Edge 0W-30 missä dexos2 pitäisi olla ihan samaa kamaa kuin ennekin jäi vaan LL-04 luokitus junasta jälkeen.
Öljyvalmistajien boikotti bmw kohtaan kun näkyy useammasta öljymerkistä kadonneen LL04 merkinnät, mm itse käyttämästä Shell Ultra 5-30 öljystä poistunut bmw maininta kokonaan ?
Ei LL04 merkinnällä taida olla merkitystä jos 15tkm vaihtovälillä menee.
Öljyjä vaihtamassa M57TU2 diiseliin ja raavittu päätä näitten öljyjen kanssa. Castrollin Edgessä haluttais pysyä. Edgen 0W-40 öljystä löytyy vain LL01 merkintä ja 0W-30 öljyssä ei mitään Longlife merkintää?
Kumpi näistä olisi parempi, kun öljynvaihtoväli pidetään tulevaisuudessa lyhyenä? Koneella rullattu 260tkm
Edge 0W-30 missä dexos2 pitäisi olla ihan samaa kamaa kuin ennekin jäi vaan LL-04 luokitus junasta jälkeen.
Öljyjä vaihtamassa M57TU2 diiseliin ja raavittu päätä näitten öljyjen kanssa. Castrollin Edgessä haluttais pysyä. Edgen 0W-40 öljystä löytyy vain LL01 merkintä ja 0W-30 öljyssä ei mitään Longlife merkintää?
Kumpi näistä olisi parempi, kun öljynvaihtoväli pidetään tulevaisuudessa lyhyenä? Koneella rullattu 260tkm
Löytyy hyllystä omasta takaa, kun Opeleita löytyy.
Vai pitääkö olla paksumpaa?
Oon jo viiteen M52 ja M54 koneeseen laittanut ilman ongelmia.
Yhdestä meni seuraavalla omistajalla kk-laakerit, mutta siitä oli moottori muutenkin lopun edellä
Olen käyttänyt bensakikottimissa GM 5W-30 Dexos 2 -öljyä, jossa oli BMW LL-04 -luokitukset. Motonetistä 19,90€/5L. Nyt uusista purkeista näyttäisi puuttuvan Bemarin luokitukset, mutta luulisi olevan samaa litkua? :think
M54 meneekö tuo 5w-30 Dexos 2?
Löytyy hyllystä omasta takaa, kun Opeleita löytyy.
.. vaiko kriteerit muuttuneet tuo ll04 saamiseksi. Laitoin tuota gm öljyä niinkuin aina ennenkin e61 n53 sisään. Siihen käy kuitenkin myös 'vain' bmw ll01.
Olen käyttänyt bensakikottimissa GM 5W-30 Dexos 2 -öljyä, jossa oli BMW LL-04 -luokitukset. Motonetistä 19,90€/5L. Nyt uusista purkeista näyttäisi puuttuvan Bemarin luokitukset, mutta luulisi olevan samaa litkua? :think
Luokitus on hävinnyt erittäin monen tuotteen kyljestä. Lieneekö bmw nostanut luokituksen hintaa rajusti, mene ja tiedä
Leave a comment: