-Tyhjäkäynti n. 750rpm, ei seilaa, ei humppaa, käy kaikin puolin siististi
-Kiertää, toimii ja käy kovilla kierroksilla hyvin
-Tyhjäkäynniltä kun jalalla nostaa kierrokset n. 1000rpm ja pitää siinä, niin käynti alkaa seilata. Joskus enemmän ja joskus vähemmän laajalla skaalalla. Loppujen lopuksi tasaantuu itsekseen.
-Liikkeelle lähdettäessa ja kytkimen nostaessa alle 1500rpm kierroksilla kone "tumppaa" ennen liikkeelle lähtöä ja aiheuttaa todella helposti kenguru -efektiä(kierrokset laskee hetkellisesti n. 500rpm ja sitten nousee). Siististi liikkeelle lähtö on hankalaa kaasun kanssa alle 1500rpm. Ilman kaasua pelkällä kytkimen nostolla onnistuu normaalisti.
-Jos tyhjäkäynnillä polkasen kaasua nopeasti kuuluu suhahdus ja kone "nyykähtää" ennekö alkaa nostamaan kierroksia. Tarpeeksi nopeasti/useasti peräkkäin kaasua painettaessa koneen saa jopa sammumaan/tukehtumaan.
Tehty:
Ilmavuodot tutkittu moneen kertaan. ICV putsattu ja kumikärsät uusittu. Ei erikoisia ääniä ja maltillinen imu avattaessa öljykorkki. Vanoksen tiivisteet+venttiilikopan tiiviste uusittu. Ei vikakoodeja. MAF-putsattu.
Mm. jenkkifoorumeilla on tästä samasta onglemasta jauhettu todella paljon, mutta tuntuu ettei kukaan ole löytänyt ratkaisua. Kiinnostaisikin tietää, että esiintyykö tätä muilla foorumilaisilla? Toinen mikä kiinnostaa, niin onko kukaan oikeasti ostanut _uutta_ ICV:tä eikä vaan putsannut sitä?
Hyviä ideoita otetaan vastaan

Leave a comment: