M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Meinasitko jostain suomesta löytää sellaista bensaa, että naku-antureille tulee käyttöä? :think
-
Joo. Pielmeier tarjos 4kpl 264€ toimituskuluineen. OEM anturi siis kyseessä.
Vanhassa Boschin anturissa oli samat numerot kun tuossa tarvikkeena olevasta, niin taidan niitä laittaa neljä tulemaan. Löysin toisen paikan jossa alle 50€ kipale.
Leave a comment:
-
No aidolta ainakin näyttää ja hintakin semmonen et vois olla.
noita on olemassa 2 ja 3 napasia, ihan ekoissa v8 on muistaakseni 3 ja sit myöhemmissä 2.
Leave a comment:
-
Onko nuo aitoja Boscheja vai kiinan kopioita? Ei viittiis kuraa laittaa paikalleen kun on niin ikävä vaihtaa jos ei toimi.
Paikallinen "merkkiliike" tarjos 90€/kpl ovh ja lopullista jäis 70-80€. Ootan vielä Pielmeierin tarjouksen. :think
Leave a comment:
-
Siinä nakuanturissa menee ne johtimet siinä muovikuoressa ja kun kuori halkee ni johtimet saattaa mennä poikki ja toiminta loppuu siihen. Luulisin että silleen ne yleensä hajoo.
kl:ssä oli noin 90€ muistaakseni se anturi, että pielmeieriä suosittelen.
Se yks ei irtoo ainakaan m60:stä ottamatta vesiputkee pois. Tuosta sinun tapauksesta en tiiä.
Leave a comment:
-
Nakutusanturi. Parin anturin kuori on halki. Rikki/vaihtoon, vai vaikuttaako ko kapineen toimintaperiaatteeseen?
Jos vaikuttaa, niin viisain laittaa kaikki 4 vaihtoon varmuuden varalle? Taitaa halvin olla pielmeier, tms.? Tarvikkeena ei näy saavan ja tuskin kannattaisi edes ottaakaan (kun ei tarvikeanturit muutenkaan näy kaikissa toimivan kunnolla)
Leave a comment:
-
Hae vaan uusi orkkis muovinen, se kestää taas seuraavat 10vuotta.. En ymmärrä mikä hinku jengillä alumiinisiin.
Leave a comment:
-
Mistä saa ostaa niitä alumiinisia termarin kotelon kansia m60:een?
löytyykö marmorilta ja jos löytyy ni, oisko osanumeroa heittää?
löysin jonkun puljun joka möi jossainpäin maailmaa noin 20€ tarvikekantta mut ei viittiis yhtä osaa tilata maailmalta.
Leave a comment:
-
Tuo on totta kyllä.Originally posted by Urpo_rotta View PostEihän toimiva visko jatkuvasti vatkaa, pyörii vaan hengessä mukana sillon ku ei oo tarvetta.
Sähköflektistä se etu että saa pakotettua päälle ikäänkuin ennakkoon jos vähän sudittelee yms.
Tulee myös koneen etuosaan tilaa kivasti ja tila helpottaa monessa asiassa. Ja esim minulle tulee sähköinen vesipumppu niin mahtuu kivasti kun ei propellia tarvitse varoa.
Leave a comment:
-
Eihän toimiva visko jatkuvasti vatkaa, pyörii vaan hengessä mukana sillon ku ei oo tarvetta.
Sähköflektistä se etu että saa pakotettua päälle ikäänkuin ennakkoon jos vähän sudittelee yms.
Leave a comment:
-
Aivan niinpäs onkin siinä oikealla hantin puolella jäähdyttimessä.Originally posted by zener View PostJäähdyttimen kyljessä on anturi kennon edessä olevalle flektille. Toiset kaksi on DME:lle ja mittaristolle.
Mitä vikaa sähköflektissä on viskoon verrattuna?
Vähemmän pyörivää massaa ja ei mene hukkavoimaa kokoaikaiseen pyörittämiseen.Last edited by MH motorsport; 05-03-2014, 09:01.
Leave a comment:
-
Originally posted by Jonsku View PostKevyt VP aiheuttaa tuon sammuilun. Looginen selistyskin sille löytyy siitä, että kun kampuran päässä on 10kg vähemmän massaa ei moottorinohjaus lykkää bensaa pyttyihin moottorijarrutuksessa kun se olettaa koneen pyörivän "omillaan". Nyt kevyen VP:n kanssa se kone ei pyörikään enään niin pitkään kun inertiaa on huomattavasti vähemmän.
Tähän avuksi joko karttojen rukkaus taikka ECU:n huijaaminen siihen että AC olisi päällä (nostaa tyhjäkäyntikierroksia + auttaa moottorijarrussa).
Putkessa paukutus johtuu uudesta putkistosta, moottorijarrutus / -rullaus alamäkeen hiemankin kuumemmalla koneella niin johan raikaa
Tämän olen kuullut sun projektista että kytkisi AC n päälle. Mitenkä itelle silloin aikoinaan tämän toteutit?
Leave a comment:
-
Jäähdyttimen kyljessä on anturi kennon edessä olevalle flektille. Toiset kaksi on DME:lle ja mittaristolle.
Leave a comment:
-
Sähköflekti? kamala humistin ilman mitään hyötyä :thinkOriginally posted by Pikkuvelii View PostMites kun koneessa on kaksi anturia vierekkäin vesitilassa, niin ohjaako toinen sähköflektiä ja toinen kertoo mittarille veden lämmön vai?
Sähköflelti pitäisi laittaa ja visko pois.
Autossa oli ilmastoinnin kennon edessä flekti ja johdot tuli siihen.
Ilmastoinnin flektin anturi on jäähdyttimessä. Koneessa olevat anturit on mittarille ja moottorinohjaukselle.
Leave a comment:
Leave a comment: