllä eprom emulaattoria jonka avulla saa hierottua kartat mutta senkin hinta on 175 dollaria eikä laite sovellu pysyvään asennukseen.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostSitä vakioecua "säädetään" vaihtamalla sinne eprom eli lastu. Tämä on normiharrastajalta yleensä tekemätön paikka. Moates-niminen firma myy kyllä eprom emulaattoria jonka avulla saa hierottua kartat mutta senkin hinta on 175 dollaria eikä laite sovellu pysyvään asennukseen.
Comment
-
-
Originally posted by lammenmosku View PostMikähän sit olis ton ecun suhteen paras vaihtoehto tälläselle budjetti rakentajalle joka ei ymmärrä niistä vähääkään?
Tai sitten Vauhtivaunu tai pazi88 tekee sulle laitteenE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Nyt olis hommat pian sillä mallilla, että pääsee mäntiä ja kankia asentamaan.
Kysymys liittyykin männänrenkaiden katkosvälyksiin. Yritin etsiä tietoa, mut mitään selventävää vastausta en löytänyt. Millasia välyksiä porukka on noihin turbo setuppeihin vakiomännillä laittanut? Tehtaan specsin ylärajahan vaparina on sen 0.4mm ja vähintään sen nyt laitan.
Tuli vastaan volvo-miesten foorumilla tällänen taulukko vakio männille :think
Sitä en sitten tiedä onko verrattavissa Bmw mäntiin.
Kolvringsgap:
0.35 mm - < 350 hk
0.40 mm - 350 - 400 hk
0.45 mm - 400 - 450 hk
0.50 mm - 450 - 500 hk
0.55 mm - 500 - 550 hk
0.60 mm - 550 hk >
Lohko on b25nv vakioporauksella, m52tu vakiomännät, tehoa suunnitelmissa 500hv.
Comment
-
-
Originally posted by peltju36 View PostNyt olis hommat pian sillä mallilla, että pääsee mäntiä ja kankia asentamaan.
Kysymys liittyykin männänrenkaiden katkosvälyksiin. Yritin etsiä tietoa, mut mitään selventävää vastausta en löytänyt. Millasia välyksiä porukka on noihin turbo setuppeihin vakiomännillä laittanut? Tehtaan specsin ylärajahan vaparina on sen 0.4mm ja vähintään sen nyt laitan.
Tuli vastaan volvo-miesten foorumilla tällänen taulukko vakio männille :think
Sitä en sitten tiedä onko verrattavissa Bmw mäntiin.
Kolvringsgap:
0.35 mm - < 350 hk
0.40 mm - 350 - 400 hk
0.45 mm - 400 - 450 hk
0.50 mm - 450 - 500 hk
0.55 mm - 500 - 550 hk
0.60 mm - 550 hk >
Lohko on b25nv vakioporauksella, m52tu vakiomännät, tehoa suunnitelmissa 500hv.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment