Originally posted by Pazi88
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
-
-
Originally posted by bemmeri View PostNäköjään kaikissa e36:ssa sama bensapumppu.
Ootteko nostanu bensanpaineita näissä "viri" b28:ssa, vai suuttimia vaihdellu? Vai riittääkö vakiosuuttimet/paineet noilla tehoilla mitä hieman kutitelluissa on?
3,2l ämmässä kovemmat bensanpaineet (oliko jotain 5bar kun aikonaan mittasin). Kai ne b-paineet nousee karvalakki e36:ssakin kun laittaa kireemmän säätimen. :think
Toimiiko 3,5 bar järjestelmään suunniteltu suutin oikein kovemmilla paineilla, vai meneekö joku pieleen, vaikka tuolla 5barilla?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostHyvin piisaa, tosin itsellä on m3 evon suuttimet kiinni+ güntherin ohjelma, paremmin se ylärekisterissä toimii. Läppiksethän se vaatis ja nokat vielä. Ja kunnon säädöt... Voi olla että käy nyt vähän rikkaan puolella :think
Katit vaan pois on paras ratkaisu, mutta ei katsurin mielestä.
Comment
-
-
Originally posted by Busch View PostJos oikeen rikkaalla käy niin katit kyllä sulaa ja menee tukkoon. Myös noi paremmit hengittävät kilpakatitkaan eivät kestä rikkaalle pääsy sulavat myös.
Katit vaan pois on paras ratkaisu, mutta ei katsurin mielestä.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostEikös kunnon säädöt olis paras ratkaisu?
Tätä itsekin ihmettelin. Reilusti bensaa ni paras teho? jollei moottorinohjausta säädetä uudelleen, isommista suuttimista on vain pelkkää haittaa.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostEikös kunnon säädöt olis paras ratkaisu?Originally posted by Urpo_rotta View PostTätä itsekin ihmettelin. Reilusti bensaa ni paras teho? jollei moottorinohjausta säädetä uudelleen, isommista suuttimista on vain pelkkää haittaa.Originally posted by Maili View PostKunnon seos mittari kiinni, niin silläkin alkajaisiksi näkee missä mennään.
E: Ohan se vähän nuhanen jos rauhallisesti pitkään ajelee, meneekö nuo katit sitte nii tukkeeseen?E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostSiis helpointa ois laittaa vakioboksi kii ja käydä säädättämässä. Tuotakaan purkkia ei muistaakseni kuin yksi kaveri säädä suomessa?? Ja seos mittariks laittais vaikkapa innovaten?
E: Ohan se vähän nuhanen jos rauhallisesti pitkään ajelee, meneekö nuo katit sitte nii tukkeeseen?
M5X-johdannaisiin koneisiin saa edelleen mm. Kdfi:n boksia, joka on täysin plug´n´play ja n. tuhat kertaa järkevämpi vaihtoehto, kuin vakioboksin uudelleen ohjelmointi jollain tietyllä hepulla kerta toisensa jälkeen, kun tekniikka muuttuu.
Ja tuon Innovaten laajakaistan paras paikka on kaupan hyllyllä. Toimii nimittäin hyllyn täytteenä huomattavasti helpommin, kuin seosmittarina autossa. Jos joku vielä tänä päivänä miettii laajakaistan valinnassa, unohtakaa se arpominen ja asentakaa PLX. Johdot kiinni ja anturi pakoputkeen - ei vaadi muuta.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Jep innovatea en kyllä itsekkään suosittele. Kaverilla näin semmosen toiminnassa ja kyllähän se 99% ajasta toimi oikein. Mutta esim. 600 km reissulla pukkas pari kertaa erroria. Toisella kerralla oli vaan err teksti näytöllä, mutta toisella kerralla heitti näyttämään aivan liian rikasta seosta ennen err tekstiä. Mukava kun tämä ois tapahtunu täyskaasuvedon aikana jossain turbovehkeessä ja väärin säädetty moottorinohjaus oiskin "korjannu" seosta aivan liian laihalle...
Niin ja onhan se reagointinopeus kilpailijoita nopeampi, kuten mainostetaan. Mutta tosi mukava seurata, kun seos vispaa koko ajan 13 ja 15 väillä, kun PLX keskiarvoistaa lukeman ilman turhaa vaihtelua.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Ei ne nyt mitään kulutustavaraa näissä m5x koneissa ole. Jossain aataminaikuisissa keinuvipuvehkeissä ne nyt kuluu eri malliin.
Oman koneen nokat on 350tkm ajetut ja onhan niissä vähän nokan kärjet kiillottunu. Mutta en minä ainakaan saanu mitattua että oisko siitä oikeesti lähteny tavaraa. Ihan sen tehtaan antaman noston sain siitä mitattua. Ja vaikka siitä 0,01 mm oiskin kulunu, niin onko sillä sit mitään käytännön markitystä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostNiissä siis ei ole mitään laakeripintoja jotka kuluisivat?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostToivottavasti toi vakioboksin säädättäminen oli sarkasmia, kuin myös tuo Innovaten asentaminen.
M5X-johdannaisiin koneisiin saa edelleen mm. Kdfi:n boksia, joka on täysin plug´n´play ja n. tuhat kertaa järkevämpi vaihtoehto, kuin vakioboksin uudelleen ohjelmointi jollain tietyllä hepulla kerta toisensa jälkeen, kun tekniikka muuttuu.
Ja tuon Innovaten laajakaistan paras paikka on kaupan hyllyllä. Toimii nimittäin hyllyn täytteenä huomattavasti helpommin, kuin seosmittarina autossa. Jos joku vielä tänä päivänä miettii laajakaistan valinnassa, unohtakaa se arpominen ja asentakaa PLX. Johdot kiinni ja anturi pakoputkeen - ei vaadi muuta.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Comment