Originally posted by alaska
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jasu View PostM50B25 vanos 140mm ja ilman 135mm.
Etan 9.0:1 männät ja etan 130mm veivit -885 kannen kanssa. Rutut alle 8.5:1 (kestävyydestä ei tietoa). Mulla olisi kyllä sopivat männät myynnissä, mutta taitaa olla liian kalliit.
Last edited by alaska; 13-10-2011, 14:07.Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Postmistä tiedän noista etan männistä ovatko 9,0:1 männät? veivit olivat 130mm
http://aijaa.com/v.php?i=000778866972.jpgE61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Postmistä tiedän noista etan männistä ovatko 9,0:1 männät?]
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostPistä hyvä kuva tänne männän laesta, tai mittaa montun syvyys. 9.0:1 männässä syvyys 3.5mm ja 10.2:1 männässä 2mm.
2x10 sentin kolikot hukkuu mäntien lakeen melkeen kokonaan joiden mitta yhdesä noin 4mm elikkäs 9.0:1 männät näyttäysi olevan
tämäkö olisi siis valmis setti 885 kannen kanssa? :think en ymmärrä jos puristukset 11,0:1 tuon 731 kannen kanssa?
niin puristukset 885 kannen kanssa tippuisi 8,5:1 suuntaan :think
onko muka niin paljon isommat palotilat?Last edited by alaska; 13-10-2011, 16:03.Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Post2x10 sentin kolikot hukkuu mäntien lakeen melkeen kokonaan joiden mitta yhdesä noin 4mm elikkäs 9.0:1 männät näyttäysi olevan
tämäkö olisi siis valmis setti 885 kannen kanssa? :think en ymmärrä jos puristukset 11,0:1 tuon 731 kannen kanssa?
niin puristukset 885 kannen kanssa tippuisi 8,5:1 suuntaan :think
onko muka niin paljon isommat palotilat?
Comment
-
-
Pistetääss ny tännekki ennenku aletaan toteuttamaan.
-Lohko , kansi ja nokka on m20b25 vakio
-Männät m50 vanos
-Kanget m50 non vanos (135mm)
Tarkoitus tuon setin kanssa pistää 81mm iskuinen kampura eli stroukata 2,7.
Ahtoja tulee olemaan n.1bar ja vakio kannentiivisteellä tarkoitus kasata jotta se siellä sulakkkeena olisi.
ilman mäntien sorvausta rutut ilmeisesti hieman yli 10 joka taitaa olla liikaa ahdettuun... kuinkas paljon noista vanos männistä uskaltaa sorvata vai uskaltaako? mieluusti ne rutut max 9,0.
vai mikäs olis järkevin combinaatio ?
Lueskelin topiccia läpi useamman kymmenen sivua mut ei vastaavasta KOKEMUKSIA löytynytE34 535 twincharged 709hv & 851Nm
Comment
-
-
Originally posted by marko84 View PostPistetääss ny tännekki ennenku aletaan toteuttamaan.
-Lohko , kansi ja nokka on m20b25 vakio
-Männät m50 vanos
-Kanget m50 non vanos (135mm)
Tarkoitus tuon setin kanssa pistää 81mm iskuinen kampura eli stroukata 2,7.
Ahtoja tulee olemaan n.1bar ja vakio kannentiivisteellä tarkoitus kasata jotta se siellä sulakkkeena olisi.
ilman mäntien sorvausta rutut ilmeisesti hieman yli 10 joka taitaa olla liikaa ahdettuun... kuinkas paljon noista vanos männistä uskaltaa sorvata vai uskaltaako? mieluusti ne rutut max 9,0.
vai mikäs olis järkevin combinaatio ?
Lueskelin topiccia läpi useamman kymmenen sivua mut ei vastaavasta KOKEMUKSIA löytynyt
miksi stroukkaat? jos pitäisit 2,5 kampuran niin puristuksethan olisivat ahdettuun kohdallaan? tai samalla kokoonpanolla ainakin noita toimiviksi kasattu tällä matikalla en jaksa ruveta laskemaan
joku oli maininnut tämmöiset taulukot
m20b20 20.74kg
m50b20 21.12kg
m20b23 24.00kg
m20b25 24.00kg
m50b25 21.94kg
m20b27 24.00kg
m52b28 24.85kg
m21d24 24.90kg
m51d25 23.98kg
81mm=eta/diesel kampura
76,8mm=b23 kampura
75mm=b25 kampura
66mm=b20 kampura.
niin mikä m21d24 kampurassa erona m20b27:kaan kun sama isku mutta melkeen kilo eroa painossa??Last edited by alaska; 17-10-2011, 20:29.Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Posteli sinulle on tulossa samanlainen setti suurinpiirtein kuin minulla mutta minulla etan lohko ja kun puristukset pitäisi saada alle 8,5:1 niin m50 135mm veiveille ei löydy oikeen mäntiä jolla noi puristukset olis maholliset :think
miksi stroukkaat? jos pitäisit 2,5 kampuran niin puristuksethan olisivat ahdettuun kohdallaan? tai samalla kokoonpanolla ainakin noita toimiviksi kasattu tällä matikalla en jaksa ruveta laskemaanE34 535 twincharged 709hv & 851Nm
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Postniin mikä m21d24 kampurassa erona m20b27:kaan kun sama isku mutta melkeen kilo eroa painossa??
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostEtan kampura valu ja dieselin tako.
ja nyt tarkoitan sitä että tehtaalla kun on tehty 100-200heppasta autoa
tako kampuraa varmaan mielummin käytetään? vai onko mitään seksuaalista merkitystä ?Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by Daa Daa View PostPerehdyppäs hieman dieselmoottorin toimintaan, niin eiköhän se selviä..Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Omaan koneeseen tulossa seuraavanlainen kokoonpano:
- M50 vanos männät (PK 32,55)
- M50 non-vanos kiertokanget (135mm)
- ETA-kampura (81mm)
- ETA-lohko (korkeus 206,2mm)
- 3mm MLS kannentiiviste
Jos oikein olen laskenut niin männät tulisi n. 1,85mm yli lohkon tason, onko tarvetta sorvata männistä tavaraa pois tuon kannentiivisteen kanssa?
Ja siis turbo käyttöön tulossa.
Comment
-
Comment