Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 Kysymyksiä ja vastauksia IX

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • toho
    Bimmer Rookie
    • Dec 2002
    • 157
    • Kymenlaakso

    34-41-1-100-554
    Schmiedmannilta oli 18€ pari pelkästään ne lukitusklipsut.

    Comment

    • nullzwei
      BTCF Member
      • Oct 2002
      • 11056
      • ?

      Originally posted by Tonton View Post
      S tarkoittaa että Sisältää törmäily puskurit


      Buurien mallissa ei noita kaameita törmäilypuskimia ollut vaan 2,7 pata

      1991 BMW 325iS Mk 2 - full technical specs sheet, including performance data, economy and emissions, dimensions, weight and engine particulars.


      sitten oli vielä tämä 3,2-litrainen:
      1985 BMW 333i - full technical specs sheet, including performance data, economy and emissions, dimensions, weight and engine particulars.


      The BMW 333i is still a rare thing, though, even in South Africa. Only 210 were built with 204 being sold to the public. These are miniscule numbers, so the event of seeing an E30 333i in South Africa is almost as rare as seeing an E30 M3. That rarity almost makes the 333i more desirable to some enthusiasts, as E30 M3’s are so universally well known. But driving around in a 333i shows the world that you have a true gem, something with genuinely special performance capabilities as well as extreme rarity. The BMW E30 333i may not be as good of a car as the E30 M3, but it’s definitely just as special.

      Comment

      • Tonton
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 9101
        • Raisio

        Ihan eri asia
        sigpic
        M-B Vito -22
        Transit Custom -18
        Yamaha vx ho cruiser -22
        Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
        [email protected]

        Comment

        • nullzwei
          BTCF Member
          • Oct 2002
          • 11056
          • ?

          Originally posted by Tonton View Post
          Ihan eri asia
          Elikkä buurien äs tarkoittaa jotain muuta? stupid?

          Comment

          • Tonton
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2006
            • 9101
            • Raisio

            Sä et vaan ymmärrä
            sigpic
            M-B Vito -22
            Transit Custom -18
            Yamaha vx ho cruiser -22
            Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
            [email protected]

            Comment

            • jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16465
              • Asikkala

              Originally posted by Tonton View Post
              Sä et vaan ymmärrä
              Haluatko sä selittää ?

              Comment

              • jens
                Bimmer Rookie
                • May 2005
                • 48

                Onko jollakulla tietoa tai osoitetta, mistä löytyy E30 penkkien verhoilukangasta tai valmiit palat, kun en ole internetistä löytänyt, siinä on nutria (ruskeat) sporttipenkit.
                Mistä voi ostaa etu- ja takaikkunoiden ulkopuolen kiristyslistaa, tai mikä sen oikea nimi lieneekään.

                Comment

                • jr66
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 16465
                  • Asikkala

                  Originally posted by jens View Post
                  Onko jollakulla tietoa tai osoitetta, mistä löytyy E30 penkkien verhoilukangasta tai valmiit palat, kun en ole internetistä löytänyt, siinä on nutria (ruskeat) sporttipenkit.
                  Mistä voi ostaa etu- ja takaikkunoiden ulkopuolen kiristyslistaa, tai mikä sen oikea nimi lieneekään.
                  Kysyppä molempia merkkiliikkeestä ?

                  Comment

                  • Bemssi
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2010
                    • 872
                    • Kerkkoo

                    Lasikuitu osat

                    Päässä pyörii kaikennäköistä visioita ja kysymyksiä, joten... Kellään käytännön kokemusta/ faktaa noista lasikuitu luukuista? Lähinnä ovet ja konepelti kiinnostaa, minkälaatuisia ovat ja millainen istuvuus.

                    Samoin nuo m3 korisarjat, että onko laaduissa eroa eripaikoissa?

                    Comment

                    • jannmann
                      Bimmer Enthusiast
                      • Feb 2003
                      • 5856
                      • Joccis City

                      Originally posted by Bemssi View Post
                      Päässä pyörii kaikennäköistä visioita ja kysymyksiä, joten... Kellään käytännön kokemusta/ faktaa noista lasikuitu luukuista? Lähinnä ovet ja konepelti kiinnostaa, minkälaatuisia ovat ja millainen istuvuus.

                      Samoin nuo m3 korisarjat, että onko laaduissa eroa eripaikoissa?
                      Noi tuolta on ihan pelkkää paskaa. On kokemusta koko m3 korisarjasta ovineen.



                      Noi vähän parempia, mutta sielläkin osa kyllä ihan surkeeta. Kokemusta c-pilarista, maski paketista ja etupuskurista.


                      Noissa kuitu osissa hinta käy täysin yhteen laadun/materiaalien kanssa.

                      100€ konepeitto on 100% varmuudella löysä lerppu.
                      500€ saa varmaan jo asiallisen rungollisen lasikuituisen peiton. 1000-1500€ niin saa jo oikeasti kevyen ja muotonsa 200km/h säilyttävän peiton mikä ainakin on jo osittain hiilikuitua riippuen ostopaikasta.
                      Aprilia RSV4

                      Comment

                      • Miku
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2003
                        • 2624
                        • Kajaani

                        Pitäis ruveta korigrilliä tuossa tekemään niin kysellääs vähän vinkkejä jolla tämmönen ollut e30 kanssa tai on parasta aikaa.

                        Koppana preface 2d e30. Puretaan aika hylsyksi.

                        -Missä kohtaa auton korkeus suunnassa olisi auton painopiste mahdollisimman tasan että olisi mahdollisimman kevyt pyöritelllä vartaassa? Puskurien kiinnitysten kohilla vai yli vai ali ja minkä verran?

                        Missä korkeudessa grillin kääntöpiste, että mahtuu auto pyörimään ympäri katon reunan osumatta lattiaan? Tulee varmaan korkeussäätö grilliin mutta että osaisi suurinpiirtein hahmottaa.

                        -Minkälaisesta tavarasta ootte grillin hitsailleet? Mielessä pyörinyt malli muistuttaa kahta moottoripukkia hieman isommassa koossa jotka tulee sitten toisiinsa kiinni jollain. ajatuksena oli luokkaa 50x50 tai 60x60 neliöprofiili mutta mimmosella seinämävahvuudella? Moottoripukeistahan noita on tehty ja siinä ei ainakaan se putki mitään älytöntä ole.

                        -Millaisia pyöriä suosittelette alle? Pitäisi olla mahdollisimman iisi rullata tallin betonilattialla. Onko tällaiset liian heppoiset jos 3kpl keulassa ja 3kpl perässä? http://www.motonet.fi/fi/tuote/45205...jarrulla-125mm

                        Muita vinkkejä? Tokihan kaikki selviää itse kokeilemalla mutta koitetaan jos pääsis vaikka helpommalla muiden avustuksella.
                        TEAM "Peli Menetetty"
                        Nyt:
                        E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
                        E30 320i 2d m20b27 tic project
                        E38 728ia
                        E46 316i sedan
                        Ex:
                        3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

                        Comment

                        • GOOFY
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2005
                          • 4139
                          • .

                          Mun grillissä on navat runkoaisojen kohdalla. Ei se ihan balanssissa ole mutta silti ihan kevyt pyörittää.
                          E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

                          Comment

                          • Miku
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2003
                            • 2624
                            • Kajaani

                            Originally posted by GOOFY View Post
                            Mun grillissä on navat runkoaisojen kohdalla. Ei se ihan balanssissa ole mutta silti ihan kevyt pyörittää.
                            Ok Varmaan hieman runkoaisojen alapuolella vois olla balanssissa.

                            Minkälaisesta tavarasta sun grilli tehty ja millä korkeudella navat lattian pinnasta? Mahtuiko pyörimään ympäri asti? Oisko kuvia nähtävillä?
                            TEAM "Peli Menetetty"
                            Nyt:
                            E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
                            E30 320i 2d m20b27 tic project
                            E38 728ia
                            E46 316i sedan
                            Ex:
                            3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

                            Comment

                            • Skarpa
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2007
                              • 3408
                              • Kotka

                              Originally posted by Miku View Post
                              Ok Varmaan hieman runkoaisojen alapuolella vois olla balanssissa.
                              Riippuu aikapalon siitä, mitä korissa on kiinni. Ittellä on moottoripukeista tehty ja jouduin nostamaan runkoaisat jonkun verran nivelpisteen yläpuolelle, että korin sai riittävän ylös. Korissa on ovet mutta ei muita luukkuja. Akselistot paikallaan ok, mutta ilman niitä aika pahasti epäbalanssissa. On vähän työläs kääntää puolelta toiselle ja meinaa kipata turhan innokkaasti, kun saa yli tasapainopisteen. Ennen kuin panen korin seuraavan kerran pukkeihin, korotan niitä sen verran, että saan passata nivelen korkeuden tasapainon mukaan. Tekisin nivelpisteen korkeudesta säädettävän. Esim. tähän tapaan, mut enemmän reikiä

                              BMW E30 - Hitsaamisen iloa

                              E30 Armo "330i"

                              Comment

                              • jr66
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2006
                                • 16465
                                • Asikkala

                                Originally posted by Miku View Post

                                -Millaisia pyöriä suosittelette alle? Pitäisi olla mahdollisimman iisi rullata tallin betonilattialla. Onko tällaiset liian heppoiset jos 3kpl keulassa ja 3kpl perässä? http://www.motonet.fi/fi/tuote/45205...jarrulla-125mm
                                Tyhjä preface-kori painaa 198 kg http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...body_skeleton/ joten kaksi moottoripukkia ja varsinkin niiden pyörät kantaa painon loistavasti mutta onko tallin lattia tarpeeksi tasainen/sileä jotta ne pukin pienet rautapyörät liikkuu yhden miehen voimin ? Motonet-linkin pyörien kantavuus on 120 kg/kpl joten riittää mutta tarviiko niitä ?

                                Nii prkl, pukissa ainakin toisessa päässä pitää olla kääntyvät pyörät joten se siitä...

                                Originally posted by Miku View Post
                                Ok Varmaan hieman runkoaisojen alapuolella vois olla balanssissa.
                                E30 kun katsoo sivulta ja kuvittelee siitä luukut ja lasit pois niin runkoaisojen yläpuolella saattaa olla enemmän painoa kuin alap. :think

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎