Originally posted by JJT
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Throttle View PostSelvä. Jyrsimään 2 milliä pois koloista? Paljonko kestää jyrsiä maksimissaan kun jos sattuu vaihtamaan vielä rajumman nokan?
Niin ja ahdettuna on oltava luonnollisesti paksumpi. Nyrkkisääntönä vetäisin hihasta että 8mm on minimi. Noin niikun kokemuspohjalta.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostMittaa männänlaen paksuus kolojen kohdalta. 5mm on minimi sen alle varmasti särkyy (tämän varmistin rallimiehiltä puhelimitse tänään).
Niin ja ahdettuna on oltava luonnollisesti paksumpi. Nyrkkisääntönä vetäisin hihasta että 8mm on minimi. Noin niikun kokemuspohjalta.
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostHarmi kun alakerta jo kasattuna.. No otetaan riski ja jyrsitään sokkona sen 3 millin pois.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Pari kysymystä heitän ilmoille kun söörtsillä en vastauksia löytänyt. Eli siis:
1. Millä stanssauksella on alkup. B23 lohko/moottori varustettu? Vkl tarkoitus lähteä hakemaan ja olisi mukava paikan päällä varmistaa. ( Sillehän ei voi sitten mitään jos sisuskalut on ajan saatossa vaihtuneet)
2. Tämän hetkisessä m20b20 koneessa on m50b20 suuttimet. Löytyisiköhän mistään netistä jotain sivustoa mistä näkisi nuo suutinkoot mallin perusteella. B20 ja B23 käyttää ilmeisesti samoja suuttimia joten tässä suhteessa ongelmaa ei synny. B23 moottorinohjuksessa kai on kuitenkin ohjelmoitu pitemmät aukioloajat suuttimille? Koneen mukana kyllä siis tulisi myös ECU.
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
Originally posted by Magirus View PostPari kysymystä heitän ilmoille kun söörtsillä en vastauksia löytänyt. Eli siis:
1. Millä stanssauksella on alkup. B23 lohko/moottori varustettu? Vkl tarkoitus lähteä hakemaan ja olisi mukava paikan päällä varmistaa. ( Sillehän ei voi sitten mitään jos sisuskalut on ajan saatossa vaihtuneet)
2. Tämän hetkisessä m20b20 koneessa on m50b20 suuttimet. Löytyisiköhän mistään netistä jotain sivustoa mistä näkisi nuo suutinkoot mallin perusteella. B20 ja B23 käyttää ilmeisesti samoja suuttimia joten tässä suhteessa ongelmaa ei synny. B23 moottorinohjuksessa kai on kuitenkin ohjelmoitu pitemmät aukioloajat suuttimille? Koneen mukana kyllä siis tulisi myös ECU.
23 6E C
9538241
Aikaisemman linkin perusteella siis seuraava kone: 23 6E C = LE-Jetronic, 110kW 9/83--->
Heräsikin uusi kysymys kun tuo moottorinohjausboksi on 0 280 001 301, eli ilmeisesti 139hp mallin boksi. Tätä edellä mainittua boksiahan on käytetty myös 320i/520i. Konehan on LE-jetti tuolla kylmärikastussuuttimella. Jos tuohon jostain löytää tuon 0 280 001 308 - numeroisen boksin (150hp malli) niin onko siitä jotain hyötyä?
Sekä palatakseni vielä tuohon 2. kysymykseen, mistä voisin löytää tietoa suuttimista joita on alunperin käytetty missäkin moottorissa? Onko esim. mahdollista laittaa tuohon M52B25 -moottorin suuttimet vai onko ne eri ohmiset vanhempien suuttimien kanssa?
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
kai ny joku osaa sanoo..
Originally posted by tuRbo View PostMoi! Jos laittaa e30 325ix:n lohkoon m20b23 kampuran ja m50 135mm kanget, Niin mitkä männät olis hyvät jos haluu puristukset mahdollisimman ylös?Last edited by tuRbo; 22-06-2013, 18:46.e30 325i M-tech II
Comment
-
-
Originally posted by tuRbo View PostKai ny joku osaa sanoo mitkä männät ois hyvät? Vai mitkä olis puristukset vakio 8:8.1 männillä?
Varmahan en ole, mutta luulisin että ne m50b25 männät pelittää?
Tietty niitä joutuu työstämään, koska iskupituus noussut parilla millillä.
m50 männäthän oli 135mm kankien kera, jos en ihan väärin muista.
Ja mitenhän se IX lohko eroaa tavanlohkosta?
Avustakaaa
Comment
-
-
Originally posted by Ezpej View PostVarmahan en ole, mutta luulisin että ne m50b25 männät pelittää?
Tietty niitä joutuu työstämään, koska iskupituus noussut parilla millillä.
m50 männäthän oli 135mm kankien kera, jos en ihan väärin muista.
Ja mitenhän se IX lohko eroaa tavanlohkosta?
Avustakaaa
http://www.btcf.fi/forum/showthread....272375&page=18
Edit nyt on se linkki.......Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by lazzze View Postkertokaas viisaat m20b20 poraus ja iskun pitää saada selville mikä on tuo auki oleva koneE61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
Comment