Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ooopeee
    replied
    Bcr8es ajoin about 10tkm vakio kärkivälillä ja e85. Kärkiväli ei ollut kulunut yhtään kun tarkistin ja aika rajua launchia myös käytetty. 700hv

    Leave a comment:


  • anttti
    replied
    Originally posted by EtuX View Post
    Tämä on kyllä tiedossa. Luulo oli että näinkin löyhässä moottorissa olisi mennyt tuo bcpr7es joka oli käytössä usemman kesän mutta siirrytään siis kylmempään senkin osalta
    Kyllä toi on soiva tulppa näihin vehkeisiin. Millainen kärkiväli oli?

    Leave a comment:


  • EtuX
    replied
    Originally posted by Freak View Post
    Tulpan pitää olla riittävän kulmä, ettei se ala hehkumaan.
    Tämä on kyllä tiedossa. Luulo oli että näinkin löyhässä moottorissa olisi mennyt tuo bcpr7es joka oli käytössä usemman kesän mutta siirrytään siis kylmempään senkin osalta

    Leave a comment:


  • Freak
    replied
    Tulpan pitää olla riittävän kulmä, ettei se ala hehkumaan.

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Denso q22pr-u, ngk bcpr7es tai ngk bkr8eix ainakin, itse en ole iridiumia testannut kun hyvin on pelannut tuolla halvalla kupari tulpalla kesän jos toisenkin

    Leave a comment:


  • EtuX
    replied
    Originally posted by ihenkkaz View Post
    Eli oisko nakua ja räks

    Vuosia ajanu 2.5 vanos männillä eikä vielä oo sulanut nuilla läskiremmeillä, 664/812 napadynossa nyt viimeks
    Hyvinhän ne tuntuis siis kestävän, muualla siis vika Hehkusytytys todennäköisesti käynyt kun tullu ihan reikää keskelle mäntää eikä nakutuksen jälkiä ole ollut havaittavissa. Mitäs tulppia täälä väki käyttää, siinäpä se taitaa olla pää syy hehkusytytykselle kun ei moottorissa karstaakaan ole ollut :think

    Leave a comment:


  • ihenkkaz
    replied
    Originally posted by EtuX View Post
    Vähällä meni vituiksi, kaivelin penkkilapun niin sieltähän löytyi 554nm 0.9bar ja kesän mittaan tais päineet päätyä lähemmäs 1.5
    Eli oisko nakua ja räks

    Vuosia ajanu 2.5 vanos männillä eikä vielä oo sulanut nuilla läskiremmeillä, 664/812 napadynossa nyt viimeks

    Leave a comment:


  • EtuX
    replied
    Originally posted by naikou View Post
    550nm on varmaan hyvä turvarajana vakio männällä jos haluaan kesän päästellä suht huoletta

    Sulaminen taitaa johtua muusta kun tehosta, onhan vakio alakerralla ajettu aika huikeilla tehoilla pelkän kansipahvin päivityksellä

    Vähällä meni vituiksi, kaivelin penkkilapun niin sieltähän löytyi 554nm 0.9bar ja kesän mittaan tais päineet päätyä lähemmäs 1.5

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    550nm on varmaan hyvä turvarajana vakio männällä jos haluaan kesän päästellä suht huoletta

    Sulaminen taitaa johtua muusta kun tehosta, onhan vakio alakerralla ajettu aika huikeilla tehoilla pelkän kansipahvin päivityksellä
    Last edited by naikou; 27-01-2023, 19:19.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Niin, millä tavalla se mäntä sitten hajoaa, kun se hajoaa normaalien olosuhteiden vallitessa? Minä näkisin että se alkaa hajota palasiksi murtumalla? Mene ja tiedä.

    Mutta useinhan kestävämmät osat mahdollistaa sen, että vaikka palotilassa tapahtuu välillä jotain hallitsematonta, niin osat kestävät sen.

    Leave a comment:


  • Freak
    replied
    Jos mäntä sulaa, niin eikö siellä pytyssä silloin ole tapahtunut hehkusytytystä? Siihen ei vaikuta voimat eikä tehot silloin,vaan jonkun osan hehkuminen. Se pitäisi selvittää ensin tai sama zumba alkaa pian uudelleen.

    Leave a comment:


  • Takalo_kari
    replied
    Originally posted by EtuX View Post
    Vajaa 500horsea niin on alkanut vakio mäntä sulamaan, männänrengas välit onkin sitten hajonnut ihan väärinkäytöstä

    E85 ja aavistuksen vakiota matalampi puristus athenan pahvilla.
    Tämä on nyt joko höpöhöpöä tai sitten tullut kirjoitusvirhe, tarkoititko 500Nm? teho ei riko mitään. teho = työ x aika

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by naikou View Post
    Joo ja 84mm varmaan iskunpituus, 75mm iskulla 140mm veivillä tuo kyseinen mäntä jää reippaat 4mm liian alas
    Joo pahoittelut, eipä osunu mieleen että mitotus osuu tosiaan aikalailla kohdalleen myös 75mm iskulla kun vaan laittaa vieläkin pitemmän kangen.

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Mm. Minulla. 140mm kanki, ellen ole pahasti jo latvastani lahonnut
    Joo ja 84mm varmaan iskunpituus, 75mm iskulla 140mm veivillä tuo kyseinen mäntä jää reippaat 4mm liian alas

    Leave a comment:


  • EtuX
    replied
    Originally posted by ihenkkaz View Post
    Mitäs ne vakiot kestää ennenku hajoo tehoon?
    Vajaa 500horsea niin on alkanut vakio mäntä sulamaan, männänrengas välit onkin sitten hajonnut ihan väärinkäytöstä

    E85 ja aavistuksen vakiota matalampi puristus athenan pahvilla.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎