Voi kyllä pitää melko hyvin kiinni suuttimien o-renkaista.
Juu eilen tuolleen yritin, mutta aika tiukassa meinaa olla. Mutta kai sen uskaltaa vaan nostaa ku en ollu ihan varma jumittaako joku vai voiko voimalla vaan repiä irti.
Eipä taida olla kuin varashälytin ja se code toiminto. Pitää huomenna mitata vielä tuo kampiakselin asentoanturi varmistukseksi ettei sitten summan mutikassa tilaile osia
Mitä lueskelin muualtakin niin jos tuo anturi ei toimi moottori ei saa kipinää, bensapumppu ei pyöri sekä suuttimet eivät aukea -> sopii täydellisesti oireisiin.
Tuo code on nimenomaan osa ajonestoa. Itse otin kesällä akun kengät irti ja laitoin takas enkä tiennyt koodia niin ei tapahtunut moottorissa mitään kun käänsi virrat käynnistykseen.. Ajonesto estää polttoaineen syötön ja kipinän tietääkseni, mutta ainakin polttoaineen syötön, joten kurkkases samalla se rengas mistä joku jo mainitsi
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Tuo code on nimenomaan osa ajonestoa. Itse otin kesällä akun kengät irti ja laitoin takas enkä tiennyt koodia niin ei tapahtunut moottorissa mitään kun käänsi virrat käynnistykseen.. Ajonesto estää polttoaineen syötön ja kipinän tietääkseni, mutta ainakin polttoaineen syötön, joten kurkkases samalla se rengas mistä joku jo mainitsi
Tosiaan mittailin tuossa aikaisemmin tuon kampiakselin anturin ja se oli sökö, tänään vaihdoin ja laakista tulille taas
Tosiaan mittailin tuossa aikaisemmin tuon kampiakselin anturin ja se oli sökö, tänään vaihdoin ja laakista tulille taas
Selvä.. Pääasia oli, että vika löytyi Olikos paha homma vaihtaa? Sillä pitäisi itsekkin vaihtaa omaani varmuuden vuoksi jo nyt
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Selvä.. Pääasia oli, että vika löytyi Olikos paha homma vaihtaa? Sillä pitäisi itsekkin vaihtaa omaani varmuuden vuoksi jo nyt
Pitäisi olla simppeli homma, mutta omassa oli tuo anturin pultti niin jumissa että piti porata pois. Kuitenki ei muuta kuin liitin irti ja kuusiokolopultti pois niin anturi on kädessä, helpottaa jos ottaa alavesiletkun sekä ilmanputsarin kannen MAF:in kera pois.
Pitäisi olla simppeli homma, mutta omassa oli tuo anturin pultti niin jumissa että piti porata pois. Kuitenki ei muuta kuin liitin irti ja kuusiokolopultti pois niin anturi on kädessä, helpottaa jos ottaa alavesiletkun sekä ilmanputsarin kannen MAF:in kera pois.
Kiitokset tiedosta.. Missähän tarkalleen tuo anturi sijaitsee?
Tuli muuten mieleen, että onko näissä M60 koneissa "katti" konvertterit? Ja jos on kuten varmaankin on niin voiko niiden tilalle laittaa pelkkää putkea johon vetäsee happitunnistimelle/lambdaanturille kierteet ja paikan? Vai onko noita hemmetin mötiköitä pakko pitää tuolla kun omassa ne pitää ihan selvästi kauheata kolinaa/kohinaa nyt kun muu osa putkistoa on uusittu huippu laadulla
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Kiitokset tiedosta.. Missähän tarkalleen tuo anturi sijaitsee?
Tuli muuten mieleen, että onko näissä M60 koneissa "katti" konvertterit? Ja jos on kuten varmaankin on niin voiko niiden tilalle laittaa pelkkää putkea johon vetäsee happitunnistimelle/lambdaanturille kierteet ja paikan? Vai onko noita hemmetin mötiköitä pakko pitää tuolla kun omassa ne pitää ihan selvästi kauheata kolinaa/kohinaa nyt kun muu osa putkistoa on uusittu huippu laadulla
En viitsinyt uudestaan kuvaa laittaa tähän, mutta tuo kuva selvensi, että kiitokset tuosta! Jos tuon kuvan jälkeen ei olisi hiffannut niin sitten olisi pitänyt todeta, että pakko olla hidas hämäläinen..
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Jaahas,tuli hommattua moisella koneella oleva e34 m30.onko tuo ihan vaan sen olonen että tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla täristää vähän,vai onkohan separaattori menossa?huomennissa jos vaihtelis tulpat jne jos ei tasotu niin kannattaako suosiolla vaihtaa se öljyhimmeli?missäs päin mahtaa olla öljyntason anturi,valittaa välillä jostain oel sensorista,öljyä näky koneessa olevan ja lie vähälle öljylle joku muu varotus teksti?
Jaahas,tuli hommattua moisella koneella oleva e34 m30.onko tuo ihan vaan sen olonen että tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla täristää vähän,vai onkohan separaattori menossa?huomennissa jos vaihtelis tulpat jne jos ei tasotu niin kannattaako suosiolla vaihtaa se öljyhimmeli?missäs päin mahtaa olla öljyntason anturi,valittaa välillä jostain oel sensorista,öljyä näky koneessa olevan ja lie vähälle öljylle joku muu varotus teksti?
Tarkoititko M60B30? Jos näin niin itse olen ymmärtänyt, että pieni "tärinä" kuuluu kasikoneisiin.. Korjatkaa jos olen väärässä..
Öljytason anturi sijaitsee moottorin öljypohjassa.. Ei välttämättä tarkoita sitä, että koneessa olisi liian vähän öljyä vaan voi johtua myös siitä, että anturi ei saa singaalia kuten omassani kun joku äöykääpiö on leikannut johdot poikki. Jos tuon anturin haluat vaihtaa niin joudut öljypohjan irroittamaan, että pääset siihen käsiksi..
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment