Vielä sen verran kysymystä että:
Oletteko laittaneet noita tulppaus sarjoja? vai vaan poistanut ne lituskat osat ja jättäneet tangot? entä jättänyt sen pyörittävän tangon ja servon kiinni?
Rikkoutuvat imusarjan läpät - tietoa kerätään - taistelu BMW:tä vastaan
Collapse
X
-
Originally posted by jeremyc View PostTattis spetke ja antza!
Ei meinaan huvittais heti pettyä tähän bayernilaiseen tuotokseen.Enkä varmasti joudukkaan. Nyt jo niin positiiviset kokemukset 500km ajon jälkeen.
Leave a comment:
-
-
Tattis spetke ja antza!
Joo kyllä se niin on että kunhan kotia pääsen niin aukeaa pelti ja ruvetaan hommiin. (sekä läppien poisto että jakopään tsekkaus) Ei meinaan huvittais heti pettyä tähän bayernilaiseen tuotokseen.Enkä varmasti joudukkaan. Nyt jo niin positiiviset kokemukset 500km ajon jälkeen.
Sen verran viellä, että Laakkoselt kun kysyin auton huoltohistoriaa itswlleni, niin samalla kysäsin läpistä (ennen kuin käännyin btcf:n puoleen), ja kuinkas ollakkaan seltä huoltopäällikkö vasta että ei siellä ole minkäänmoisia läppiä enään, että ei ole sitä vaaraa että konerikkoa tulisi.... Hyvä siis että olin skeptinen ja tulin tänne huutelemaan.
Leave a comment:
-
-
Itse nappasin imusarjan pöydälle 520d 2009 N47 moottorillisesta. Läpät oli tosiaan erí tavalla toteutettu kuin näissä M-sarjalaisissa. Kyllä saa olla ihme, että ne läpät sieltä lähtee liikenteeseen!! Jokatapauksessa kun imusarja oli pöydällä niin lukitsin läpät aukiasentoon. Väljyyttä akselin läpivienneissä oli yhtäpaljon kun katselin 2011 vuotisen 320d:n imusarjaa kun oli kannentiiviste mennyt ja siinä oli kilsoja 12tkm.
Leave a comment:
-
-
Mikähän tässä on niin hankalaa?
Läpät poijes, ja elämä jatkuu. Läppien poiston kustannuskin on samaa luokkaa kuin jos täällä kyselisi, että tankkaisko tankin täyteen...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kaikkone View PostTyhmää kysyä mutta M47N2 Kone E87, 118d :ssä Siinäkin läpät?, ilmeisesti jos ostan liikkeestä kannattaa ajella se puolvuotta ja sit vasta poistaa läpät vai kantsiiko heti?, autolla ajettu n 180tkm
Ei se homma ihan niin mene, kyseessä jo kuitenkin vanha auto jolla ajettu lähemmäs 200tkm. Joten itse joudut myös maksumieheksi, joten EI kannata.
Originally posted by jeremyc View PostEli meikäläisestä tuli eilen ensimmäistä kertaa elämässäni bemaristi kun ostin 11/2009 rekisteröidyn E60 LCI 520d:n automaattilaatikolla. Koneesta löytyy potkua ujot 177hv.
Ennen auton hankintaa luin (jostain) netistä että tämä kyseinen imusarjan läppä -ropleema olisi noissa "isommissa" koneissa, mutta tätä ketjua luettuani huomasin että kaikissa muissa paitsi 525:ssa olisi tämä.
Joten saisinko joltain valaistuneen tiedon siitä, että näinköhän tässä meikäläisen hankinnassa olisi tälläinen vaara olemassa.
Mittarissa siis 210tkm, ja täytyy alkaa työskentelemään pellin alla samantien mikäli tälläinen riski ilmenee.
Kiitos jo etukäteen!
Noissa on läpät toteutettu eri tavalla kun noissa vanhemmissa. Tosin onhan maailmalta kuulunut juttuja, että niissäkin olisi jotain ongelmia ollut, mutta ei siinä määrin lähellekkään kuin vanhemmissa moottoreissa.
Mielestäni tapaus tai jokunen ei tee vielä tyyppivikaa autojen määrään nähden. Tulevaisuus toki näyttää sitten lisää, miten tulee käymäänLast edited by Spetke; 02-03-2012, 14:35.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jeremyc View PostVarmaan tähänkin kysymykseen on vastattu aiemmin tässä ketjussa, mutta näitä kaikkia sivuja en ehdi millään alkaa lukemaan läpi!
Eli meikäläisestä tuli eilen ensimmäistä kertaa elämässäni bemaristi kun ostin 11/2009 rekisteröidyn E60 LCI 520d:n automaattilaatikolla. Koneesta löytyy potkua ujot 177hv.
Ennen auton hankintaa luin (jostain) netistä että tämä kyseinen imusarjan läppä -ropleema olisi noissa "isommissa" koneissa, mutta tätä ketjua luettuani huomasin että kaikissa muissa paitsi 525:ssa olisi tämä.
Joten saisinko joltain valaistuneen tiedon siitä, että näinköhän tässä meikäläisen hankinnassa olisi tälläinen vaara olemassa.
Mittarissa siis 210tkm, ja täytyy alkaa työskentelemään pellin alla samantien mikäli tälläinen riski ilmenee.
Kiitos jo etukäteen!
- Antti -
Leave a comment:
-
-
Varmaan tähänkin kysymykseen on vastattu aiemmin tässä ketjussa, mutta näitä kaikkia sivuja en ehdi millään alkaa lukemaan läpi!
Eli meikäläisestä tuli eilen ensimmäistä kertaa elämässäni bemaristi kun ostin 11/2009 rekisteröidyn E60 LCI 520d:n automaattilaatikolla. Koneesta löytyy potkua ujot 177hv.
Ennen auton hankintaa luin (jostain) netistä että tämä kyseinen imusarjan läppä -ropleema olisi noissa "isommissa" koneissa, mutta tätä ketjua luettuani huomasin että kaikissa muissa paitsi 525:ssa olisi tämä.
Joten saisinko joltain valaistuneen tiedon siitä, että näinköhän tässä meikäläisen hankinnassa olisi tälläinen vaara olemassa.
Mittarissa siis 210tkm, ja täytyy alkaa työskentelemään pellin alla samantien mikäli tälläinen riski ilmenee.
Kiitos jo etukäteen!
Leave a comment:
-
-
Tyhmää kysyä mutta
M47N2 Kone E87, 118d :ssä Siinäkin läpät?, ilmeisesti jos ostan liikkeestä kannattaa ajella se puolvuotta ja sit vasta poistaa läpät vai kantsiiko heti?, autolla ajettu n 180tkm
Leave a comment:
-
-
Kova jätkä ei arvaile tällaisia ollenkaan, vaan ottaa silmän käteen ja katsoo sinne imusarjan alle, että löytyykö niitä läppia vai ei.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hanza View PostEi sitä voi nähdä rekisteriotteesta. Pitäs ton verran osata itekkii selvittää mikä moottorimalli on kyseessä omassa autossa.ei teho määrää olisi tarvinnut kysyä, 135kw lukee rekkariotteessa
Last edited by make2929; 13-02-2012, 20:33.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostTeoriassa kait pystyy otteestakin päättelemään. Eikös M57 ole 135kW ja M57N 150 kW :think
Leave a comment:
-
Leave a comment: