Tänään purin plenumin pois alipaineletkujen vaihtoa varten ja huomasin että huohotinputkessa jonkin verran majoneesia. Onko s38 miten kova tekemään ylipäätänsä majoneesia?
Kuvan oikeassa laidassa näkyy syy miksi ei tänään lähtenyt käyntiin:think
Ja yksi yleiskuva
Onko s38 miten kova tekemään ylipäätänsä majoneesia?
Ihan normaaliahan tuo on. Toki riippuu paljon ajoista. Saman jumpan tein itsekkin viimekesänä ja jonkinverran majoneesia tuli letkuista ulos.
M5boardilla löytyy kanssa aiheesta jonkinverran juttua ja siellä on tullut vastaan kuvia missä on majoneesia jo todella paljon. Tosin ovat päivittäiskäytössä olevia autoja ja pätkäajoa.
Ihan normaaliahan tuo on. Toki riippuu paljon ajoista. Saman jumpan tein itsekkin viimekesänä ja jonkinverran majoneesia tuli letkuista ulos.
M5boardilla löytyy kanssa aiheesta jonkinverran juttua ja siellä on tullut vastaan kuvia missä on majoneesia jo todella paljon. Tosin ovat päivittäiskäytössä olevia autoja ja pätkäajoa.
Öljy vaikuttaa myös paljon majoneesin muodostukseen.
Oletteko lambda anturia vaihtanut, onko ollut vaikutusta mihinkään? Kuluva osa ja vaikuttaa seoksen säätöön.
Vaihdoin. Vanha oli ilmeisesti kunnossa kun käynnissä ei ollut mitään eroa. Vaihdoin sen ihan huollon vuoksi. Sille oli muistaakseni joku vaihtovälisuosituskin Boschilta.
Paljonko teillä on öljynlämmöt näillä keleillä? Maantie ja moottoritie sekalaisesti ajellen n.70astetta. Jos antaa monoa kunnolla niin nouseen lähelle 80. Ulkona +20.
Paljonko teillä on öljynlämmöt näillä keleillä? Maantie ja moottoritie sekalaisesti ajellen n.70astetta. Jos antaa monoa kunnolla niin nouseen lähelle 80. Ulkona +20.
Siinä ei koskaan öljyt lämmenneet kovinkaan nopeasti. Joskus kahvipöytäkeskustelussa joku arvioi että lauhdutin olisi kokoajan "päällä", jolloin ei lämpene tarpeeksi nopeasti. Voihan se toki olla sensorivikakin, mutta monesti sillä piti ajaa lähes 20km jotta "uskalsi" hanaa antaa.:think
Siinä ei koskaan öljyt lämmenneet kovinkaan nopeasti. Joskus kahvipöytäkeskustelussa joku arvioi että lauhdutin olisi kokoajan "päällä", jolloin ei lämpene tarpeeksi nopeasti. Voihan se toki olla sensorivikakin, mutta monesti sillä piti ajaa lähes 20km jotta "uskalsi" hanaa antaa.:think
Omassa lämpenee kohtuu nopsasti 80-90 asteeseen.
Köh, ne termit. Jäähdytin se on, lauhdutin on ilmastointilaitteissa.
Eiköhän siellä kuitenki termostaatti ole kiinni siihen asti kunnes moottori saavuttaa määrätyn lämpötilan, jolloin jäähdyttimessä ei silloin kierrä mitään tai ei ainakaan pitäisi.
Ei ne moottorit pintakaasulla lämpiäkään kuumaksi (ja nopeasti), kun ei sinne kakkuakaan syötä ja moottori joudu töihin.
Ex: E30 318iS M-Tech II, E34 525i, E28 518i Bavaria, E28 518i, E34 535i, E28 518, E30 318i, E34 535i + muut
Paljonko teillä on öljynlämmöt näillä keleillä? Maantie ja moottoritie sekalaisesti ajellen n.70astetta. Jos antaa monoa kunnolla niin nouseen lähelle 80. Ulkona +20.
Rauhallisessa ajossa just sen 70-80 astetta, ei tarvii kovin montaa ympyrää piirtää että nousee yli sataan asteeseen....
Köh, ne termit. Jäähdytin se on, lauhdutin on ilmastointilaitteissa.
Eiköhän siellä kuitenki termostaatti ole kiinni siihen asti kunnes moottori saavuttaa määrätyn lämpötilan, jolloin jäähdyttimessä ei silloin kierrä mitään tai ei ainakaan pitäisi.
Ei ne moottorit pintakaasulla lämpiäkään kuumaksi (ja nopeasti), kun ei sinne kakkuakaan syötä ja moottori joudu töihin.
Tarkoitettiin varmaan öljynjäähdyttimen termostaattia. Jos Se vittuilee, niin päästää öljyä jatkuvasti kiertoon ja öljyjen kestää lämmetä todella pitkään. Mutta pitkään niitä öljyjä saa kunnossa ollessaankin lämmittää normiajossa. Helposti s14 koneenkin kohdalla 15-20km ennen kuin lämmöt on sen 75.
Heittäkääs jotain arviota kun kone käy rikkaalla ja kylmänä tyhjäkäynti 800rmp ja lämpimänä 1200-1300
Imm ja lämpötila anturi vaihdettu, tyhjäkäynti venttiili toimii
Kokeiltu toisella eculla, lamda uusi oem osa, imuvuotoja etsitty starttipilotilla eikä löydy.
Se alipaine venttiili joka tulee hiilipöntöltä läppärunkoon on auki ja sen ohjaus on pelkkä???
Jos on jatkuvasti Auki niin selittäisi korkean tyhjäkäynin lämpimällä koneella mutta kylmänä?
Jos sen tulppaa niin kylmä kone hukkuu bensaan ja pudottaa pytyn tai kaksi välillä pois pelistä
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Comment