En ole ennen kuullutkaan että pitäis laittaa jotain väliin.
Muuta en tehnyt, kun lyhensin sitä tappia mikä tulee polkimen puolelle. Sattusko sulla mitään kuvia olemaan, että havainnollistas vähän että mikä on homman nimi.
Poljin on kyllä siis jäykkä ihan ylhäältä asti, mutta ei vain ota jarrut yhtään ja poljin painuu pohjaan.
E30:
Golf:
Spaceri:
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Mistähän mahtais saada lämpömittarin anturia uutena? Omassa on 2 napanen ja kaikkialta löytyy vaan yks napasta. Anturin pihat: puna-valk 12v ja kelt-valk mene mittarille. -89 M40 Katiton.
Sitten kattelin -91 M40 johtoja niin oli eri värit ja toinen piuha meni mittarille ja toinen diag. pistokkeeseen. Tässä yks napanen anturi.
Mistähän mahtais saada lämpömittarin anturia uutena? Omassa on 2 napanen ja kaikkialta löytyy vaan yks napasta. Anturin pihat: puna-valk 12v ja kelt-valk mene mittarille. -89 M40 Katiton.
Sitten kattelin -91 M40 johtoja niin oli eri värit ja toinen piuha meni mittarille ja toinen diag. pistokkeeseen. Tässä yks napanen anturi.
Tällainen kysymys olisi, jotta mistä etsiä vikaa kun lämmityslaite jumittui ns. täysille, eli puhaltaa nyt ainoastaan kuumaa, vaikka kääntää lämmityksen nappulan kylmälle? Kyseessä siis tuo sigun cabrio.
Tällainen kysymys olisi, jotta mistä etsiä vikaa kun lämmityslaite jumittui ns. täysille, eli puhaltaa nyt ainoastaan kuumaa, vaikka kääntää lämmityksen nappulan kylmälle? Kyseessä siis tuo sigun cabrio.
Tällainen kysymys olisi, jotta mistä etsiä vikaa kun lämmityslaite jumittui ns. täysille, eli puhaltaa nyt ainoastaan kuumaa, vaikka kääntää lämmityksen nappulan kylmälle? Kyseessä siis tuo sigun cabrio.
Siinähän on magneettiventtiili konehuoneesta tulevassa vesiletkussa. En tiedä miten herkkä vikakohde on, mutta tuohan vois periaatteessa tehdä kuvauksen mukaisen tilanteen jos jumii kiinni.
Comment